Sequax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1721 Del Skrevet 24. januar 2011 Men kjære deg, Wind...hvis jeg ikke erter deg litt kommer du til å stalke meg enda mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. januar 2011 #1722 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skrev bare det samme som Pingu! Tenk! Lover!! Skylder du på meg!?! Uff, jeg har to stk. Facebookvenner som har dysleksi. Og da er det jo fryktelig stygt å le av det eller bli irritert, men det er liksom fryktelig vanskelig å la være av og til... Særlig når hun ene er psykisk ustabil også, og gjerne har statuser som ikke henger sammen i det hele tatt OG er fulle av skrivefeil. (innerst inne synes jeg selvfølgelig synd på henne og får vondt av henne og alt det der, men den første reaksjonen er alltid irritasjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 24. januar 2011 #1723 Del Skrevet 24. januar 2011 Men kjære deg, Wind...hvis jeg ikke erter deg litt kommer du til å stalke meg enda mer!! Eller tror du det virker omvendt..? Skylder du på meg!?! Uff, jeg har to stk. Facebookvenner som har dysleksi. Og da er det jo fryktelig stygt å le av det eller bli irritert, men det er liksom fryktelig vanskelig å la være av og til... Særlig når hun ene er psykisk ustabil også, og gjerne har statuser som ikke henger sammen i det hele tatt OG er fulle av skrivefeil. (innerst inne synes jeg selvfølgelig synd på henne og får vondt av henne og alt det der, men den første reaksjonen er alltid irritasjon) Ja, jeg skylder på deg. Åh. Uffda. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1724 Del Skrevet 24. januar 2011 Hva skjedde med forumet??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #1725 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Lurer jeg også på. Edit: Håper du ikke har noe imot at jeg setter inn fotspor så jeg kan enklere følge her. Endret 24. januar 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 #1726 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg begynner å finne visse tegn til avhengighet blant oss - meg selv inkludert. Ble helt stressa over at det ikke fungerte, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #1727 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg begynner å finne visse tegn til avhengighet blant oss - meg selv inkludert. Ble helt stressa over at det ikke fungerte, jeg! Ja, jeg er avhengig så fort jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1728 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei på deg, KaDust!! Av å til har jeg bare lyst til å gjøre dette med forumet: :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1729 Del Skrevet 24. januar 2011 "Hei, jeg heter Sequax og jeg er KG-oman..."... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #1730 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei på deg, KaDust!! Av å til har jeg bare lyst til å gjøre dette med forumet: :slår: Heihei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. januar 2011 #1731 Del Skrevet 24. januar 2011 Sjekk signaturen min'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1732 Del Skrevet 24. januar 2011 Sjekk signaturen min'a? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #1733 Del Skrevet 24. januar 2011 Hva med mine blinkende brystvorter? Jeg er såpass godt oppdratt at jeg ikke nevner de Selv om jeg hadde veeeelig lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 24. januar 2011 #1734 Del Skrevet 24. januar 2011 "Hei, jeg heter Sequax og jeg er KG-oman..."... Det er flere enn bare deg Slenger ut en mandags , håper du får en strålende ettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1735 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er flere enn bare deg Slenger ut en mandags , håper du får en strålende ettermiddag/kveld En god mandags til deg også, Jesse! Kos deg med vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. januar 2011 #1736 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er flere enn bare deg +1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1737 Del Skrevet 24. januar 2011 *sitter og lurer litt på om det er lindrende å smøre sinksalve i rumpa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. januar 2011 #1738 Del Skrevet 24. januar 2011 Strøket ut fordi det ikke var lindring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1739 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei, er ikke prøvd ut enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. januar 2011 #1740 Del Skrevet 24. januar 2011 Verdt et forsøk! Tviler på at det blir verre av det, i alle fall. (Ja, jeg har pause fra soveromsshining. Måtte jo farge etterveksten, må vite. Greit å gjøre før mini kommer, siden jeg har tenkt å ta meg innmari godt ut sånn rett etter fødsel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå