Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Det hørtes kos ut :strix:

Jeg drar når sambo kommer hjem jeg..

Å, sånne dager er så kjipe! :troest: Bare møtes i døra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er våken jeg :skravle:

Aner ikke hvordan de abbonerer på tråden greiene fungerer. Veldig mye her inne jeg ikke skjønner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er våken! :goodbye:

..men jeg kjenner at jeg er litt trøtt nå, etter å ha vært så pigg i hele dag :fnise: Så det blir vel snart senga på meg tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er våken! :goodbye:

..men jeg kjenner at jeg er litt trøtt nå, etter å ha vært så pigg i hele dag :fnise: Så det blir vel snart senga på meg tenker jeg!

:ler: Ja, jeg må også sove snart! Sov tross alt bare 11 timer i natt + en to timers dupp på ettermiddagen.....:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Stakkars deg som har sovet så lite! Jeg har ikke hatt noen middagslur i dag, jeg er helt på tuppa for jeg skjønner ikke noenting her!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå legger jeg meg, Sequax! Sov godt når du finner senga også :kose: Nattinatt :)

Natta, sov godt! Vi snakkes sikkert i morgen! :sove:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at du får sove lenger i morgen :fnise:

:Gjesp: Ja, vi får håpe det! Nå tror jeg faktisk jeg skal gå og bysse lalle! Natti-natt, Småkjekset! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, sånne dager er så kjipe! :troest: Bare møtes i døra...

Det gikk fint i dag da. Sambo var trøtt og trengte en ettermiddagshvil (jeg hadde jo slumret bort hele dagen og var relativt våken), i tillegg skulle jeg møte en venninne og ikke på jobb. Og da er dt jo gret :)

Hva betyr egentlig "abbonér på dette emnet", som det står over en tråd? :klø:

Tror det er sånn at du kan få mail hver gang noen poster noe i tråden, men er ikke helt sikker altså :klø:

Ha en god natt kvaksen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Ja, vi får håpe det! Nå tror jeg faktisk jeg skal gå og bysse lalle! Natti-natt, Småkjekset! :klemmer:

Natti natt skjønne Sequax :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo virkelig tidlig og det da, Wind! Men jeg slenger meg på, selv om det er tre timer senere. Good morning, sunshine! Tar en dans for deg på formiddagen :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sequax hadde visstnok ingen andre planer for dagen enn å sove, så det er sikkert en stund til vi ser henne. Godt at vi holder liv i boka hennes da!

Hilsen Blåmor som tusler stille og forsiktig ut igjen fordi hun for en gangs skyld faktisk har begynt å skrive på oppgaven sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. det er jo fredag! Skolearbeid på en fredag? Ikke bli helt Ping nå! :nei:

;)

Så flink du er! Stå på! :):kaffekopp:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...