Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Det høre ut som forventningsdrømmer. Jeg har ikke tall på hvor mange av dem jeg hadde før vi skulle gifte oss. Men da var det vel litt mer trivielle ting som manglende brudekjole, stygge blomster og sånn. En papirbaby er jo kanskje litt mer alvorlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer også utrolig mye merkelig for tiden, men har jo skjønt at det ikke er uvanlig. Har drømt mange ganger at han har kommet, men venter stadig på at jeg skal være sanndrømt. Det vil si, jeg vet jo at han kommer en gang, men han kan gjerne KOMME NÅ!

Den ammemadrassen så faktisk ganske smart ut, takk for tipset, GUNS!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer også utrolig mye merkelig for tiden, men har jo skjønt at det ikke er uvanlig. Har drømt mange ganger at han har kommet, men venter stadig på at jeg skal være sanndrømt. Det vil si, jeg vet jo at han kommer en gang, men han kan gjerne KOMME NÅ!

Den ammemadrassen så faktisk ganske smart ut, takk for tipset, GUNS!

:klemmer:

No problem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdags ettermiddag, jenter! :skravle:

Ja, de drømmene, de drømmene...Jeg sover dårlig om natta nå. Ligger og kjenner etter liv, innbilder meg at han ikke har det bra...egentlig veldig slitsomt! Blir så bekymra, men plutselig er han i full fart igjen! Han er skikkelig B-menneske; han sover til ca.nå hver dag. Full fart fra ca. 13-16, før det er middagshvil igjen! ;)

Kjenner det på psyken at ting nærmer seg. Er så spent!!

Merker dere andre med "eldre" fostre søvnrytmen godt? Gleder meg så fælt til han kommer på utsiden, for da kan man følge med ungen med egne øyne! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å fastslå noe spesielt søvnmønster ved mini, enda jeg har vært ganske så oppmerksom på det. Her er det mer "jeg-er-i-aktivitet-hele-tida" med alt det bringer med seg av goder og onder. Veldig godt å ikke være bekymret for liv, men han kan jo sove en gang i blant da. Bank i bordet, jeg tror kanskje han sover nå, det er i alle fall nokså stille. Men det er nok ikke lenge til han våkner igjen. Håper han sover og lader batteriene til å komme ut i natt! :sjenert: Ønsketenkning, sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er akkurat som deg, Blåmor; jeg vil ha ham uuuuuuuuut!! Gleder meg så veldig til å bli ferdig med graviditeten... :sjenert: Kan ikke fatte de som får 5-6 unger! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner ikke jeg heller. Å være gravid har ikke vært slik jeg trodde det skulle være i det hele tatt. Jeg gjør det igjen, for belønningen er jo formidabel (forestiller jeg meg da), og 9 mnd er jo ikke så mye i det lange liv, men jammen skal det blir godt å bli ferdig! Tror disse siste ukene blir like lange som hele svangerskapet har vært til sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner ikke jeg heller. Å være gravid har ikke vært slik jeg trodde det skulle være i det hele tatt. Jeg gjør det igjen, for belønningen er jo formidabel (forestiller jeg meg da), og 9 mnd er jo ikke så mye i det lange liv, men jammen skal det blir godt å bli ferdig! Tror disse siste ukene blir like lange som hele svangerskapet har vært til sammen...

Kunne ikke vært mer enig. Herregud, så tregt det går nå...Jeg har lyst på to barn, så skal nok greie det en gang til, men de som er helt i skyene når de er gravide, skjønner jeg ikke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så vanskelig - at det oppleves så vanvittig forskjellig fra person til person! Jeg synes de som har klart å stå i jobb frem til permisjonsstart uten problemer er utrolig heldige, og som har gått gjennom svangerskapet uten særlig ubehag. Heldige er de!

Heldigvis Sequax, så er belønningen vi skal få for at vi har holdt ut lenge fantastisk fin! Og det er ikke lenge til vi skal belønnes heller :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så vanskelig - at det oppleves så vanvittig forskjellig fra person til person! Jeg synes de som har klart å stå i jobb frem til permisjonsstart uten problemer er utrolig heldige, og som har gått gjennom svangerskapet uten særlig ubehag. Heldige er de!

Heldigvis Sequax, så er belønningen vi skal få for at vi har holdt ut lenge fantastisk fin! Og det er ikke lenge til vi skal belønnes heller :strix:

Å, jeg kan ikke si noe annet enn at jeg tilhører gruppen av heldige, men jeg syns nå det skal bli utrolig deilig å bli ferdig for det! ;) Ja, tenk belønningen vi får, Blåmor!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send meg en PM hvis du er nysgjerrig, Wind, så skal du få vite! :nigo: ( og andre også for den saks skyld...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ vil viiit!! (Ja, dialekt når man er ivrig!)

Sliter skikkelig med navn, jeg. Hadde en hel haug med aktuelle jentenavn, der er det jo såå mange fine å velge mellom. Men guttenavn ... Mannen liker ikke de jeg liker, og jeg liker virkelig ikke de han liker. Så jeg tror kanskje vi må sloss om det og! :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ vil viiit!! (Ja, dialekt når man er ivrig!)

Sliter skikkelig med navn, jeg. Hadde en hel haug med aktuelle jentenavn, der er det jo såå mange fine å velge mellom. Men guttenavn ... Mannen liker ikke de jeg liker, og jeg liker virkelig ikke de han liker. Så jeg tror kanskje vi må sloss om det og! :slåss:

Ok! PM on its way! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker heller ikke noe til en fast døgnrytme på Lillemor :lete: Hun er vel egentlig mest i hundre konstant, og det er så rart når hun først ikke beveger seg! Men jeg bekymrer meg ikke, og om jeg så gjør det så skal det ikke mer til en et lite trykk på magen så får jeg respons :) Spent på hvordan det blir når hun kommer ut, om hun kommer til å ha god søvn fra begynnelsen av eller ikke!

Edit: Og forresten, PM med navn!!!!!

Endret av GUNS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...