Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Hei på dere! :sol:

Jeg koser meg fremdeles på hytta! Har bare 13 grader ute, så jeg fyrer i peisen! :happy:

Lillemann er utrolig sutrete for tiden...:sukk: Det går ikke lang tid før noe er "gæli"...ligger'n på magan, så går det ca. 10 minutter, så er det gæli...snur'n...10 minutter, så er dét gæli, også...Han snudde seg fra mage til rygg da han var to måneder, men nå, som 3 1/2 "måneding", er det ikke antydning, en gang...han ligger med ansiktet ned i teppet sitt og hyler....:rolleyes:

Lurer på om det kanskje klør litt i munnen hans...ikke godt å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

N hadde også en periode litt etter hun var tre måneder der hun nekta å rulle fra mage til rygg, selv om hun også var tidlig ute med å få det til :fnise: Men det går over! På søndag rulla hun fra rygg til mage!!

Tror det klør her også. Og fy fader som det renner fra munnen hennes :ler:

Håper dere har det godt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

N hadde også en periode litt etter hun var tre måneder der hun nekta å rulle fra mage til rygg, selv om hun også var tidlig ute med å få det til :fnise: Men det går over! På søndag rulla hun fra rygg til mage!!

Tror det klør her også. Og fy fader som det renner fra munnen hennes :ler:

Håper dere har det godt :nigo:

Hei, GUNS og lille NH! :hjerte:

Vi har hatt det topp på hytta, og nå er vi hjemme igjen! :jepp:

C har fått smake grøt og banan på hytta, og det glir ned! :)

:strix: for rulling fra rygg til mage!!! :jepp: Gleder meg til C begynner med det! :Nikke:

Ha en god dag! :klem:

Herlighet! Er C 3 1/2 mnd allerede? :bond:

Håper dere koser dere :klem:

Ja, tiden flyyyyyr!! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og klipt meg! Utrolig deilig...klipp, farge og striper....føler meg skikkelig fresh nå! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du er superfin! :)

Lenge siden jeg har vært innom her, du har falt ut av mine innlegg, og mine innlegg har gjort meg lat ... ;)

Hvordan trives du som mamma? Behandler glunten deg bra? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper du er superfin! :)

Lenge siden jeg har vært innom her, du har falt ut av mine innlegg, og mine innlegg har gjort meg lat ... ;)

Hvordan trives du som mamma? Behandler glunten deg bra? ;)

Jeg har en veldig snill og takknemlig baby! :rodmer:

Hvis du tror det er herlig med baby nå, bare vent noen måneder når dere får skikkelig "kontakt"....DET er herlig, det! :jepp:

:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :sol:

AHHHH! En deilig natts sammenhengende søvn! :jepp: C sov fra 22.00-08.30 :happy:

Vi la oss ca. kl. 01, så dette ble noen verdifulle timer! Tror det hjelper veldig at det ikke er så varmt på soverommet som det har vært i det siste på grunn av det lumre været. :Nikke:

Planer i dag: støvsuge nede (knaser under føttene!:rolleyes:) og klippe gress..........vanvittig som det har skutt i været, og umulig å klippe når det er vått...:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, luksus med så mye søvn da. Merker jeg allerede synes det er fint å sove bare 4 timer sammenhengende. :fnise:

Kos deg med støvsuging og gressklipping. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg faktisk når jeg driver på ute, og gressklipping er meditasjon! :happy:

Verre med støvsuging.....ikke like spirituelt, for å si det sånn......:dry:

Deilig å sove sammenhengende...det er helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I går var gullet fire måneder! :jepp:

Dåp er unnagjort og hverdagen er tilbake til normalen! ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 4 måneder og overstått dåp! :strix:

Han var så fin på dåpsdagen sin, blide gullet :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sankthansaften i dag! :jepp:

Det sies at denne dagen og kvelden er magisk...har du lyst på kjæreste, så plukk sommerblomster og legg dem under puta! :gjeiper:

Her fant jeg en fin, liten artikkel fra Aftenposten:

Santkthansaften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hærlighet har ikke vært her inne på en stund, 4mnd, hva? hvor er tiden gått!!?? grattis!

Så deilig at du har en som har funnet sovehjerte, er digg når man begynner å kjenne at man faktisk får litt søvn og overskudd til neste dag :)

trodde sthans var i morra? :klo: følger ikke så mye med det, men svenskene feirer jo "midtsommar" i morra.

gratulerer med overstått dåp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Svenskene feirer "midtsommer" den første fredagen etter 23. juni, mens vi i norge feirer 23. juni uansett hvilken ukedag det er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskene feirer "midtsommer" den første fredagen etter 23. juni, mens vi i norge feirer 23. juni uansett hvilken ukedag det er. ;)

ahh derfor jeg er forvirret hehe....kos dere med sthansaften da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her har jeg ikke vært på evigheter. Men nå tok jeg en titt. Og selv om jeg ikke har lest alle de 20-ish sidene som har kommet til siden sist, så er det stas å se at dere koser dere. :)

Også har jeg ny dagbok. Må spre det galde budskapet vettu. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...