Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Hurraaaaaa!!!!!! Åååå nå ble jeg glad!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer, det må være fantastisk å vite at du aldri trenger å tenke på matte igjen :ler:

:strix:

Jeg melder meg forresten på tippelista, og sier at han kommer den 7. februar!! For da er det en mnd til min bursdag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Småkjekset og Gaby! :klemmer:

Jeg husker ikke hvordan man lager en sånn liste......Tippeliste, mener jeg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Småkjekset og Gaby! :klemmer:

Jeg husker ikke hvordan man lager en sånn liste......Tippeliste, mener jeg? :klø:

1) Lag et innlegg med tippeliste.

2) Trykk på nummeret i hjørnet på innlegget og kopier linken.

3) Endre signatur der du limer inn linken.

4) For å endre signatur må du gå inn i kontrollpanel. Si ifra hvis det er noe du ikke får til. Ikke så let å huske hvordan det var uten å gjøre det selv.

____

Ellers, hvordan er formen? Synes å huske at du har vært i ganske god form gjennom hele svangerskapet? Nå er det en stund siden jeg har vært her og håper ikke ting har forandret seg på den fronten siden sist :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Becky! :) Skal prøve å få fiksa det i morgen!

Formen er fortsatt bra! Hva med din?

Så bra :) Tja, min form er mer hanglende. Bekken- og magevondt er vel det som plager meg mest. Men, snart er vi ferdige :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Tja, min form er mer hanglende. Bekken- og magevondt er vel det som plager meg mest. Men, snart er vi ferdige :jepp:

Har bekken som ei 90 år gammal kjerring, jeg også...vondt å snu seg i senga! Men, klager ikke; mange som har det MYE verre enn meg! Ja, tenk...snart sitter vi der med hver vår lille tass....:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bekken som ei 90 år gammal kjerring, jeg også...vondt å snu seg i senga! Men, klager ikke; mange som har det MYE verre enn meg! Ja, tenk...snart sitter vi der med hver vår lille tass....:rødme:

Haha, ja, alt er relativt. Jeg føler for å sutre over vondtene mine både nå og da, selv om det er mange som har det verre :sjenert: Har fått en fantastisk teknikk på å snu meg i senga! Du skulle sett meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, alt er relativt. Jeg føler for å sutre over vondtene mine både nå og da, selv om det er mange som har det verre :sjenert: Har fått en fantastisk teknikk på å snu meg i senga! Du skulle sett meg :ler:

Jeg også! :jepp:

Omtrent slik: beina samla og hopper som en liten åme bortover madrassen til jeg har kommet i ønska posisjon....:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! :jepp:

Omtrent slik: beina samla og hopper som en liten åme bortover madrassen til jeg har kommet i ønska posisjon....:ler:

Mhm, men uten å bruke bekkenet for mye. Bruker alt annet: armer, føtter, tyngdekraft o.l. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, men uten å bruke bekkenet for mye. Bruker alt annet: armer, føtter, tyngdekraft o.l. :ler:

Nettopp! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nå sitter jeg å ser for meg dere to med giga-mager snu dere rundt i senga :fnise:

:ler: Det er et veldig spesielt syn. Kan legge til at jeg i tilegg er naken og lager enn masse rare uffelyder :ler: . Jepp, det er veldig lekkert. Noen gangen gir mannen meg et dytt i rumpa fordi jeg ikke kommer rundt. Vi sa i gode og onde dager, gjorde vi ikke? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du fiksa matten, gratulerer! Må være en fantastisk god følelse å være ferdig. Jeg lever fremdeles i håpet...

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er et veldig spesielt syn. Kan legge til at jeg i tilegg er naken og lager enn masse rare uffelyder :ler: . Jepp, det er veldig lekkert. Noen gangen gir mannen meg et dytt i rumpa fordi jeg ikke kommer rundt. Vi sa i gode og onde dager, gjorde vi ikke? :ler:

Jepp....det er superlekkert!! :ler:

Så bra at du fiksa matten, gratulerer! Må være en fantastisk god følelse å være ferdig. Jeg lever fremdeles i håpet...

Ha en fin dag!

Hvilke resultater venter du på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært hos jordmor: alt ser og høres helt perfekt ut! :strix:

Hodet har fortsatt ikke festa seg, men han har ligget med hodet ned

( og godt ned i bekkenet ) siden ca. uke 30.

Jordmor lurer alltid på om jeg har kynnere og jeg svarer hver gang...Neeeei. Tror ikke det? Hvordan skal jeg vite hvordan det kjennes ut? :ler: Det viser seg at noen av bevegelsene jeg har vært sikker på har vært lille Sequel som har strukket seg, er kynnere...jeg fikk nemlig en hos jordmor! :ler:

SF-mål er perfekt, hjertelyden perfekt og sterk, og alt er bra med meg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...