Pingting Skrevet 6. desember 2010 #1221 Del Skrevet 6. desember 2010 Innom med en mandags og en morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. desember 2010 #1222 Del Skrevet 6. desember 2010 HEIA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #1223 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei på dere, snuppelupper! Håper dere har en flott dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2010 #1224 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja! Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. desember 2010 #1225 Del Skrevet 6. desember 2010 Nåja. Fin og fin... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. desember 2010 #1226 Del Skrevet 7. desember 2010 Hatt en fantastisk dag Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. desember 2010 #1227 Del Skrevet 7. desember 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #1228 Del Skrevet 8. desember 2010 Nåja. Fin og fin... :gjeiper: Now, now...what's buggin' you, m'dear? Hatt en fantastisk dag Du da? Hadde en knalldag i går! Skikkelig ute på vift! God morgen! God ettermiddag! Idag er det skikkelig innedag med fyr på peisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. desember 2010 #1229 Del Skrevet 8. desember 2010 Eksamen. Du koser deg hjemme? Så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #1230 Del Skrevet 8. desember 2010 Eksamen. Du koser deg hjemme? Så deilig! Ja, hvordan gikk statistikkeksamen? Du har verstingen nå til fredag, ikke sant? Ja, jeg koser meg hjemme med en liten fyr i magen og fyr på peisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. desember 2010 #1231 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg svarte på 4/5 oppgaver på statistikken. Den jeg ikke svarte på hadde jeg knapt hørt om. Men jeg står nå, håper jeg. Verstingen kommer på fredag, ja. Gleder meg nesten, så jeg tror jeg er syk. Kan nok ikke ha den, nei. Må nok til legen.. Tør jeg foreslå kakao eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #1232 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg svarte på 4/5 oppgaver på statistikken. Den jeg ikke svarte på hadde jeg knapt hørt om. Men jeg står nå, håper jeg. Verstingen kommer på fredag, ja. Gleder meg nesten, så jeg tror jeg er syk. Kan nok ikke ha den, nei. Må nok til legen.. Tør jeg foreslå kakao eller noe? Flinke Wind!! Tror du kommer til å gjøre det knakandes godt på alle eksamenene, jeg! Jeg tar gjerne en kopp kakao! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. desember 2010 #1233 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Mente ikke at jeg skulle lage til deg, altså. Hvis du med "knakandes godt" mener "stå", så kan jeg kanskje være enig. Hva bedriver du i dag, bortsett ifra å ha lillemann i magen og fyre i peisen? Endret 8. desember 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #1234 Del Skrevet 8. desember 2010 Mente ikke at jeg skulle lage til deg, altså. Hvis du med "knakandes godt" mener "stå", så kan jeg kanskje være enig. Hva bedriver du i dag, bortsett ifra å ha lillemann i magen og fyre i peisen? Jeg tenker over den fantastiske drømmen jeg hadde i natt; jeg sto på matteeksamen og avleverte lappen med karakteren til admin på skolen...de lagde dermed et flott vitnemål til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. desember 2010 #1235 Del Skrevet 8. desember 2010 Fiiin drøm. Jeg drømte også noe skolerelatert, men den drømmen var ikke like fin som din. Juks og dårlig tid og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. desember 2010 #1236 Del Skrevet 8. desember 2010 Ingen juksing Wind Du har nok stått Sequax, bare vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 9. desember 2010 #1237 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Nei, jeg har jo ikke tenkt det. Men vi fikk gå hvor vi ville under eksamen (jeg gikk en km bort ), og så oppdaget jeg at jeg hadde glemt papir. Men jeg hadde igjen noe annet papir fra forrige eksamen. Bare at det ble betegnet som juks å levere inn på feil papir. Og sånn. Ikke hadde jeg nok tid til å gå tilbake og skrive alt på nytt heller. Endret 9. desember 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #1238 Del Skrevet 9. desember 2010 Ingen juksing Wind Du har nok stått Sequax, bare vent å se Takk for at du har troen på meg!! Vi får se.... Nei, jeg har jo ikke tenkt det. Men vi fikk gå hvor vi ville under eksamen (jeg gikk en km bort ), og så oppdaget jeg at jeg hadde glemt papir. Men jeg hadde igjen noe annet papir fra forrige eksamen. Bare at det ble betegnet som juks å levere inn på feil papir. Og sånn. Ikke hadde jeg nok tid til å gå tilbake og skrive alt på nytt heller. Så...hva gjorde du? Leverte inn på feil papir og fikk juks?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 9. desember 2010 #1239 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg aner ikke. Tror jeg våkna. Var ikke noe gøy drøm i alle fall. Hadde helt panikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. desember 2010 #1240 Del Skrevet 9. desember 2010 Drømmer er noe av det særeste altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå