Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

:skratte: Eller Hannah Montana? :rosaengel: (okei, ja, jeg er i skikkelig mobbehumør i dag)

Mye bra musikk der, ja!! :jepp: Altså på Almost Famous!! :ler:

Frekkas! :snurt:

Iron Maiden, Opeth, Marillion, Bloodbath, div. operaer, Franz Liszt, Jan Johansson, Dan Swanö.. :sjenert:

Å, DE nymotens karene, ja......:blink:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa ikke at de var nymotens. Bare at de ikke spiller gammel-musikk. :erter:

Og definisjonen på gammel-musikk er..? :huh:

Er ikke akkurat Ole Ivars jeg hører på jeg heller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som jeg elsker den filmen. (Almost Famous, ikke Hannah Montana :ler: ) Og musikken gjør den jo bare tusen ganger bedre. Har du sett The Boat That Rocked? Det er også en musikkfilm med handling fra 60-70-tallet, og et dritbra soundtrack. :jepp:

Spiller ikke Iron Maiden gammelmusikk? Nei, nå har jeg jo aldri...de er jo likestilt med Rolling Stones, Bob Dylan og Bruce Springsteen i mine ører. Altså, gammelmannsrock. :sjenert:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som jeg elsker den filmen. (Almost Famous, ikke Hannah Montana :ler: ) Og musikken gjør den jo bare tusen ganger bedre. Har du sett The Boat That Rocked? Det er også en musikkfilm med handling fra 60-70-tallet, og et dritbra soundtrack. :jepp:

Spiller ikke Iron Maiden gammelmusikk? Nei, nå har jeg jo aldri...de er jo likestilt med Rolling Stones, Bob Dylan og Bruce Springsteen i mine ører. Altså, gammelmannsrock. :sjenert:

Iron Maiden er GÆMLIS definert!!

Stones, Dylan og andre 60-70-tallshelter er jo bare heilmax!! Spesielt glad i the Doors, Creedence, the Animals og seffer'n The Beatles!! :jepp:

Nei, har ikke sett The Boat That Rocked!! Anbefales? Elsker imidlertid Hair! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og definisjonen på gammel-musikk er..? :huh:Er ikke akkurat Ole Ivars jeg hører på jeg heller! :ler:

Musikk som kun eldre mennesker ( :erter: ) hører på.

Det er jo metal, da. Heavy Metal. :sjenert: Og bra. Og så er det ikke bare gamliser som hører på det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Musikk som kun eldre mennesker ( :erter: ) hører på.

Det er jo metal, da. Heavy Metal. :sjenert: Og bra. Og så er det ikke bare gamliser som hører på det. :fnise:

Iron er melodisk metall...Den Dårlige Vibratos Kongeband!!!! :tunge1:

Da er jeg GÆMLIS, og stolt av det! Pass deg så jeg ikke knipser deg vekk, lille barnerumpeinsekt! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt uenig at Iron Maiden er melodisk metal. Jeg liker nemlig melodisk metal, og jeg liker IKKE Iron Maiden. Så det så. Jeg forventer jo selvsagt at alle er enig med meg, og har akkurat den samme musikksmaken som jeg har. :plystre:

The Boat That Rocked anbefales på det høyeste, ja. Tror også den går under navnet Pirate Radio dersom du ikke finner den første tittelen. Britisk komedie på sitt beste. Bill Nighy. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IM er i samme båt som Avenged Sevenfold, Dragonforce, Avantasia etc...bare i en eldre utgave!! :skravle:

Har skrevet meg tittelen på filmen bak øret!

Wind: Da hører du på Irons skingrende vibrato, så koser jeg meg med gæmlismusikken min! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IM er i samme båt som Avenged Sevenfold, Dragonforce, Avantasia etc...bare i en eldre utgave!! :skravle: Har skrevet meg tittelen på filmen bak øret! Wind: Da hører du på Irons skingrende vibrato, så koser jeg meg med gæmlismusikken min! :danse:

Menneh, du. Det er IKKE det samme. :ler: Dragonforce og Avantasia er power metal (ikke noe galt i det), og Avenged Sevenfold er..øh.. rock.. og absolutt ikke musikk jeg liker å høre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra saker! :jepp:

Her er noe jeg tror vil falle i smak: ( for Belle iallefall )

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menneh, du. Det er IKKE det samme. :ler: Dragonforce og Avantasia er power metal (ikke noe galt i det), og Avenged Sevenfold er..øh.. rock.. og absolutt ikke musikk jeg liker å høre på!

Definisjonsspørsmål!! Alle metalband med skingrende vibratostemmevokalist er melodisk metall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det ikke. :tristbla: Det er så mye elendig musikk der ute at jeg faktisk blir fornærmet når du sier det der. :sjenert:

HEY!! LIGHTEN UP!! IT' SATURDAY NIGHT!! Du liker IM, og da har jeg fått det inntrykket jeg trenger av musikksmaken din! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den sangen der var jo fantastisk bra. Og et band jeg aldri har hørt om engang. Det liker musikksnobben i meg. :happy: De skal jeg definitivt høre mer av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...