^^Belle^^ Skrevet 10. desember 2010 #1241 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvordan går det meg deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #1242 Del Skrevet 10. desember 2010 Takk, bare bra! Har vært på UL for å sjekke om morkaka hadde trukket seg opp, og det hadde den! Så nå ser det ut til at det blir naturlig fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 10. desember 2010 #1243 Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra! Jeg hadde vært livredd, jeg, men.. Har troen på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #1244 Del Skrevet 10. desember 2010 Så bra! Jeg hadde vært livredd, jeg, men.. Har troen på deg. Jeg var egentlig redd for at det skulle bli keisersnitt.... Jeg takler ikke å bli skåret i... Jeg er mer bekymra for å få veneflon i hånda enn å føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 10. desember 2010 #1245 Del Skrevet 10. desember 2010 Da er det jo veldig bra at det ser ut til å bli naturlig fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #1246 Del Skrevet 10. desember 2010 Da er det jo veldig bra at det ser ut til å bli naturlig fødsel. Ja...han ligger forresten med hodet ned og veier rundt 2300 gram! Vi fikk se med egne øyne at det var en gutt, forresten! Så noen bittesmå ballerusker...:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. desember 2010 #1247 Del Skrevet 10. desember 2010 Ååååå :rødme: ballerusker Jeg gleder meg til å føde, jeg! Skal bli interessant å få testet urkreftene. Stiller ingen garanti for at jeg ikke roper på epiduralen underveis, men det er jo lov Må bare forte meg å bli gravid først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. desember 2010 #1248 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg grisegruer meg til å føde, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2010 #1249 Del Skrevet 10. desember 2010 jeg har ikke planer om å bli gravid engang, og har allerde bestemt at jeg tar gjerne 14 doser epidural, thankyouverymuch! Også ballerusker, da! Håper du får en fin kveld, Kvaksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #1250 Del Skrevet 10. desember 2010 Ååååå :rødme: ballerusker Jeg gleder meg til å føde, jeg! Skal bli interessant å få testet urkreftene. Stiller ingen garanti for at jeg ikke roper på epiduralen underveis, men det er jo lov Må bare forte meg å bli gravid først Jeg føler det akkurat som deg! Da jeg har angst for sprøyter, men ikke for å trøkke en 3-4 kgs klump ut av et hull på str. med ei krone, kommer jeg til å be om lystgass i første omgang... Jeg grisegruer meg til å føde, jeg. Gjør du? Det går jo kjempebra! Husk at dette er hva vi kvinner er skapt til å gjøre! jeg har ikke planer om å bli gravid engang, og har allerde bestemt at jeg tar gjerne 14 doser epidural, thankyouverymuch! Også ballerusker, da! Håper du får en fin kveld, Kvaksen God kveld til deg også, Pingen! Hilsen Mama d'ballerui Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. desember 2010 #1251 Del Skrevet 10. desember 2010 Det eneste jeg er redd for er å revne Det må bare være pyton etterpå, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. desember 2010 #1252 Del Skrevet 11. desember 2010 Hipp hurra for en liten gutt Seqaux Håper du får en riktig god helg og koser deg masse. Tenk, 3. søndag i advent i morgen allerede... God helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. desember 2010 #1253 Del Skrevet 11. desember 2010 Ballerusker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. desember 2010 #1254 Del Skrevet 13. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #1255 Del Skrevet 13. desember 2010 God ettermiddag, Inwe! Her her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. desember 2010 #1256 Del Skrevet 13. desember 2010 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #1257 Del Skrevet 13. desember 2010 Takk! Har du hatt en fin helg? Jeg har hatt en skikkelig avslappende, spille-PS3spill-helg med samboeren...Mye som skulle ha vært gjort i helga.......men så ble det med spilling og godterispising isteden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. desember 2010 #1258 Del Skrevet 13. desember 2010 Her var det ratt omvendt. Vi pleier og ha spillehelger, men siden vi bestemte oss for å pakke ut av de siste eskene på fredag og skulle ha besøk av mine foreldre på søndag så ble det rydding og vasking på høyt nivå Var helt greit da Avslappningshelger er deilig, får ikke slappet av før jeg har ferie jeg nå. Tentamner hele uka og jobbhelg. Men på mandag, da skal jeg slappe av da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #1259 Del Skrevet 13. desember 2010 Deilig følelse når man har vært flink i helga, også! Du får slappe av desto mer til mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. desember 2010 #1260 Del Skrevet 13. desember 2010 *poke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå