Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

:ler:

Virker som dette er tiden for å gå på overtid, for av disse 4 forestående fødslene som jeg har "fulgt" så er 2 igangsatt, og GUNS er jo også på overtid selv om det ser ut til å skje noe av seg selv nå.

Men det er vel vanlig at førstegangsfødende går over tiden, mener jeg å ha hørt/lest?

Ja, men...ja, men...jeg vil ikke gå over!! :grine:

Skjønner ikke helt det der med riene, jeg... :sjenert: Både Blåmor og GUNS har rier med få minutters mellomrom.....men så sitter dem her på KG.....Når er det det liksom SKJER noe,da?!!

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok absolutt ikke noen superrier ennå, men for meg kjennes det ut som ekstremt sterke menssmerter i både magen og ryggen, hvor det beste er å puste seg gjennom. Jeg merker at det begynner, så tar det seg opp mot en topp hvor det er ganske heftig, og så dabber det av etter hvert. Har ikke særlig vondt i magen mellom hvert tak, men har stort sett murring i korsryggen hele tiden. Det er egentlig akkurat sånn jeg trodde at det skulle være, bare at jeg innser at det blir myye mer intenst etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Museinspeksjon kan også kalles Dåseåpningstest! :opplyser:

:fnise:

Ja, jeg tippa at både jeg og GUNS skulle føde idag...men hu bare tar hele fødeplassen for seg selv, så jeg må VENTE!!!

:skratte: :skratte: :skratte: DÅSEÅPNINGSTEST!!!!

Det er faktisk plass til flere fødende! Bare de ikke tar fødestua som har badekar på sykehuset mitt! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk plass til flere fødende! Bare de ikke tar fødestua som har badekar på sykehuset mitt! :opplyser:

Den har jeg tenkt til å kapre på sykehuset mitt også! Ingen fødsler så langt i dag på fødeavdelingen, så da satser vi på at det holder seg slik til M kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Kvaksen, husk at jeg og Blåmor er ikke noe fasitsvar! Vi har jo allerede helt forskjellige oppfatninger av riene. Nå kan jo det ha noe med at hun ble satt i gang, men jeg klarer ikke å forbinde dette med noe jeg har lest, og det er absolutt ikke sånn at jeg føler jeg skal dø. Men vondt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men...dere kan jo ikke vite om åpningen selv...så burde dere ikke vært på sykehuset?!! HJEEEEELP!!! :bond:

Tenk om dere plutselig får pressrier og føder!? :overrasket:

Eller...? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg tenkt til å kapre på sykehuset mitt også! Ingen fødsler så langt i dag på fødeavdelingen, så da satser vi på at det holder seg slik til M kommer.

Samme her :) Jeg kjenner jeg er veldig lysten på et bad, men det er ikke så lett uten badekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :) Jeg kjenner jeg er veldig lysten på et bad, men det er ikke så lett uten badekar.

Men du er ikke langt fra sykehuset, vel? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ballong langt oppi dåsa, så jeg føder hvert fall ikke før den detter ut :opplyser:

:hoho:

Betryggende!! :happy:

*gooooo, baloooooooon!! Burst into FLAAAAAAMES!!!*

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Betryggende!! :happy:

*gooooo, baloooooooon!! Burst into FLAAAAAAMES!!!*

:blink:

Ja takk! Greit med litt flammer også, som kan ta vekk oppmerksomheten fra alt det andre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Dette er utrolig fascinerende for langtifragravide meg! Museinspeksjoner, ballongdåser og åpninger. :fnise:

Fascinerende å kommunisere med to fødende kvinner. Håper du Sequax kan toppe det hele med å være hun som bare plutselig føder på do.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er utrolig fascinerende for langtifragravide meg! Museinspeksjoner, ballongdåser og åpninger. :fnise:

Fascinerende å kommunisere med to fødende kvinner. Håper du Sequax kan toppe det hele med å være hun som bare plutselig føder på do.. :fnise:

Signerer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk! Greit med litt flammer også, som kan ta vekk oppmerksomheten fra alt det andre :ler:

Man skal jo ha litt drama, kan skjønne! :jepp:

:overrasket:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...