Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OK, Kokos er ca. verdens søteste. Nå fikk jeg en PM om at hennes mor hadde fått beskjed av Sequx sin mor (puh!) om at Sequax var på sykehuset med veer i sekstiden i morges! :hoppendeglad: Da er jungeltelegrafen komplett! :ler:

Dritspennende! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, Kokos er ca. verdens søteste. Nå fikk jeg en PM om at hennes mor hadde fått beskjed av Sequx sin mor (puh!) om at Sequax var på sykehuset med veer i sekstiden i morges! :hoppendeglad: Da er jungeltelegrafen komplett! :ler:

Dritspennende! :bond:

:fnise: Der var du ja, har akkurat mast litt i dagboka di!

Jeg har også fått info om 5 cm åpning kl.10 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faenmeg på tide at det lille kreket sluttet å prokrastinere! :fnise:

Han ville sikkert bare at mamma skulle ta seg av den etterveksten og skjemme seg selv bort litt før han kommer og begynner å sjefe! :ler:

Men 5 cm, dere som har peiling på sånt, er man ikke rimelig godt i gang da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 cm, da er hun i aktiv fødsel! :jepp: (regner fra 4 cm)

:hoppe: Heia Sequax!! Endelig skjer det!! :strix: Såååå glad du slapp å bli igangsatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nysgjerrig som jeg er så måtte jeg google litt, og kan informere om at:

Åpningsfasen kan deles i to perioder; den langsomme latensfasen til åpningen er 3-4cm, og den aktive fasen til fullt utslettet mormunn.

Den langsomme fasen er altså over, det høres jo lovende ut! :nigo:

Kan forøvrig anbefale UiB sine ferdighetssider for å lese om fødsel.. Forklart på godt legespråk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppeogspretteoghjerterogkyss, C er straks her! På kongens fødselsdag og all ting, det var nok -det- han venta på. Stormannsgal baby, digger det! Hurra for føde-kvaks, tipper du kicker ass! Også enda litt klemmingoghoppingogspretting. (skriver fra mobil, ingen uttrykksikoner å finne!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...