Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1601 Del Skrevet 21. januar 2011 Å, hvorfor ble vi ikke født som lemen, Blåmor! :dåne: Vi kunne født og deretter blitt sinte så vi sprakk! Kanskje ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 21. januar 2011 #1602 Del Skrevet 21. januar 2011 Nise 315 Måtte lese flere ganger for å forstå at det var nise det stod og ikke nisse.. Skjønte ikke helt hvorfor nisser var med på denne lista Ha en fin helg Sequax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1603 Del Skrevet 21. januar 2011 Måtte lese flere ganger for å forstå at det var nise det stod og ikke nisse.. Skjønte ikke helt hvorfor nisser var med på denne lista Ha en fin helg Sequax! Huldrer: 276 Alver: 34 God helg til deg også, Jesse! Skal ta meg en tur over til deg nå for å lese om deg og det lille vidunderet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1604 Del Skrevet 21. januar 2011 Hoho, det hadde vært noe! Kjedelig å gå gravid i x antall døgn og ikke få oppleve godene ved det etterpå da. Her går jeg og er gravid, men så fort jeg har født, så sprekker jeg! Vi får vel heller holde ut de siste ukene. Litt irriterende å tenke på at lemenet kanskje blir svanger NÅH og kanskje føder før oss likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1605 Del Skrevet 21. januar 2011 Hoho, det hadde vært noe! Kjedelig å gå gravid i x antall døgn og ikke få oppleve godene ved det etterpå da. Her går jeg og er gravid, men så fort jeg har født, så sprekker jeg! Vi får vel heller holde ut de siste ukene. Litt irriterende å tenke på at lemenet kanskje blir svanger NÅH og kanskje føder før oss likevel! Urettferdig! Men, på en annen side er jeg glad vi har gått her og vagga i ni måneder...man får jo forberedt seg psykisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1606 Del Skrevet 21. januar 2011 Urettferdig! Men, på en annen side er jeg glad vi har gått her og vagga i ni måneder...man får jo forberedt seg psykisk! Da er det kanskje ikke så rart at lemenet sprekker, for de får jo ikke mer enn tre uker å forberede seg på! Hadde jeg gått fra 0-9 mnd gravid på tre uker hadde jeg kanskje blitt litt kokko jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1607 Del Skrevet 21. januar 2011 Da er det kanskje ikke så rart at lemenet sprekker, for de får jo ikke mer enn tre uker å forberede seg på! Hadde jeg gått fra 0-9 mnd gravid på tre uker hadde jeg kanskje blitt litt kokko jeg også... Nemlig!! Men...nå holder det...VI VIL FØDE! VI VIL FØDE! VI VIL FØDE!! Har du noen preferanser du, eller? Jeg kommer til å be om kun lystgass. Ingen nåler her igården, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1608 Del Skrevet 21. januar 2011 Egentlig ikke... Jeg er åpen for det meste, det være seg nåler, lystgass eller epidural. Jeg tror rett og slett at jeg må kjenne litt på hvordan det er før jeg finner ut hva som passer meg best. Jeg er uhyre glad i å bade, så ser absolutt for meg en tur i badekaret i alle fall, om ikke selve fødselen skjer der, så i alle fall i åpningstiden. Prøver å planlegge så lite som mulig av selve fødselen siden jeg ikke aner hvordan den kommer til å bli. Men nå er jeg ikke særlig redd for å si fra hvis det er noe som ikke passer meg heller, så de får nok høre det hvis det er noe som ikke er som det skal være, i følge meg. Håper jeg ikke blir en slik illsint fødende dame da. Kjekt hvis det går like greit som med hun som fødte i basseng i går. Det var mer "pust, pust, press, pust, pust, plopp - der var hun". Du vil bare ha lystgass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1609 Del Skrevet 21. januar 2011 Egentlig ikke... Jeg er åpen for det meste, det være seg nåler, lystgass eller epidural. Jeg tror rett og slett at jeg må kjenne litt på hvordan det er før jeg finner ut hva som passer meg best. Jeg er uhyre glad i å bade, så ser absolutt for meg en tur i badekaret i alle fall, om ikke selve fødselen skjer der, så i alle fall i åpningstiden. Prøver å planlegge så lite som mulig av selve fødselen siden jeg ikke aner hvordan den kommer til å bli. Men nå er jeg ikke særlig redd for å si fra hvis det er noe som ikke passer meg heller, så de får nok høre det hvis det er noe som ikke er som det skal være, i følge meg. Håper jeg ikke blir en slik illsint fødende dame da. Kjekt hvis det går like greit som med hun som fødte i basseng i går. Det var mer "pust, pust, press, pust, pust, plopp - der var hun". Du vil bare ha lystgass? Ja, veldig greit å være åpen, for som du sier: vi vet aldri hvordan det blir! Jeg vil i utgangspunktet holdes langt unna nåler, ja...Lystgass og badekar i åpningstiden høres ut som noe jeg kommer til å gå for! Hva er egentlig en "naturlig fødsel" ? :klø: Brukes ikke lystgass engang, da, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. januar 2011 #1610 Del Skrevet 21. januar 2011 Du er så flink til å opprette tråder i graviditetsforumet med ting som jeg også lurer på! til deg for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. januar 2011 #1611 Del Skrevet 21. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 21. januar 2011 #1612 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei Sequax! Nå går det unna her. Jeg synes det bare var for en kort stund siden du gledet deg til å komme over 12 uker, og nå er lille Sequax-bebisen rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 #1613 Del Skrevet 22. januar 2011 I dag sender jeg over en knallgod Roma espresso til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 #1614 Del Skrevet 22. januar 2011 Da får det bli kakao fra meg, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #1615 Del Skrevet 22. januar 2011 Takk for deilige drikker, Belle og Wind! Hei på deg, Numi! Ja, nå er det jammen lenge siden vi "skravla" sist! GUNS: KG er perfekt forum for alle rare spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #1616 Del Skrevet 22. januar 2011 Ok, om du ikke ønsker å lese om gravid-yukkiness, gå ut av dagboka mi.....nå! I morges da jeg tørka meg etter å ha vært på do oppdaga jeg en god del slim ( tykt og lysegult ) på papiret...jordmor sa at slimproppen kan komme ut i deler.....Betyr dette at noe er på gang, eller...? :klø: Flere som har fått ut slim på denne måten? ( god middag!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 #1617 Del Skrevet 22. januar 2011 Det virker som slimproppen, ja! Les her så får du masse svar. Hos noen går slimproppen to uker før fødsel, og hos andre så betyr det at ting er i gang. Nå kan det bli spennende fremover!!! Jeg vil også at noe skal skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 22. januar 2011 #1618 Del Skrevet 22. januar 2011 Her skjer det saker og ting jo Skal bli spennende å følge med fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. januar 2011 #1619 Del Skrevet 22. januar 2011 Hallo!!! Du får ikke lov å føde FØR meg!!! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 #1620 Del Skrevet 22. januar 2011 Nei, ikke før meg heller. Så hvis det er noe på gang, så er det bare å holde igjen, Sequax! Køkulturen står sterkt her på KG, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå