Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er vanvittig heldige! Tenk hva vi snart skal få oppleve, det er helt spesielt!

I dag bikket jeg 38 uker og er faktisk innenfor termin. Kom, kom, kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig! :happy: Begynner å nærme seg skikkelig nå!! Det er nesten uutholdelig å vente! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var litt bekymra i går fordi lillemann ikke beveget noe særlig på seg...idag er han back in business igjen, heldigvis! :strix:

Nå har jeg snoka i skuffene hans; han har så mange søte, små plagg at jeg blir helt BABYSJUK! :fnise:

Jeg har lagt merke til at bodyene kjøpt i USA er hakket mindre enn samme størrelse her hjemme...Mon tro om de minste passer? :klø:

Jeg har pakka altfor mye i sjukehusbagen ( til ham )... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger så vdt jeg vet en tråd ute på graviditet om ting som er smarte å ha med i sykehusbagen til deg selv. Sier bare ifra i fall du ikke har sett den. :sjenert:

Utrolig hva slags tråder man leser om man kjeder seg nok. Jeg har også lest en der inne om ammeinnlegg. Kjempespennende når man ikke er gravid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke komme opp med noen gode forslag for å få tiden til å gå, Sequax? Jeg ser for meg at du er utrolig kreativ på sånt. Forslagene kan selvfølgelig ikke innebære fornuftige ting som å gjøre husarbeid eller skrive oppgaver som skal leveres. Synes nesten ikke jeg kan ta ut alle babyklærne av kommoden, vaske de en gang til, for så å brette de sammen og legge de ned igjen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har fått med meg på gravidforumet, så er det ikke så dumt å lage masse frysbare middager. Her snakker vi kjøttsaus (kan brukes på pizza (som en forøvrig kan lage deig til, kjevle ut, rulle sammen rundt bakepapir/folie, og så fryses), til spaghetti, osv.), kjøttkaker i brunsaus, paibunner, osv. :popcorn:

Og så fryse dem i passende porsjoner, selvfølgelig!

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt tanken mange ganger, og vi har litt klart i fryseren allerede. Men jeg er så velsignet at jeg er gift med en kokk, så det er stort sett ikke jeg som står for matlagingen i huset. Men i dag blir det husmorpoeng, jeg skal lage dette til middag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...