Gjest Gaby Skrevet 6. januar 2011 #1341 Del Skrevet 6. januar 2011 Hurraaaaaa!!!!!! Åååå nå ble jeg glad!! :hoppe: Gratulerer, det må være fantastisk å vite at du aldri trenger å tenke på matte igjen Jeg melder meg forresten på tippelista, og sier at han kommer den 7. februar!! For da er det en mnd til min bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1342 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk, Småkjekset og Gaby! Jeg husker ikke hvordan man lager en sånn liste......Tippeliste, mener jeg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. januar 2011 #1343 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk, Småkjekset og Gaby! Jeg husker ikke hvordan man lager en sånn liste......Tippeliste, mener jeg? :klø: 1) Lag et innlegg med tippeliste. 2) Trykk på nummeret i hjørnet på innlegget og kopier linken. 3) Endre signatur der du limer inn linken. 4) For å endre signatur må du gå inn i kontrollpanel. Si ifra hvis det er noe du ikke får til. Ikke så let å huske hvordan det var uten å gjøre det selv. ____ Ellers, hvordan er formen? Synes å huske at du har vært i ganske god form gjennom hele svangerskapet? Nå er det en stund siden jeg har vært her og håper ikke ting har forandret seg på den fronten siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1344 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk, Becky! Skal prøve å få fiksa det i morgen! Formen er fortsatt bra! Hva med din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. januar 2011 #1345 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk, Becky! Skal prøve å få fiksa det i morgen! Formen er fortsatt bra! Hva med din? Så bra Tja, min form er mer hanglende. Bekken- og magevondt er vel det som plager meg mest. Men, snart er vi ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1346 Del Skrevet 6. januar 2011 Så bra Tja, min form er mer hanglende. Bekken- og magevondt er vel det som plager meg mest. Men, snart er vi ferdige Har bekken som ei 90 år gammal kjerring, jeg også...vondt å snu seg i senga! Men, klager ikke; mange som har det MYE verre enn meg! Ja, tenk...snart sitter vi der med hver vår lille tass....:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. januar 2011 #1347 Del Skrevet 6. januar 2011 Har bekken som ei 90 år gammal kjerring, jeg også...vondt å snu seg i senga! Men, klager ikke; mange som har det MYE verre enn meg! Ja, tenk...snart sitter vi der med hver vår lille tass....:rødme: Haha, ja, alt er relativt. Jeg føler for å sutre over vondtene mine både nå og da, selv om det er mange som har det verre Har fått en fantastisk teknikk på å snu meg i senga! Du skulle sett meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1348 Del Skrevet 6. januar 2011 Haha, ja, alt er relativt. Jeg føler for å sutre over vondtene mine både nå og da, selv om det er mange som har det verre Har fått en fantastisk teknikk på å snu meg i senga! Du skulle sett meg Jeg også! Omtrent slik: beina samla og hopper som en liten åme bortover madrassen til jeg har kommet i ønska posisjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. januar 2011 #1349 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg også! Omtrent slik: beina samla og hopper som en liten åme bortover madrassen til jeg har kommet i ønska posisjon.... Mhm, men uten å bruke bekkenet for mye. Bruker alt annet: armer, føtter, tyngdekraft o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1350 Del Skrevet 6. januar 2011 Mhm, men uten å bruke bekkenet for mye. Bruker alt annet: armer, føtter, tyngdekraft o.l. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. januar 2011 #1351 Del Skrevet 7. januar 2011 Nå sitter jeg å ser for meg dere to med giga-mager snu dere rundt i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 7. januar 2011 #1352 Del Skrevet 7. januar 2011 Nå sitter jeg å ser for meg dere to med giga-mager snu dere rundt i senga Det er et veldig spesielt syn. Kan legge til at jeg i tilegg er naken og lager enn masse rare uffelyder . Jepp, det er veldig lekkert. Noen gangen gir mannen meg et dytt i rumpa fordi jeg ikke kommer rundt. Vi sa i gode og onde dager, gjorde vi ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. januar 2011 #1353 Del Skrevet 7. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. januar 2011 #1354 Del Skrevet 10. januar 2011 Så bra at du fiksa matten, gratulerer! Må være en fantastisk god følelse å være ferdig. Jeg lever fremdeles i håpet... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #1355 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er et veldig spesielt syn. Kan legge til at jeg i tilegg er naken og lager enn masse rare uffelyder . Jepp, det er veldig lekkert. Noen gangen gir mannen meg et dytt i rumpa fordi jeg ikke kommer rundt. Vi sa i gode og onde dager, gjorde vi ikke? Jepp....det er superlekkert!! Så bra at du fiksa matten, gratulerer! Må være en fantastisk god følelse å være ferdig. Jeg lever fremdeles i håpet... Ha en fin dag! Hvilke resultater venter du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #1356 Del Skrevet 10. januar 2011 Idag har jeg vært hos jordmor: alt ser og høres helt perfekt ut! Hodet har fortsatt ikke festa seg, men han har ligget med hodet ned ( og godt ned i bekkenet ) siden ca. uke 30. Jordmor lurer alltid på om jeg har kynnere og jeg svarer hver gang...Neeeei. Tror ikke det? Hvordan skal jeg vite hvordan det kjennes ut? Det viser seg at noen av bevegelsene jeg har vært sikker på har vært lille Sequel som har strukket seg, er kynnere...jeg fikk nemlig en hos jordmor! SF-mål er perfekt, hjertelyden perfekt og sterk, og alt er bra med meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. januar 2011 #1357 Del Skrevet 10. januar 2011 Så kos da Og gratulerer så mye med matten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 10. januar 2011 #1358 Del Skrevet 10. januar 2011 Gratulerer masse med matten, Kvakselaksen! :hoppe: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #1359 Del Skrevet 10. januar 2011 Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. januar 2011 #1360 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) til alle! Endret 11. januar 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå