Neala Skrevet 17. januar 2011 #1501 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har skjønt at størrelsene på merkelappene er ikke noe å gå etter, for det er så forskjellig fra merke til merke! Så jeg ser bare hva som er ca samme størrelse og legger de sammen Og fødebagen her er også fylt med altfor masse klær til Lillemor, regner med at jeg ikke kommer til å bruke halvparten engang! --- Du kunne ikke tenke deg å lage middag til meg også da, Blåmor? Det så kjempegodt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 17. januar 2011 #1502 Del Skrevet 17. januar 2011 Bare kom, GUNS, er sikker på at det blir nok! Apropos middag, kanskje på tide å sette i gang med deigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. januar 2011 #1503 Del Skrevet 17. januar 2011 Bare kom, GUNS, er sikker på at det blir nok! Apropos middag, kanskje på tide å sette i gang med deigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 17. januar 2011 #1504 Del Skrevet 17. januar 2011 *tolke det som en invitasjon* Ja takk, jeg kommer gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 17. januar 2011 #1505 Del Skrevet 17. januar 2011 Lover ikke for resultatet, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1506 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Så koselig skravlings det var i boka mi idag, da! :happy: og til dere jentene mine her inne! Blåmor: noe å finne på fram til fødselen? Min mor har iallefall dette forslaget: ( som jeg har tenkt til å følge...kanskje ) bak kaker i langpanne for å fryse ned! Eks. krydderkake, sjokoladekake. Greit å ha til opptining når folk kommer på barselbesøk! Ellers: sitte på KG og sulle... Wind: kjenner meg igjen; jeg er også innom fullstendig irrelevante fora hvis jeg kjeder meg nok! Inwe: tenk på det! Ikke lenge til jeg er MAMMA! Middagen din så herlig ut, Blåmor! PS! GUNS: Hvem vet egentlig hvor stor babyen er før den kommer ut...? Egentlig umulig å kjøpe inn tøy! Endret 17. januar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 17. januar 2011 #1507 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Å sitte på KG er ikke sulling. Det er viktige studier for å tilegne seg kunnskap om mange ulike tema. Endret 17. januar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. januar 2011 #1508 Del Skrevet 17. januar 2011 PS! GUNS: Hvem vet egentlig hvor stor babyen er før den kommer ut...? Egentlig umulig å kjøpe inn tøy! Det er HELT sant, så vi må jo bare forsikre oss om at vi har med oss noe som passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1509 Del Skrevet 17. januar 2011 Å sitte på KG er ikke sulling. Det er viktige studier for å tilegne seg kunnskap om mange ulike tema. Sant! Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. januar 2011 #1510 Del Skrevet 17. januar 2011 Å sitte på KG er ikke sulling. Det er viktige studier for å tilegne seg kunnskap om mange ulike tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 17. januar 2011 #1511 Del Skrevet 17. januar 2011 Kan ikke annet enn å si meg enig i at KG-tid ikke er bortkastet tid! Middagen ble forøvrig kjempegod, og kan virkelig anbefales. Lagde en "saus" av stekesjy iblandet vann, en dæsj tomatpuré og litt sukker. Snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. januar 2011 #1512 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvordan går uka, Kvaksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. januar 2011 #1513 Del Skrevet 19. januar 2011 God (alt for tidlig) morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2011 #1514 Del Skrevet 19. januar 2011 God (behagelig senere) morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1515 Del Skrevet 19. januar 2011 God ( betraktelig senere ) morgen! Nå har jeg betalt strømregning....grøss og gru!! Flere som fikk litt sjokk, eller? Betalingsfristen er ikke før 09.02, men det er to dager før termin, og da kan ting gå i glemmeboka...best å få dritten ut av verden! De første månedene i året er jammen tøffe, økonomisk sett... Ellers har jeg kjent litt mer mensmurringer i magen og håper at lillemann kanskje kommer litt før tiden..? Det hadde vært DEILIG!! Ha en flott dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1516 Del Skrevet 19. januar 2011 Forresten, folkens: Idag er jeg innenfor termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2011 #1517 Del Skrevet 19. januar 2011 Hurra for å være innenfor termin! Du begynner å bli litt lei, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. januar 2011 #1518 Del Skrevet 19. januar 2011 Jippi, ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #1519 Del Skrevet 19. januar 2011 Hurra for å være innenfor termin! Du begynner å bli litt lei, ja? Ja...skal bli deilig å bli kvitt basketballen på magan! :dåne: Jippi, ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. januar 2011 #1520 Del Skrevet 19. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå