Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1581 Del Skrevet 21. januar 2011 Takk! Jeg må jo det, siden jeg brukte hele gårsdagen på IKEA... Fornuftig valg, synes nå jeg, men det straffer seg jo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1582 Del Skrevet 21. januar 2011 Goooood morgen, jenter! ( jeg våkna klokka 10, altså... ) I natt har jeg faktisk sovet nesten i ett strekk! Ingen dopauser! Jeg føler meg faktisk uthvilt! Enn så lenge...... Noen gravide som så gravidprogrammet på NRK3 i går kveld? Bra program! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1583 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, jeg så på det! Spennende program, midt i blinken for meg - og utrolig fascinerende å se hvor ekstremt forskjellig man takler graviditet. Jammen hadde jeg vondt av lillevennen som kom i uke 28 og måtte ligge i kuvøse leeenge. Ble ikke noe mindre fødeklar, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1584 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, jeg så på det! Spennende program, midt i blinken for meg - og utrolig fascinerende å se hvor ekstremt forskjellig man takler graviditet. Jammen hadde jeg vondt av lillevennen som kom i uke 28 og måtte ligge i kuvøse leeenge. Ble ikke noe mindre fødeklar, for å si det sånn! Ja, takar liten! Lille baby Andrew...Jeg er glad jeg ikke venter ti år med å få barn, egentlig... Jeg er forresten på det stadiet at jeg får tårer i øynene når jeg ser en nyfødt baby eller dyreunge! Nå er det virkelig på tide at dissa smågutta våre kommer, Blåmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. januar 2011 #1585 Del Skrevet 21. januar 2011 Er heldigvis ikke så lenge til du får møte gutten din da Da kan du sitte med tårer i øynene hele dagen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1586 Del Skrevet 21. januar 2011 Der har jeg vært lenge. Å se på "Jordmødrene" på NRK er jo en eneste lang gråteseanse, og til og med Blåmann snufser hver gang et barn blir født. Kom da, gutta våre, kom til oss! Har vi noe godt å lokke med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1587 Del Skrevet 21. januar 2011 Er heldigvis ikke så lenge til du får møte gutten din da Da kan du sitte med tårer i øynene hele dagen :rødme: Får håpe det roer seg litt etterhvert! Der har jeg vært lenge. Å se på "Jordmødrene" på NRK er jo en eneste lang gråteseanse, og til og med Blåmann snufser hver gang et barn blir født. Kom da, gutta våre, kom til oss! Har vi noe godt å lokke med? Jeg sitter og drikker kaffe og gumler stratos....Kanskje jeg får by herren på sjokolademelk med moccasmak..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1588 Del Skrevet 21. januar 2011 De liker nok det bedre enn flytende Gaviscon som jeg driver og heller i meg. Jeg HATERHATERHATER Gaviscon, men det er jo virkelig det eneste som hjelper mot den hersens halsbrannen. Er det mulig å lage noe som smaker så kvalmt og vondt? Akkurat nå er det halsbrannen jeg ser mest frem til å bli kvitt av alle gravidsymptomene. (Neida, jeg blir ikke så veldig irritert når jeg først begynner å irritere meg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1589 Del Skrevet 21. januar 2011 De liker nok det bedre enn flytende Gaviscon som jeg driver og heller i meg. Jeg HATERHATERHATER Gaviscon, men det er jo virkelig det eneste som hjelper mot den hersens halsbrannen. Er det mulig å lage noe som smaker så kvalmt og vondt? Akkurat nå er det halsbrannen jeg ser mest frem til å bli kvitt av alle gravidsymptomene. (Neida, jeg blir ikke så veldig irritert når jeg først begynner å irritere meg... ) Æsj, halsbrann er noe dritt! Har ikke vært så veldig plaget med det; noen sure oppstøt nå og da bare! Jeg syns jeg oppdager nye negative graviditetssymptomer hver dag nå, jeg... Vondt her og vondt der....:dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1590 Del Skrevet 21. januar 2011 Æsj, halsbrann er noe dritt! Har ikke vært så veldig plaget med det; noen sure oppstøt nå og da bare! Jeg syns jeg oppdager nye negative graviditetssymptomer hver dag nå, jeg... Vondt her og vondt der....:dåne: Slik er det her også. Man kjenner i alle fall at man lever Kjenner ikke noe særlig nedpress i dag, føler at jeg har gått et steg tilbake i utvikling akkurat nå. Det kan ha noe med at jeg ikke har gått like mye i dag som jeg gjorde i går da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1591 Del Skrevet 21. januar 2011 Slik er det her også. Man kjenner i alle fall at man lever Kjenner ikke noe særlig nedpress i dag, føler at jeg har gått et steg tilbake i utvikling akkurat nå. Det kan ha noe med at jeg ikke har gått like mye i dag som jeg gjorde i går da. Vi må nok pent smøre oss med tålmodighet....du så jo Cherry igår; ti dager over tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1592 Del Skrevet 21. januar 2011 Har dere sett noe så søtt? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 21. januar 2011 #1593 Del Skrevet 21. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. januar 2011 #1594 Del Skrevet 21. januar 2011 *smelt* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. januar 2011 #1595 Del Skrevet 21. januar 2011 Har dere sett noe så søtt? :rødme: Neimen så nydelig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. januar 2011 #1596 Del Skrevet 21. januar 2011 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1597 Del Skrevet 21. januar 2011 Søøøøteste elefantbabyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1598 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg er glad jeg ikke skal gå like lenge svanger som elefantene gjør, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1599 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg er glad jeg ikke skal gå like lenge svanger som elefantene gjør, jeg! Å, herregud, ja...tenk deg å gå 22 måneder gravid!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #1600 Del Skrevet 21. januar 2011 Art Antall døgn Lemen, husmus 21 Kanin 30 Kenguru 39 Pinnsvin 30–49 Mink 40–75 Sølvrev, rødrev, blårev 52–53 Katt 59 Hund 63 Løve 100–119 Svin 114 Lemurer 120–136 Sau 148 Geit 151 Bjørn 180–240 Rein 225 Menneskeaper, menneske 270 Storfe 281 Nise 315 Hest, esel 335 Havert (sel) 345 Kamel 390–410 Sjiraff 453–464 Elefant 660 Stakkars bjørnen må leve nokså uforutsigbart i svangerskapet sitt da. Kanskje du går tre måneder over, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå