Sequax Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3421 Del Skrevet 28. mai 2011 God formiddag, go'jentene mine! :happy: Ja, jeg har det veldig bra! Mitt største problem er faktisk dette: det er for kaldt til å sette ut agurk -og tomatplantene som vokser vilt i karnappvinduet mitt! Jeg har fått drivhus av den snille kjæresten min, og den er det foreløpig bare grønnkål og gulrøtter i... Så: livet er herlig for tiden! Nå sitter jeg og koser meg med en kopp (eller tre-fire... ) mens Lillemann sover igjen...han har sovet i ti timer i natt! Han er så snill og god og blid og herlig og...og....ja...jeg elsker den lille sønnen min, that's for sure... Håper alle har en herlig lørdag! I morgen kommer Kokos, Kokosmamma, Kokospappa og Kokosbikkja () på besøk! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. mai 2011 #3422 Del Skrevet 28. mai 2011 for Kokosbesøk Drivhus? Å, det høres spennende ut. Hva har du planer om å ha der i tillegg til det du allerede har plantet ut? Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3423 Del Skrevet 28. mai 2011 for Kokosbesøk Drivhus? Å, det høres spennende ut. Hva har du planer om å ha der i tillegg til det du allerede har plantet ut? Ha en fin lørdag! Jeg skal ha matplanter! Tomat, agurk, rosmarin, lavendel, paprika og basilikum! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. mai 2011 #3424 Del Skrevet 28. mai 2011 Denne siden ble jeg glad av å lese! Du får ha en fin lørdag, Sequax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3425 Del Skrevet 28. mai 2011 I dag er denne sangen perfekt: Good ol' Billie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. mai 2011 #3426 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg skal ha matplanter! Tomat, agurk, rosmarin, lavendel, paprika og basilikum! :happy: Å, det høres så flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3427 Del Skrevet 30. mai 2011 Vært på harrytur i dag...:happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. mai 2011 #3428 Del Skrevet 30. mai 2011 Ble det noe godis eller? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. mai 2011 #3429 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg vil også ha drivhus, et bittelite et på verandaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 30. mai 2011 #3430 Del Skrevet 30. mai 2011 Åhh jeg ønsker meg hage med bærbusker og drivhus jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3431 Del Skrevet 31. mai 2011 Ble det noe godis eller? :gjeiper: Ja! :happy: Men sjokkisen smelta i bilen... Noen der oppe som prøver å gi meg et hint..? :gjeiper: Jeg vil også ha drivhus, et bittelite et på verandaen Åhh jeg ønsker meg hage med bærbusker og drivhus jeg også... Er så koselig! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3432 Del Skrevet 31. mai 2011 God formiddag! Nok en regntung dag her på østlandet. Kaldt og regn....Hvor blir det av sommer'n, da? Det har begynt å komme tomater på en av plantene! Bittesmå og søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3433 Del Skrevet 31. mai 2011 Tusen, tusen takk for tipset om turer ute i skogen Legen anbefalte det samme i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3434 Del Skrevet 31. mai 2011 Tusen, tusen takk for tipset om turer ute i skogen Legen anbefalte det samme i dag Bare hyggelig, vennen! (kanskje jeg er legen din?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3435 Del Skrevet 31. mai 2011 Og så sitter du på KG i arbeidstida? Fortsett med den gode jobben da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. mai 2011 #3436 Del Skrevet 31. mai 2011 Dere to er søte da! Det skal visst bli fint vær i morgen, og bare bedre i helgen! :happy: Det var så koselig å se deg igjen på søndag! C er bare skjønn og dere har et utrolig koselig sted. Skjønner at dere trives der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #3437 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #3438 Del Skrevet 3. juni 2011 Er på hyttetur i ødemarka med hund og sønn i helga...bare fjell og stillhet rundt meg...:happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. juni 2011 #3439 Del Skrevet 3. juni 2011 Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. juni 2011 #3440 Del Skrevet 4. juni 2011 Enig med Gaby! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå