Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skrev bare det samme som Pingu! Tenk! Lover!!

:hakeslepp:

Skylder du på meg!?!

Uff, jeg har to stk. Facebookvenner som har dysleksi. Og da er det jo fryktelig stygt å le av det eller bli irritert, men det er liksom fryktelig vanskelig å la være av og til... Særlig når hun ene er psykisk ustabil også, og gjerne har statuser som ikke henger sammen i det hele tatt OG er fulle av skrivefeil. (innerst inne synes jeg selvfølgelig synd på henne og får vondt av henne og alt det der, men den første reaksjonen er alltid irritasjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, Wind...hvis jeg ikke erter deg litt kommer du til å stalke meg enda mer!!

:sjokkbla:

Eller tror du det virker omvendt..? :lur:

:hakeslepp:

Skylder du på meg!?!

Uff, jeg har to stk. Facebookvenner som har dysleksi. Og da er det jo fryktelig stygt å le av det eller bli irritert, men det er liksom fryktelig vanskelig å la være av og til... Særlig når hun ene er psykisk ustabil også, og gjerne har statuser som ikke henger sammen i det hele tatt OG er fulle av skrivefeil. (innerst inne synes jeg selvfølgelig synd på henne og får vondt av henne og alt det der, men den første reaksjonen er alltid irritasjon)

Ja, jeg skylder på deg. :nigo:

Åh. Uffda. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på. :kjefte:

Edit: Håper du ikke har noe imot at jeg setter inn fotspor så jeg kan enklere følge her. :sjenert:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å finne visse tegn til avhengighet blant oss - meg selv inkludert. Ble helt stressa over at det ikke fungerte, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å finne visse tegn til avhengighet blant oss - meg selv inkludert. Ble helt stressa over at det ikke fungerte, jeg!

:fnise:

Ja, jeg er avhengig så fort jeg kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hei, jeg heter Sequax og jeg er KG-oman..."...

Det er flere enn bare deg :sjenert::fnise:

Slenger ut en mandags :klemmer:, håper du får en strålende ettermiddag/kveld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere enn bare deg :sjenert::fnise:

Slenger ut en mandags :klemmer:, håper du får en strålende ettermiddag/kveld :jepp:

En god mandags :klem: til deg også, Jesse! Kos deg med vesla! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdt et forsøk! Tviler på at det blir verre av det, i alle fall.

(Ja, jeg har pause fra soveromsshining. Måtte jo farge etterveksten, må vite. Greit å gjøre før mini kommer, siden jeg har tenkt å ta meg innmari godt ut sånn rett etter fødsel :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...