Gjest Krizzy Skrevet 6. april 2011 #3221 Del Skrevet 6. april 2011 og til alle som har vært flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 6. april 2011 #3222 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg har lyst på den sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. april 2011 #3223 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg skulle liksom skjerpe meg fra i dag av, men så måtte jeg bare ha en is på veien hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. april 2011 Forfatter #3224 Del Skrevet 7. april 2011 God morgen, jenter! Jeg syns dere er kjempeflinke ASSer alle sammen! Det er jammen ikke lett å holde seg unna sukker, så selv om man sprekker av og til har man jo alltid ASS i bakhodet, ()og en stemme som sier FY hvis man skeier ut, og det er jo faktisk bedre enn MER SJOKOLADE MER SJOKOLADE MER SJOKOLADE! ASS-rapport så langt denne uka: Takk for tipset angående Afipran! Skal høre med legen når jeg skal dit på GU i slutten av måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. april 2011 #3225 Del Skrevet 7. april 2011 I dag har jeg syndet så til de grader. Kjøpte meg solo i lunsjen, har spist en troika (men kjæresten finn en bit, så ikke en hel troika ) - og nå står det sjokoladefondant i ovnen. Woops... Det er premien min fra meg selv til meg selv for at jeg har tatt ut p-staven i dag, etter en god stund med hormoner jeg åpenbart ikke hadde godt av. Følte jeg trengte en påskjønning, og kjæresten er helt enig! Jeg har litt dårlig samvittighet, det skal være sagt. ASS-karakter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3226 Del Skrevet 8. april 2011 God morgen, jenter! I dag er det HEEEEEEEEEEELG!!! (at det går an å glede seg så INNMARI til sjokolade! ) ASSen har gått bra denne uka; bare noen nugattiskiver som var litt fy-fy...selv om det er "lov" med søtt pålegg... Synd det blåser så fælt i dag; lurer på om det er greit å ta C på bæresele på magen når det er så mye vind? Med lue og hette går det vel bra, kanskje...Må jo få trimma litt, selv om det er helt! Da kan jeg jo spise melkedrømmen min med bringebær med ekstra god samvittighet! Ellers har jeg vært flink i huset i det siste; ommøblert litt på kjøkkenet og vaska vinduer, gardiner....ja, ikke måte på, altså: rene husmoren! Har fått noe rart med øret mitt, da....akkurat som om jeg snakker i en blikkboks. Lyder får uendelig mange klanger i øret, metalliske sådan...og selvfølgelig falske toner! Noen som har vært borti dette? Legen kikka inn i øret mitt på seksukerskontrollen, men kunne ikke se noe galt. Hun regnet med at det var en væskeansamling bak trommehinna...Hun ba meg ringe tilbake i dag om det ikke var bedre, så skulle jeg få antibiotika....Hva ER det egentlig med leger og antiobiotika?! Jeg har ingen infeksjon i øret, og ikke noe vondt, så kan ikke skjønne hva det skal være godt for? Ikke at jeg er lege, men.... Syns øret er litt bedre i dag, så jeg ser an over helga, jeg... Hilsen anti-legebesøk-og-alt-som-har-med-leger-og-sykehus-å-gjøre-Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #3227 Del Skrevet 8. april 2011 Det er vel kanskje fordi det lett blir bakterievekst i slike væskeansamlinger? Men noen leger ER litt for triggerhappy på medisinene altså, så om hun vil gi deg noe du ikke føler deg komfortabel med så synes jeg du bør gå og få en second opinion et annet sted. Og nei, har ikke vært borti noe sånt, høres veldig plagsomt ut!? Vind, ja? Da vi satt og spiste frokost i går blåst det løv forbi vinduet og ganske høyt over. Vi bor i 12. etasje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2011 #3228 Del Skrevet 8. april 2011 Pusjt. Pyseøstlendinger som ikke tåler litt vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #3229 Del Skrevet 8. april 2011 LØV SKAL IKKE BLÅSE FORBI 12. ETASJE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. april 2011 #3230 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) VIND! Endret 8. april 2011 av Wind 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. april 2011 #3231 Del Skrevet 8. april 2011 Hvis du tar antibiotika-kur kan du vel ikke amme samtidig? I så fall ville jeg vært veldig skeptisk så lenge det ikke er påvist noen grunn til antibiotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3232 Del Skrevet 8. april 2011 Kanskje du har rett, Pingting...hvis det ikke går over i løpet av helga takker jeg vel ja til antibiotika. Tipper legen skriver ut en type antibiotika som ikke går i melka, Iril... Belle: LITT vind?! Som Pingting sier så er ikke løv utenfor 12. etasje naturlig. Ikke i det hele tatt! Wind: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2011 #3233 Del Skrevet 8. april 2011 Dere er vindbortskjemte der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. april 2011 #3234 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg må bare meddele at jeg har handlet inn potetgull (Maarud's biff og løk!!!!!!!!! ) og en troika til i morgen kveld Mandag var jeg ikke noen flink ASS, men da hadde jeg bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3235 Del Skrevet 8. april 2011 Nå har jeg nettopp meddelt hvor ofte jeg driter i en annen tråd her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2011 #3236 Del Skrevet 8. april 2011 Såpass! God helg, og kos deg med ASS-fri! (Jeg følger med, men det er absolutt ikke aktuelt for meg å joine for tida! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3237 Del Skrevet 8. april 2011 Såpass! God helg, og kos deg med ASS-fri! (Jeg følger med, men det er absolutt ikke aktuelt for meg å joine for tida! ) Yes, Ma'am! Skjønner godt at du ikke vil ASSe akkurat nå, ja! Men tipper du stuper med ASSen først inn i klubben noen uker etter at den lille har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. april 2011 #3238 Del Skrevet 8. april 2011 Dere, hva gjør man når man blir invitert på besøk til noen og de serverer eplekake og is? Da kan man vel spise et lite stykke, for man kan ikke være uhøflig heller, sant..? Også jeg som ikke liker eplekake engang. Skulle jeg først skeie ut, burde det vært for noe som er bedre enn det. Finnes det antibiotika som ikke går over i melka? Jeg har i grunnen veldig lite peiling på sånt, men ei venninne måtte ta antibiotika for noe betennelse i tannkjøttet eller noe, og hun måtte slutte å amme i 14 dager. Så da pumpet hun seg i evigheter hver dag for å opprettholde melkeproduksjonen, tror nesten jeg hadde gitt opp, for det var et voldsomt styr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3239 Del Skrevet 8. april 2011 Dere, hva gjør man når man blir invitert på besøk til noen og de serverer eplekake og is? Da kan man vel spise et lite stykke, for man kan ikke være uhøflig heller, sant..? Også jeg som ikke liker eplekake engang. Skulle jeg først skeie ut, burde det vært for noe som er bedre enn det. Finnes det antibiotika som ikke går over i melka? Jeg har i grunnen veldig lite peiling på sånt, men ei venninne måtte ta antibiotika for noe betennelse i tannkjøttet eller noe, og hun måtte slutte å amme i 14 dager. Så da pumpet hun seg i evigheter hver dag for å opprettholde melkeproduksjonen, tror nesten jeg hadde gitt opp, for det var et voldsomt styr. Jeg syns man skal unne seg et lite stykke kake på besøk, i bursdager etc... Jeg aner ikke hvordan den antib'en funker...får høre med legen på mandag, for jeg sliter nok med melka mi fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. april 2011 #3240 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Lommelegen har en liten sak om det. Konklusjonen: ja OG nei. (årh, hvorfor kan ikke verden være i svart/hvitt!? ) ...forøvrig mener jeg å huske at ei venninne fikk ab. da hun fikk infeksjon i keiserstingsåret sitt, og ammet samtidig. Tror jeg. Endret 8. april 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå