Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da får du værsågod ta med deg telefonen i senga mens du ligger og trøkker ut den derre greia, og komme med oppdateringer MINST hvert femte minutt! :snurt:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta med meg Mac'en, så når ungen er vel ute og jeg ligger utslitt i nettingtruse og kjortel på barselhotellet, skal dere få vite...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du værsågod ta med deg telefonen i senga mens du ligger og trøkker ut den derre greia, og komme med oppdateringer MINST hvert femte minutt! :snurt:

:hoho:

Åh guuuhd, nå holdt det hardt for at jeg ikke sprutet ut i latter på lesesalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde ikke du ha en sladris? Vi må jo få vite når ting skjer. Skaff deg en sladris. Vi krever det. *bestemt*

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke du ha en sladris? Vi må jo få vite når ting skjer. Skaff deg en sladris. Vi krever det. *bestemt*

Men...men...hva med min mystisisme? Ingen som syns den er verdt å opprettholde? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg sier! :Nikke:

Kvaks: Mac er ikke godt nok. PC er et minimum. Og så "litt" før enn når du ligger på hotellet. Er du snill. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg sier! :Nikke:

Kvaks: Mac er ikke godt nok. PC er et minimum. Og så "litt" før enn når du ligger på hotellet. Er du snill. :fnise:

Krever du PC, får du overhodet INGEN oppdatering! :snurt:

Skal prøve å få informert dere om eventuelle rier...kanskje...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...