Hinata Skrevet 22. mars 2011 #3081 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Jeg var ihvertfall i går, og så langt i dag er jeg (og tror ikke det endrer seg, har absolutt ikke noe sukkerholdig i huset, hvis man ikke tar med det frosne syltetøyet i fryseren) Endret 22. mars 2011 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 22. mars 2011 #3082 Del Skrevet 22. mars 2011 Rapport fra meg.. Igår: Idag: Barselgruppe, så klarte ikke holde meg unna sjokoladekaka.. Men, jeg gikk en laaang tur, så da blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 22. mars 2011 #3083 Del Skrevet 22. mars 2011 Er is tillatt? Nei vent, jeg er ikke med *slem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. mars 2011 #3084 Del Skrevet 22. mars 2011 En AntiSugarSucker? Har du sett den nye signaturen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 22. mars 2011 #3085 Del Skrevet 22. mars 2011 Nå har jeg spist kvelds så da kan jeg garantere at dagen blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 23. mars 2011 #3086 Del Skrevet 23. mars 2011 Gårsdagen = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 23. mars 2011 #3087 Del Skrevet 23. mars 2011 ASS-report: Holdt meg unna alle fristelser selv om middagen ikke var den sunneste - pannekaker med bacon (og tilhørende blåbærsyltetøy eller sukker), og ertesuppe. Men altså, det er middag, så det er lov vel? Drakk forøvrig en latte i lunsjen.. uten tilsatt sukker riktignok. Var desperat etter snacks når jeg var på butikken, så jeg kjøpte en eske med Läkerol sukkerfrie pastiller. Fysisk aktivitet: 3 turer med hunden av uviss lengde, men oppfylte nok 30 min.-kravet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3088 Del Skrevet 23. mars 2011 Har du sett den nye signaturen min? ÅÅÅÅÅÅÅH!!! Genial signatur!!!! I'm darn proud of my ASS!!! Nå har jeg spist kvelds så da kan jeg garantere at dagen blir Godt jobba! Gårsdagen = Flinkis!! :happy: ASS-report: Holdt meg unna alle fristelser selv om middagen ikke var den sunneste - pannekaker med bacon (og tilhørende blåbærsyltetøy eller sukker), og ertesuppe. Men altså, det er middag, så det er lov vel? Drakk forøvrig en latte i lunsjen.. uten tilsatt sukker riktignok. Var desperat etter snacks når jeg var på butikken, så jeg kjøpte en eske med Läkerol sukkerfrie pastiller. Fysisk aktivitet: 3 turer med hunden av uviss lengde, men oppfylte nok 30 min.-kravet. Veldig bra! Nei, middag teller ikke, så lenge man ikke har fryktelig søte desserter, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3089 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) ASS i går: Pysepusen - Chikako - Kokos - Sequax - Pupsilure - er med fra nå! Småkjekset - Vi er flinke!! Al og dere andre: venter spent på ASS-rapport fra dere!(fra i går) Keep the ASSes movin',y'all!! Endret 23. mars 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. mars 2011 #3090 Del Skrevet 23. mars 2011 Har visst ikke begynt enda jeg Ble godis både mandag, tirsdag og til frokost i dag. Fyyy Pupsi! Men tror jeg er med nå da, for godteriet er spist opp Må nevnes at jeg har hatt bursdag, og da blir det gjerne litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mars 2011 #3091 Del Skrevet 23. mars 2011 Oppdatering fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3092 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg kjenner godt at bekkenet mitt har blitt svakere av graviditeten...hvilke bekkenbunnsøvelser gjør dere som nettopp har fått barn? Noen linker til sider på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mars 2011 #3093 Del Skrevet 23. mars 2011 http://www.tena.no/kvinne/treningsomraade/bekkenbunnsoevelser/ Spurte kusina mi jeg, Sequax! Oooog, jeg har ikke spist noe søtt idag, og kommer ikke til å gjøre det heller. Igår ble det en is, fordi venninna mi spanderte på meg og jeg ville ikke si nei når hun er så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. mars 2011 #3094 Del Skrevet 23. mars 2011 Rapporten fra i går: intet sukker inntatt foruten en banan. Gikk 6,5 km får jeg premie nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. mars 2011 #3095 Del Skrevet 23. mars 2011 Rapport fra i går: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. mars 2011 #3096 Del Skrevet 23. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. mars 2011 #3097 Del Skrevet 23. mars 2011 Rapport fra i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. mars 2011 #3098 Del Skrevet 23. mars 2011 I går: I dag: Såem...joda. Flink, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 23. mars 2011 #3099 Del Skrevet 23. mars 2011 Min ASS-rapport fra de siste dagene : Sånn passe... Jeg hadde tilfeldigvis et kakestykke til i kjøleskapet og greide ikke å styre meg, også ble det en kanelbolle da jeg besøkte åpent bakeri... Men trente intervaller i en time igår så da satser jeg på at den er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 23. mars 2011 #3100 Del Skrevet 23. mars 2011 Rapport fra i dag: sukker og masse fysisk aktivitet! Har man bursdag så har man bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå