Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAAAAA!!! JIPPI :hoppe::grine:

Endelig!! :strix:

Nå måtte jeg gå og sjekke mobilen og se om jeg har hørt fra mamma, og jada :fnise:

Pingting skrev kl.13.50, og meldingen fra mamma hadde jeg fått kl.13.51. Høyhastighets-jungeltelegraf. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg gå og sjekke mobilen og se om jeg har hørt fra mamma, og jada :fnise:

Pingting skrev kl.13.50, og meldingen fra mamma hadde jeg fått kl.13.51. Høyhastighets-jungeltelegraf. :ler:

Haha! Jeg fikk den kl 13:30 faktisk, men jeg sto og vaska opp og hørte ikke meldinga. Men 20 minutter er jaggu ikke ille det heller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaa!!! :strix:

Syns det var veldig snilt av henne å vente til jeg kom tilbake, så går jeg ikke glipp av spenninga! :ler:

Ham, mener du vel? :erter:

Eller mener du Kvaksen? :klo: Ikke viktig.

Det viktige er jo at Kvaksen endelig skal få holde sin kjære C i armene! :strix:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Jeg fikk den kl 13:30 faktisk, men jeg sto og vaska opp og hørte ikke meldinga. Men 20 minutter er jaggu ikke ille det heller! :ler:

Det vil jeg kalle effektiv sladring, absolutt godkjent! :jepp:

Åh, herre, jeg er så glad på Kvaksen sine vegne og håper alt går knirkefritt!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, jenter! :goodbye:

Ja, som dere har fått vite har vannet gått! :bolledeig: Rier har jeg imidlertid ikke fått enda, så jeg har blitt sendt hjem igjen for å vente...Jeg skal på kontroll i morgen klokka 11.00 hvis det ikke har skjedd noe mer! Sykehuset venter i tre døgn før de setter i gang om ikke det hele starter av seg selv.

C er veldig hensynsfull; vannet gikk klokka 12.00 etter at jeg hadde vært på do! (det sildra ned på badegulvet og det føltes ut som om jeg sto der og tissa på meg! :overrasket:)

Hadde verdens sureste lege som undersøkte meg: hu snakka med så lav stemme at jeg måtte si: "Hva?!" mange ganger...og så ba hun meg om å sette meg i "godstolen" for undersøkelse..."Det renner ganske kraftig", sa jeg. "Ta av deg trusa helt nærme stolen"....OK...

Når jeg lå der fossa vannet ut av meg, men oppi med et spekulum skulle dama, uten å fortelle det minste om hva hun faktisk drev på med....:daane: Så greide hun å si: "Jeg lurer på om du har hatt vannavgang" REALLY?! Hva var cluet? At det fossa ut av meg..?!! Leger, ass!! :ler:

Hun bekrefta vannavgang etter å ha sett i et mikroskop.......

Mer news kommer etterhvert, damer!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så spennende, håper kroppen snart finner ut at riene mangler, og at C blir utålmodig når badevannet mangler :) Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si det var godt gjort av legen å tippe vannavgang, ja! :fnise:

Nå må du prøve å slappe godt av, da. Sove litt, spise godt og næringsrikt, så er du godt rusta for fødselen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dyktig lege det der, må si det var imponerende at hun fant ut at vannet hadde gått :fnise:

Nå er du virkelig i gang Sequax!! Masse masse lykke til :strix: :strix:

Tenk at du snart får møte gutten din :rodmer: Det er den beste følelsen jeg noen gang har opplevd da jeg fikk snuppa i armene for første gang, så du har masse å glede deg til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...