Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kvaks?? Føder du?? :jepp:

Håper det, du er nemlig tre dager på overtid. Litt snurt for at du ikke fødte den dagen jeg hadde tippa, altså. ;)

Heia, heia!!!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje presset blir litt for stort..? :sjenert: Presse-presset om dere skjønner :roll::fnise: Det er kjiiiipers å vente og være på overtid! :daane:

:klem: til deg Sequax! Håper du slipper å vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jentesnuskebassebamsemomser! :vinke:

Jeg er fortsatt her og fortsatt meget gravid...Idag har jeg termin men er overhodet ikke terminated....:daane: Prøver desperat å innstille meg på at han kommer om 14 dager OG at han kun kommer da fordi jeg blir satt igang...

:kgbaby:

(fy fader så lei jeg er av at KG er nede...omtrent annenhver dag, jo!:sur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gratulerer med termin! :Nikke: Får håpe det blir noe fødings på deg snart, og! :rodmer: (Rotet meg innom via Guns sin :fnise:)

Hei, Krizzy!! Takk, det hadde vært helt vidunderlig deilig! Vil bare ha det overstått.... :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Krizzy!! Takk, det hadde vært helt vidunderlig deilig! Vil bare ha det overstått.... :skravle:

Skjønner det.

Som Guns sier, følelsen av å holde barnet sitt for første gang er helt vidunderlig. :rodmer::babygutt:

Han kommer nok snart! :nigo::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det.

Som Guns sier, følelsen av å holde barnet sitt for første gang er helt vidunderlig. :rodmer::babygutt:

Han kommer nok snart! :nigo::Nikke:

Er så merkelig at det er et helt eget individ som ligger der inni magen min og er helt klar for verden! :overrasket: Gleder meg så innmari til å møte ham! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så merkelig at det er et helt eget individ som ligger der inni magen min og er helt klar for verden! :overrasket: Gleder meg så innmari til å møte ham! :rodmer:

:rodmer: Snart får du det!

Du må presse litt så kommer han kanskje :fnise:

Endret av Krizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...