Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg har skjønt at størrelsene på merkelappene er ikke noe å gå etter, for det er så forskjellig fra merke til merke! Så jeg ser bare hva som er ca samme størrelse og legger de sammen :fnise:

Og fødebagen her er også fylt med altfor masse klær til Lillemor, regner med at jeg ikke kommer til å bruke halvparten engang! :rolleyes:

---

Du kunne ikke tenke deg å lage middag til meg også da, Blåmor? :arwen: Det så kjempegodt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig skravlings det var i boka mi idag, da! :happy:

:klemmer: og :klem: til dere jentene mine her inne!

Blåmor: noe å finne på fram til fødselen? Min mor har iallefall dette forslaget: ( som jeg har tenkt til å følge...kanskje ) bak kaker i langpanne for å fryse ned! Eks. krydderkake, sjokoladekake. Greit å ha til opptining når folk kommer på barselbesøk! :jepp: Ellers: sitte på KG og sulle...:fnise:

Wind: kjenner meg igjen; jeg er også innom fullstendig irrelevante fora hvis jeg kjeder meg nok! :ler:

Inwe: tenk på det! Ikke lenge til jeg er MAMMA! :hjerte:

Middagen din så herlig ut, Blåmor! :sikle:

PS! GUNS: Hvem vet egentlig hvor stor babyen er før den kommer ut...? :huh: Egentlig umulig å kjøpe inn tøy! :fnise:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sitte på KG er ikke sulling. Det er viktige studier for å tilegne seg kunnskap om mange ulike tema. :opplyser:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! GUNS: Hvem vet egentlig hvor stor babyen er før den kommer ut...? :huh: Egentlig umulig å kjøpe inn tøy! :fnise:

Det er HELT sant, så vi må jo bare forsikre oss om at vi har med oss noe som passer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte på KG er ikke sulling. Det er viktige studier for å tilegne seg kunnskap om mange ulike tema. :opplyser:

Sant! Sant! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke annet enn å si meg enig i at KG-tid ikke er bortkastet tid!

Middagen ble forøvrig kjempegod, og kan virkelig anbefales. Lagde en "saus" av stekesjy iblandet vann, en dæsj tomatpuré og litt sukker. Snadder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ( betraktelig senere ) morgen! :kaffekopp:

Nå har jeg betalt strømregning....grøss og gru!! :redd: Flere som fikk litt sjokk, eller? Betalingsfristen er ikke før 09.02, men det er to dager før termin, og da kan ting gå i glemmeboka...best å få dritten ut av verden! De første månedene i året er jammen tøffe, økonomisk sett... :tristbla:

Ellers har jeg kjent litt mer mensmurringer i magen og håper at lillemann kanskje kommer litt før tiden..? Det hadde vært DEILIG!!

Ha en flott dag, alle sammen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for å være innenfor termin! :nigo:

Du begynner å bli litt lei, ja?

Ja...skal bli deilig å bli kvitt basketballen på magan! :dåne:

Jippi, ikke lenge igjen nå! :strix:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...