Inwe Skrevet 24. november 2010 #1141 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har tro på at du har klart den, det kan da ikke være så vanskelig å stå. Matte er heldigvis noe jeg forstår, naturfag sliter jeg mer med Kommer forresten med gulerotkake til deg, bare å forsyne seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. november 2010 Forfatter #1142 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har tro på at du har klart den, det kan da ikke være så vanskelig å stå. Matte er heldigvis noe jeg forstår, naturfag sliter jeg mer med Kommer forresten med gulerotkake til deg, bare å forsyne seg Jo...for enkelte er det veldig vanskelig å stå... Jeg har veldig, veldig liten matteforståelse...men jeg jobber med saken! Takk for kaka! Nammenam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. november 2010 #1143 Del Skrevet 24. november 2010 Åja, men jeg trodde liksom man omtrent bare kunne skrive navnet sitt for å få en ståkarakter :klø: Det er vel kanskje ikke så lett lenger Kjenner jeg gruer meg litt til mine 10 eksamner i mai.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 24. november 2010 #1144 Del Skrevet 24. november 2010 10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. november 2010 #1145 Del Skrevet 24. november 2010 10!!??!? Nei, nå går jeg og dør på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. november 2010 #1146 Del Skrevet 24. november 2010 Ja, 10! Jeg har kommet over sjokket egentlig, men tror nok jeg kommer til å være dø for omverdnen i mai gitt.. Ingen jobb, ingen KG.. også må jeg kanskje be sambo sove hos sin mor noen dager. Jeg kommer til å bli ensom bra det er lenge til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. november 2010 Forfatter #1147 Del Skrevet 25. november 2010 God ettermiddag, alle sammen! Inwe: Nei...du kan definitivt ikke bare skrive navnet ditt for å stå...om det er planen din for de ti eksamenene dine i mai, foreslår jeg at du revurderer den strategien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. november 2010 #1148 Del Skrevet 25. november 2010 Planen for mine 10 eksamner er å få 5 i snitt på vitnemålet, så skal nok gjøre litt mer enn å skrive navnet mitt Må bare skjerpe meg litt nå, for motivasjonen er på bånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 26. november 2010 #1149 Del Skrevet 26. november 2010 Kvaksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1150 Del Skrevet 27. november 2010 Her er jeg, Wind! Lettere opptatt i helga! Kommer sterkere tilbake til uka! God helg til alle dere flotte jentene her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. november 2010 #1151 Del Skrevet 27. november 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 27. november 2010 #1152 Del Skrevet 27. november 2010 Her er jeg, Wind! Lettere opptatt i helga! Kommer sterkere tilbake til uka! God helg til alle dere flotte jentene her inne! Men jeg savner deg jo.. Ha en fin lørdagskveld og søndag, da! Og lov at du er tilbake til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. november 2010 #1153 Del Skrevet 27. november 2010 Go helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1154 Del Skrevet 29. november 2010 God ettermiddag, jenter! I dag har jeg vært hos jordmor igjen! Alt er bra med både meg og den lille, så jeg er strålende fornøyd! Han ligger i seteleie akkurat nå, men det betyr visst ikke at han blir liggende sånn, heldigvis! Adventslys, julestjerner, lysslynger og sjuarmede lysestaker har kommet opp her i huset! Koselig med jul! Ha en god dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 29. november 2010 #1155 Del Skrevet 29. november 2010 Åh! Jeg leste "Han ligger i helvete nå..". :dåne: Supert at alt står bra til! Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1156 Del Skrevet 29. november 2010 Åh! Jeg leste "Han ligger i helvete nå..". :dåne: Supert at alt står bra til! Hvordan er formen? Jo, takk, formen er bra! Bare mild bekkenløsning som gjør meg litt stiv, men det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. november 2010 #1157 Del Skrevet 29. november 2010 Så koselig med alle disse juletingene Vi kommer til å få opp juleesken vår i morgen og så gå over og titte + henge opp og faktisk få opp juletreet på onsdag Har en veldig julemann her hjemme, hehe, og så er det jo mye koseligere med juletre gjennom hele desember synes vi da.. (Blir plast, så drysser jo ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1158 Del Skrevet 29. november 2010 Oi, Dine! Juletre allerede? Hørtes veldig koselig ut! Elsker jula, det er så koselig! Vi skal ikke feire jul hjemme i år, så vi kommer ikke til å ha juletre... Jeg får kompensere med masse annen julepynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1159 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg og mannen skal gi hverandre 3D-ultralyden som julegave i år, og så en liten ting attåt. Nå har jeg kjøpt boka "Pappa for første gang" av Finn Bjelke! Håper den faller i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. november 2010 #1160 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg og mannen skal gi hverandre 3D-ultralyden som julegave i år, og så en liten ting attåt. Nå har jeg kjøpt boka "Pappa for første gang" av Finn Bjelke! Håper den faller i smak! Jeg kjøpte også den boken da vi fant ut at vi ventet barn og tror den skal bli spennende å ha fremover Yes, her er det juletre ganske så tidlig på oss da.. Vi begynte med det da vi var studenter og satt mye hjemme og leste i desember og så har vi bare fortsatt med det.. Og i år er jo det ekstra koselig for meg også - i og med at jeg er sykmeldt og går ut i mammaperm om to uker, så får jeg kost meg masse med å se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå