Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg var ihvertfall :strix: i går, og så langt i dag er jeg :nigo: (og tror ikke det endrer seg, har absolutt ikke noe sukkerholdig i huset, hvis man ikke tar med det frosne syltetøyet i fryseren) :ler:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rapport fra meg..

Igår: :nigo:

Idag: Barselgruppe, så klarte ikke holde meg unna sjokoladekaka.. Men, jeg gikk en laaang tur, så da blir det :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ASS-report:

Holdt meg unna alle fristelser selv om middagen ikke var den sunneste - pannekaker med bacon (og tilhørende blåbærsyltetøy eller sukker), og ertesuppe. Men altså, det er middag, så det er lov vel?

Drakk forøvrig en latte i lunsjen.. uten tilsatt sukker riktignok.

Var desperat etter snacks når jeg var på butikken, så jeg kjøpte en eske med Läkerol sukkerfrie pastiller. :fnise:

Fysisk aktivitet: 3 turer med hunden av uviss lengde, men oppfylte nok 30 min.-kravet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5:

Har du sett den nye signaturen min? :nigo:

ÅÅÅÅÅÅÅH!!! Genial signatur!!!! :hoho: I'm darn proud of my ASS!!!

Nå har jeg spist kvelds så da kan jeg garantere at dagen blir :strix:

Godt jobba! :5:

Gårsdagen = :strix:

Flinkis!! :happy:

ASS-report:

Holdt meg unna alle fristelser selv om middagen ikke var den sunneste - pannekaker med bacon (og tilhørende blåbærsyltetøy eller sukker), og ertesuppe. Men altså, det er middag, så det er lov vel?

Drakk forøvrig en latte i lunsjen.. uten tilsatt sukker riktignok.

Var desperat etter snacks når jeg var på butikken, så jeg kjøpte en eske med Läkerol sukkerfrie pastiller. :fnise:

Fysisk aktivitet: 3 turer med hunden av uviss lengde, men oppfylte nok 30 min.-kravet. :)

Veldig bra! :jepp: Nei, middag teller ikke, så lenge man ikke har fryktelig søte desserter, da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ASS i går:

Pysepusen - :strix:

Chikako - :strix:

Kokos - :strix:

Sequax - :strix:

Pupsilure - er med fra nå! :5:

Småkjekset - :strix:

:hoppe: Vi er flinke!! Al og dere andre: venter spent på ASS-rapport fra dere!(fra i går) :)

Keep the ASSes movin',y'all!! :trene::hoppe:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke begynt enda jeg :sjenert: Ble godis både mandag, tirsdag og til frokost i dag. Fyyy Pupsi! Men tror jeg er med nå da, for godteriet er spist opp ;) Må nevnes at jeg har hatt bursdag, og da blir det gjerne litt ekstra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt at bekkenet mitt har blitt svakere av graviditeten...hvilke bekkenbunnsøvelser gjør dere som nettopp har fått barn? Noen linker til sider på nettet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Min ASS-rapport fra de siste dagene : :sukk: Sånn passe... Jeg hadde tilfeldigvis et kakestykke til i kjøleskapet og greide ikke å styre meg, også ble det en kanelbolle da jeg besøkte åpent bakeri... :kjefte: Men trente intervaller i en time igår så da satser jeg på at den er godkjent :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...