Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at du lå og føda. :sjenert:

Oi! Og fødselen var selvfølgelig smertefri og over på et par timer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God ettermiddag! :kaffekopp:

Nå har jeg begynt å få rare drømmer...merkelige/skremmende...I natt: drømte at lillemann ble født; han var ca. 1/2 centimeter høy og laget av papir. Han ble plassert i en osteklokke ved senga mi, og der skulle han stå, mente jordmor. Jeg syntes synd på han og ville ta ham ut for å kose ham litt, men han var allerede død. Freaky! :tristbla:

Har hørt det er vanlig med rare drømmer i ukene før fødselen ;) Flere som har vært borti dette?

Ha en god dag, alle sammen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :fnise: Jeg har også begynt å få rare drømmer, jeg som nesten aldri bruker å drømme.. Jeg drømmer ofte at det kommer ut en liten gutt, selv om jeg har sett tydelig (til og med på 3D!!) at det er ei lita jente i magen :sjenert: Jeg drømmer også at jeg har født, men så gir jeg bort babyen! :trist: Men jeg regner nok med at det kommer ei nydelig lita jente som jeg ikke kan tenke tanken å gi fra meg en gang :hjerte:

Edit: Og ikke tror jeg gutten din er laget av papir heller :fnise:

Endret av GUNS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk...........om et år.......................ER JEG 31!!!! HJEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!

:ler:

Ikke si sånt a... Jeg blir 31 om et par uker bare... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff :fnise: Jeg har også begynt å få rare drømmer, jeg som nesten aldri bruker å drømme.. Jeg drømmer ofte at det kommer ut en liten gutt, selv om jeg har sett tydelig (til og med på 3D!!) at det er ei lita jente i magen :sjenert: Jeg drømmer også at jeg har født, men så gir jeg bort babyen! :trist: Men jeg regner nok med at det kommer ei nydelig lita jente som jeg ikke kan tenke tanken å gi fra meg en gang :hjerte:

Edit: Og ikke tror jeg gutten din er laget av papir heller :fnise:

Er det ikke merkelig? :klø: Akkurat som psyken har skifta gir til en slags...fødseltrauma overdrive!

Hvordan går det med deg, GUNS? Har smertene blitt borte? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke merkelig? :klø: Akkurat som psyken har skifta gir til en slags...fødseltrauma overdrive!

Hvordan går det med deg, GUNS? Har smertene blitt borte? :klem:

Ja, det er ordentlig rart!

Njaa, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Smertene er helt like, men jeg har på en måte blitt litt mer vandt til de. Kvalmen er det verste, spesielt når jeg ikke får til å kaste opp så det blir bedre en gang! :kjefte: Skal på kontroll hos jordmor på tirsdag, og skal nok holde ut til da, så får jeg høre hva hun sier! Regner med lillemor i magen har det bra ihvertfall, for det er vanvittig med aktivitet for tiden :danse:

Takk for klemmen, det hjelper når jeg sitter alene og kjeder meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ordentlig rart!

Njaa, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Smertene er helt like, men jeg har på en måte blitt litt mer vandt til de. Kvalmen er det verste, spesielt når jeg ikke får til å kaste opp så det blir bedre en gang! :kjefte: Skal på kontroll hos jordmor på tirsdag, og skal nok holde ut til da, så får jeg høre hva hun sier! Regner med lillemor i magen har det bra ihvertfall, for det er vanvittig med aktivitet for tiden :danse:

Takk for klemmen, det hjelper når jeg sitter alene og kjeder meg :hug:

Syns du er kjempetøff, jeg! Alenemamma og greier...Har du alt klart til baby kommer? :) Lillemor har det sikkert kjempebra! :jepp:

( Min hikker, for sikkert 4. gang idag ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er kjempetøff, jeg! Alenemamma og greier...Har du alt klart til baby kommer? :) Lillemor har det sikkert kjempebra! :jepp:

( Min hikker, for sikkert 4. gang idag ;) )

Åh, takk for det! Jeg må jo bare prøve å holde meg oppe, og jeg må jo si at jeg gruer meg litt. For det kommer jo til å bli tungt til tider! Men jeg er glad jeg har så mange godinger rundt meg selv om jeg er alene :) Alt er klart til hun kommer, det eneste som mangler er en ammemadrass. Broren min og samboeren kjøpte det til tanteungen min, og de sier det var det ultimate kjøpet! Så da bruker jeg gjerne 800 kr på det :) Hva med deg, har dere alt klart?

Hihi, mi er også en ordentlig hikkefrøken! Men jeg liker mye bedre hikkebevegelsene enn når hun plutselig skal snu seg 360 grader rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk for det! Jeg må jo bare prøve å holde meg oppe, og jeg må jo si at jeg gruer meg litt. For det kommer jo til å bli tungt til tider! Men jeg er glad jeg har så mange godinger rundt meg selv om jeg er alene :) Alt er klart til hun kommer, det eneste som mangler er en ammemadrass. Broren min og samboeren kjøpte det til tanteungen min, og de sier det var det ultimate kjøpet! Så da bruker jeg gjerne 800 kr på det :) Hva med deg, har dere alt klart?

Hihi, mi er også en ordentlig hikkefrøken! Men jeg liker mye bedre hikkebevegelsene enn når hun plutselig skal snu seg 360 grader rundt :)

Det kan nok bli tungt, men takk og pris for at du har gode mennesker rundt deg! :)

Min har ligget med hodet ned siden ca. uke 30, så her er det ingen 360 gradere lenger! Han er meget flink til å vrikke på rumpa, da, for ikke å snakke om hvor flink han er til å vri på blæra mi og sparke meg i ribbeinet! :ler:

Ammemadrass? Hva er den til? Løfter´n opp ungen og legger til brystet, eller? :fnise: Har faktisk ikke hørt om ammemadrass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på 360 grader den andre veien :fnise: Hodet ligger ned her også, og jeg tror virkelig det hadde vært vondt hvis hun hadde prøvd å snu seg oppover nå!

Jeg har heldigvis sluppet billig unna med spark i ribbena, men fyyy så vondt det er når hun treffer! Så jeg misunner deg ikke den altså!

Her er en ammemadrass:

http://dry.no/dry_kid_amme.html

Jeg synes den er veldig praktisk i og med at babyen kan flyttes på uten at hun nødvendigvis trenger å våkne, og i tillegg så kan den flyttes på hvis det blir problemer med søvn (greit når det lukter trygt). For jeg kommer til å reise en god del hjem til mamma og de også, og da er det greit hvis jeg kan slippe lettvint unna med at hun sovner trygt :) I tillegg gjør det ikke noe hvis det skulle lekke fra bleie eller hun skal gulpe, og det blir mindre vask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, den så kjekk ut!! Kanskje jeg skal kikke litt på en sånn etterhvert jeg også! :Nikke:

Sparker vesla di på blæra, da? Han bokser til den stakkars mamma´n sin, han her...:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun gjør nok det ganske ofte! Hun bruker spesielt å trykke godt i blære når jeg ikke har tilgang til å gå på do med en gang, lurer på om det er med vilje :filer: Men jeg bruker å trykke litt på henne, så virker det som hun skjønner at det får hun ikke lov til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om hun er like lydig på utsiden! ;)

Nei....:Gjesp: Nå tror jeg denna tunge skrotten skal vælve seg neppå litt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs om hun er like lydig på utsiden! ;)

Nei....:Gjesp: Nå tror jeg denna tunge skrotten skal vælve seg neppå litt! :sove:

Vi får håpe det :fnise:

Du får sove godt kjære Sequax! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, GUNS! Jeg sov veldig godt, faktisk!! Har blitt litt klar for en lur på ettermiddagen, nå...er vel mye som foregår i kropp og sinn, da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ganske skremmende idet det står på...i drømme greier man jo ikke å se at en miniatyrpapirbaby er noe merkelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...