Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at de høye opptakskravene til medisinstudiet ikke er forgjeves? :rolleyes:

Men hurra hurra hurra og ÅÅÅÅH så spennende! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt hjemme! Jordmor sa at siden vannet var gått sjekker de ikke åpning i fare for infeksjon...

Noen her som har vært med på at vannet har gått uten rier? :)

Takk for alle hilsener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kaan jo ta litt tid dette, da, etter hva jeg har hørt og lest. Virker som om det er like normalt at riene starter 24 timer som 2 timer etter vannavgang. Sånn for å oppmuntre deg litt ... :)

Får du til å slappe av noe? :klemmer:

Når skal du forresten inn igjen om riene ikke kommer i gang av seg sjøl? Morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,jenter! :blomst:

Jeg skal inn til kontroll kl. 11.00 i morgen (om jeg ikke får rier i løpet av kveld/natt og da reiser jeg selvfølgelig inn)

Jeg har fått spist litt og slapper av i godstol, bytter bleie ofte....det er ikke bare litt fostervann som kommer! Vannet fornyer seg fortsatt selv om det er hull i fostersekken, og hvis jeg hoster eller reiser meg litt brått flommer det ut! :overrasket:

Blodblandet fostervann, så godt tegn på at mormunnen forbereder seg. :Nikke: Har lest litt på nettet nå og åpning sjekkes først når jeg har rier pga bakteriefare.

Lille vennen min har endelig sovna litt; han syns nok dette er rart for han har vært litt av en propell idag! :rodmer: Det klikker litt i magen og bevegelsene hans er tydeligere nå som det ikke er så mye vann inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Håper det ikke tar altfor lang tid dette her...hvis ikke riene melder sin smertefulle ankomst innen 72 timer, settes jeg i gang.

Jeg får dessverre ikke lov til å bruke badekar om ikke riene kommer igang senest 24 timer etter at vannet gikk...:(

Vannet GIKK, ja, forresten...det går og går og går, jo! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bare sove og samle krefter du og, C, jeg har hørt rykter om at det er en strabasiøs ferd du snart skal ut på! :kgbaby:

Foreslår at du slapper litt av nå, også trøkker du på! :nigo: (C der, altså. Kvaks, du kan vente litt med trøkkinga enda! :ler: )

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! :klem:

Håper du får sove og slappet godt av inntil det er i gang! Det er uansett ubegripelig kort tid til du har C i armene.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...