Wind Skrevet 31. mars 2011 #3161 Del Skrevet 31. mars 2011 Dere skuffer, altså. Har ikke spist noe sjokolade eller noe (eller, verdens minste konfekt på jobb i går, bare!), bare litt hapå en gang eller to. Men har ikke blitt så mye trim, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. mars 2011 #3162 Del Skrevet 31. mars 2011 mmm sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. mars 2011 #3163 Del Skrevet 31. mars 2011 Godt det er flere enn meg Tror det er en skje pr flaske ja Men har dere prøvd å bytte mme? Hvis han får nan så er det jo mange som får hard mage av den, men ikke av f.eks. Hipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mars 2011 #3164 Del Skrevet 31. mars 2011 Hva er det jeg leser? Sjokolade?! Nei og nei! Nå må ASSene strammes opp her jeg har ikke spist sukker på 9 uker og heldigvis bor vi 200 trappetrinn unna shoppingsenteret og stranda, så det blir ca 800 trappetrinn per dag ellers er det 30 grader i sola Det var ukens oppdatering fra det spanske ASS-kontoret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2011 #3165 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg klarte faktisk i går! Men jeg skal ikke skryte altfor mye da, for det ble ost og kjeks til kvelds fordi det var tomt i oreoskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. april 2011 #3166 Del Skrevet 1. april 2011 Det ble på meg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3167 Del Skrevet 1. april 2011 Alyah: skal si du er flink! Og til og med ASS-rapport fra den spanske filialen...ikke verst! 30 grader i sola, så deilig! Noen flinke ASSer her, altså! Jeg skal prøve å ikke være like ræva neste uke!....( ) God helg, alle sammen! Vi snakkes på mandag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. april 2011 #3168 Del Skrevet 3. april 2011 Oioi, jeg har vært litt opptatt, så har ikke fått oppdatert ASS'en min. Meeeen. Igår så dro jeg til Sverige og da ble det lite mosjon og masse godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. april 2011 #3169 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg spiste EN sjokoladebit på lørdag. Jeg kastet resten, for jeg ble kvalm. For en herlig følelse weee! Håper du har en fortreffelig søndag, Sequax!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #3170 Del Skrevet 3. april 2011 Det var litt nedtur å komme hjem til 6 plussgrader, men nå er det snart vår gitt! Og da kan vi jo trene masse ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 3. april 2011 #3171 Del Skrevet 3. april 2011 Det blir mange : :nigo: Lite med trening! Eller kan vi regne alle lange gåturene som treninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3172 Del Skrevet 4. april 2011 KaDust: i helga kan du kose deg! Svensketurer er dessuten ikke noe gøy uten lite godis, va? Ms. Raggsokk: Wow...må si jeg er imponert!! Jeg har spist mASSe godis i helga....men nå er det ny uke og nytt mot!! Ser dere har blitt moderatorer, jenter! Gratulerer!! To modder i venneflokken liker vi!! Alyah: Velkommen hjem! Utetrening er bare best!! Krizzy: Gåturer er ABSOLUTT trening!! Kanskje den aller beste! (hvis man har litt tempo, da...) **** Å, som vi har kosa oss i helga! Vi har vært på hytta med C for første gang! Masse god mat og godis, også drakk jeg vin for første gang på ca. et år....veeeeldig godt! ASS-motivasjonen er på topp!! I dag så langt: Tok C på magen og gikk i oppoverbakke. Ca. en halvtimes tur. Man må bygge seg opp sakte men sikkert! I morgen skal jeg på seksukers-legekontroll, og da skal jeg spørre legen om hvor hardt jeg kan trene framover. Håper alle har en herlig mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 4. april 2011 #3173 Del Skrevet 4. april 2011 Da har jeg en Håper du får en fin mandag! Høres helt herlig ut med hyttetur! Misunner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 #3174 Del Skrevet 4. april 2011 Du har helt rett! Og jeg var flink på torsdagen hvertfall. Både sunn kost + trening. Meeen, jeg har vært helt på kjøret siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 4. april 2011 #3175 Del Skrevet 4. april 2011 Oppdatering fra Chikako: jeg har vært ganske flink, trena 3 ganger siden siste oppdatering og ikke spist noe sjokolade - men har spist fruktsalat med vaniljesaus til lunsj i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 4. april 2011 #3176 Del Skrevet 4. april 2011 Å, som vi har kosa oss i helga! Vi har vært på hytta med C for første gang! Masse god mat og godis, også drakk jeg vin for første gang på ca. et år....veeeeldig godt! Det kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. april 2011 #3177 Del Skrevet 4. april 2011 Har begynnt ordnlig nå med ASS vært flink i dag, spist masse godt og sunt, og tatt både rask gåtur med snuppa og svømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3178 Del Skrevet 4. april 2011 Da har jeg en Håper du får en fin mandag! Høres helt herlig ut med hyttetur! Misunner deg! Flink!! Jeg er veldig i dag! Du har helt rett! Og jeg var flink på torsdagen hvertfall. Både sunn kost + trening. Meeen, jeg har vært helt på kjøret siden da. Du tar deg opp igjen! Oppdatering fra Chikako: jeg har vært ganske flink, trena 3 ganger siden siste oppdatering og ikke spist noe sjokolade - men har spist fruktsalat med vaniljesaus til lunsj i dag Jeg hadde fruktsalat med vaniljekesam! Utrolig godt og faktisk sunt...! Flink til å trene, er du, og sjokoladeASSinens er en pain in the...ja...ASS! Har begynnt ordnlig nå med ASS vært flink i dag, spist masse godt og sunt, og tatt både rask gåtur med snuppa og svømt Superflinka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 #3179 Del Skrevet 4. april 2011 Vi får nå se! Blir ikke trening i morgen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3180 Del Skrevet 4. april 2011 ÅÅÅÅ, idag har C vært slitsom! Har nesten ikke sovet...surving og sutring fra morgen til kveld....nå har han ENDELIG sovna, etter et varmt bad og nok en runde med mating. Det tar så vanvittig lang tid å mate ham: ca. en time. Amminga tar ca. en halvtime og flaskematinga tar ca. en halvtime...som jeg MISUNNER DERE SOM KAN FULLAMME!!! Dere aner ikke hvor heldige dere er... Etter snart to måneder med iherdige forsøk på å få opp melka må jeg si at jeg har kasta inn håndkleet: jeg får dessverre ikke til å fullamme. Gutten min er så stor og jeg har altfor lite melk til ham. Har ikke hatt brystspreng eller "tunge" bryst en eneste føkkings gang. Jeg får vel bare innse at ikke alle greier dette med amminga, da...trodde alle fikk det til med hardt arbeid, jeg, men dette STEMMER IKKE! Og de som sier noe annet vet ikke hva de snakker om. Jeg vil jo gjerne at han skal få den lille melka jeg har, da, så derfor fortsetter jeg å amme og pumpe meg, hver 2-3 time... Gleder meg til han er ca. seks måneder: DA PAKKER JEG VEKK PUPPEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå