Sequax Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3541 Del Skrevet 7. august 2011 Hei, Hinata! Godt å "se deg"! Alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. august 2011 #3542 Del Skrevet 7. august 2011 Hei Sequax! Er inne og oppdaterer meg litt ordentlig. Du har lov å være trist og lei over at ting ikke er helt ideelt for tiden, selv om andre "har det verre". Jeg sier alltid at man kan ikke føle på det å ha det verre enn man har, og det er lov å ikke alltid være helt fornøyd Deilig med mye søvn, vi var oppe klokken 7 i dag. Jeg skal ikke klage da, Lillemor er egentlig veldig flink, sover som regel til 7.30 hver dag. Og det er jo ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3543 Del Skrevet 7. august 2011 Hei Sequax! Er inne og oppdaterer meg litt ordentlig. Du har lov å være trist og lei over at ting ikke er helt ideelt for tiden, selv om andre "har det verre". Jeg sier alltid at man kan ikke føle på det å ha det verre enn man har, og det er lov å ikke alltid være helt fornøyd Deilig med mye søvn, vi var oppe klokken 7 i dag. Jeg skal ikke klage da, Lillemor er egentlig veldig flink, sover som regel til 7.30 hver dag. Og det er jo ikke så ille Takk for trøstende ord, Chico. Ting er bedre nå! Sover N gjennom natta? C gjorde det før, men nå må han ha en liten "kosepause" midt på natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. august 2011 #3544 Del Skrevet 7. august 2011 Nei, hun våkner i 2-3 tiden for litt pupp, og så kan hun våkne i 6 tiden noen ganger, før hun sover en time til. Men det synes jeg er helt greit, koser meg med nattammingene, synes ikke det er verken travelt eller slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. august 2011 #3545 Del Skrevet 7. august 2011 Her går det i eksamenslesing for tida, jeg har eksamen på onsdag Ellers gleder jeg meg til tur til Kreta på torsdag, skal bli deilig å få litt etter å ha jobbet hele sommeren i drittværet Du får ta deg en tur innom dagboka mi når du har tid og lyst, kan være det blir litt datingpjatt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3546 Del Skrevet 7. august 2011 Her går det i eksamenslesing for tida, jeg har eksamen på onsdag Ellers gleder jeg meg til tur til Kreta på torsdag, skal bli deilig å få litt etter å ha jobbet hele sommeren i drittværet Du får ta deg en tur innom dagboka mi når du har tid og lyst, kan være det blir litt datingpjatt der inne Å, lykke til! Så deilig å reise bort fra det hele dagen etter eksamen, da! *løper bort til dagboka di* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. august 2011 #3547 Del Skrevet 7. august 2011 *løper og svarer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3548 Del Skrevet 7. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. august 2011 #3549 Del Skrevet 7. august 2011 Neytiri! Er det bra med deg? Egentlig, når jeg nå har tenkt nøye gjennom det, er det greit at jeg ikke kom inn, for det blir jo mye lettere når minsten er i barnehagen til neste år. Det som ikke er så artig er fagene jeg må ta opp... Ikke at jeg har vanskeligheter med noen av dem, heldigvis, men jeg har ikke akkurat lyst! *banne over at jeg var så skolelei og lat på vgs* Jeg må skaffe meg over 5 i snitt i år og neste år...blir vel to-tre eksamener i år og to-tre neste år, for å helgardere meg litt. Jo her er ting bra, utenom at jeg savner mannen utrolig mye! Setter du deg delmål underveis er det lettere å komme seg igjennom det, det har jeg god erfaring med. One day at a time er det noen som sa, ække så dumt når man får litt angst over alt man "må" få til/gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3550 Del Skrevet 7. august 2011 Hvor er mannen din? (skjønner at jeg ikke er helt oppdatert!) Og du har helt rett: en ting om gangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. august 2011 #3551 Del Skrevet 7. august 2011 Hvor er mannen din? (skjønner at jeg ikke er helt oppdatert!) Og du har helt rett: en ting om gangen!! På jobb, sjøen i halvannen uke til, vært borte 3 og en halv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3552 Del Skrevet 7. august 2011 På jobb, sjøen i halvannen uke til, vært borte 3 og en halv! Å..... Blir ekstra stas når han kommer hjem, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. august 2011 #3553 Del Skrevet 7. august 2011 yeps! Han fylte 30 i går så er ekstra spes når han kommer hjem nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2011 #3554 Del Skrevet 7. august 2011 Glad i deg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 7. august 2011 #3555 Del Skrevet 7. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3556 Del Skrevet 8. august 2011 Glad i deg, vennen Glad i deg også, Al! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3557 Del Skrevet 8. august 2011 Uff, at det skal være så vanskelig for vgs å svare meg! Jeg sendte en mail der jeg lurte på dette: Om man har et fag man har BÅDE standpunktkarakter OG eksamenskarakter i, blir BEGGE erstattet når man tar eksamen i det gjeldende faget som privatist? Svar: eksamenskarakteren erstatter standpunktkarakteren. Tørre faenskapet! Har ikke admin kost seg meg to måneders sommerferie nå! Se til å svar på det jeg spør om!! Noen her som vet? Om jeg for eksempel har 4 i norsk standpunkt og 4 i eksamen, og får 5 på eksamen, får jeg da to femmere på vitnemålet? Eller står standpunkten som fire og eksamen som fem? Mener jeg leste et sted at begge blir til 5, men det hadde jo vært greit om en videregående skole kunne bekreftet dette, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. august 2011 #3558 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tok ihvertfall eksamen der jeg bare hadde standpunkt, og den erstattet den ihvertfall. Ville tro den erstatter begge, hvordan skal man ellers få forbedret snittet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3559 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tok ihvertfall eksamen der jeg bare hadde standpunkt, og den erstattet den ihvertfall. Ville tro den erstatter begge, hvordan skal man ellers få forbedret snittet? Ja, ikke sant? Hvordan skal man forbedre snittet hvis den ene karakteren faller bort? Samtidig er det litt for godt til å være sant....så trenger en bekreftelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. august 2011 #3560 Del Skrevet 8. august 2011 Oi, det der vet jeg dessverre ingenting om Håper du finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå