Sequax Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #661 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå er det snart bare en måned igjen til eksamen, og jeg sliter veldig. Jeg har gått igjennom eksamensoppgaver, og dessverre er det svært lite jeg greier. Riktignok er delprøve 2 med hjelpemidler ( og dermed bøker ), så kanskje jeg greier noe av det under press.... Jeg ser virkelig svart på det.... Men, men...stryker jeg, så stryker jeg...det er jo ingen krise! Jeg tar bare eksamen om igjen til våren....Men det hadde jo vært sinnssykt deilig å klare det nå........... Det er akkurat som om det låser seg noe inne i hodet mitt når jeg driver med matte! Hadde jeg bare greid den satans eksamen om en måned, trenger jeg ALDRI MER å regne faenskapet!!! Praktisk matte, my foot..... Puh!! Det var godt å få ut! Ha en god dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. oktober 2010 #662 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg greide en jævla drittfag (blir sur bare jeg tenker på det.. ) ved å prøve å løse eksamensoppgaver i to uker. I begynnelsen fikk jeg ikke en gang til det enkleste. Men det gikk seg til. Så jeg foreslår at du kjemper deg gjennom eksamensoppgavene. Gjør det med fasit først, og se hvor du faller ut. Klarer du begynnelsen, men så blir det rot etterhvert fordi du ikke husker hva som kommer etterpå, eller skjønner du ikke oppgavene fra starten av? Sjekk i så fall med fasit hva de vil du skal gjøre. Les over det som har blitt gjort der, og prøv å følg sånn ca. Går du deg fast: sjekk fasiten. Det er det beste tipset jeg har.. Endret 11. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg greide en jævla drittfag (blir sur bare jeg tenker på det.. ) ved å prøve å løse eksamensoppgaver i to uker. I begynnelsen fikk jeg ikke en gang til det enkleste. Men det gikk seg til. Så jeg foreslår at du kjemper deg gjennom eksamensoppgavene. Gjør det med fasit først, og se hvor du faller ut. Klarer du begynnelsen, men så blir det rot etterhvert fordi du ikke husker hva som kommer etterpå, eller skjønner du ikke oppgavene fra starten av? Sjekk i så fall med fasit hva de vil du skal gjøre. Les over det som har blitt gjort der, og prøv å følg sånn ca. Går du deg fast: sjekk fasiten. Det er det beste tipset jeg har.. Tusen takk for tipset!! Jeg skal få samboeren min til å sitte der med meg så jeg ikke river ut alt håret!! Skjønner ikke hvorfor ikke hjernen min greier å fungere når det kommer til matte...greier jo alt annet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. oktober 2010 #664 Del Skrevet 11. oktober 2010 Alle kan ikke være best i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #665 Del Skrevet 11. oktober 2010 Alle kan ikke være best i alt. Sant nok! Og det deiligste av alt er at når jeg en gang består denna filleeksamenen, så er jeg ferdig med matte FOREVER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. oktober 2010 #666 Del Skrevet 11. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 #667 Del Skrevet 11. oktober 2010 Åh, matte. :rødme: *sær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #668 Del Skrevet 11. oktober 2010 Åh, matte. :rødme: *sær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 #669 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tok alle mattefagene som var mulig å ta på universitetet jeg. Matte 1-4 + optimeringsteori. Gøy! *pirke litt i Sequax * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #670 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tok alle mattefagene som var mulig å ta på universitetet jeg. Matte 1-4 + optimeringsteori. Gøy! *pirke litt i Sequax * Og jeg sluker lett alt som har med språk å gjøre! Kan'ke du ta eksamen for meg, a... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2010 #671 Del Skrevet 11. oktober 2010 Og jeg sluker lett alt som har med språk å gjøre! Kan'ke du ta eksamen for meg, a... Språk liker jeg også veldig godt. Men der går grensen liksom. Det går kun i språk og realfag. Historie, samfunn osv. er pyton. Det hadde sikkert vært gøy. Kan ikke jeg bare sende litt av mattehjernen min gjennom USB'en til deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #672 Del Skrevet 11. oktober 2010 Språk liker jeg også veldig godt. Men der går grensen liksom. Det går kun i språk og realfag. Historie, samfunn osv. er pyton. Det hadde sikkert vært gøy. Kan ikke jeg bare sende litt av mattehjernen min gjennom USB'en til deg da? Please!! Samboern har også en eksellent mattehjerne....synd at ikke han kan kle seg ut som dame og ta den satans eksamenen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. oktober 2010 #673 Del Skrevet 11. oktober 2010 Wind sitt tips hørtes veldig lurt ut. Kan ikke bidra med flere tips, men jeg heier på deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #674 Del Skrevet 11. oktober 2010 Wind sitt tips hørtes veldig lurt ut. Kan ikke bidra med flere tips, men jeg heier på deg altså! Tusen takk!! Dere får selvfølgelig vite om jeg greier det eller ikke, når den tid kommer... Veit ikke hvor lang tid det pleier å ta fra man går opp til man får resultatet når man går opp som privatist ? :klø: Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. oktober 2010 #675 Del Skrevet 11. oktober 2010 Når har du eksamen? Er det universitet/høyskole eller videregående? Jeg er også veldig glad i matte, det er så fint fordi det er enten eller. Man slipper å tolke og mene! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. oktober 2010 #676 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kan matte, samfunnsfag, historie og norsk. Engelsk og naturfag derimot Og jeg tar opp alle 6 som privatist! Lykke til på matteeksamen. Det går somregel mye bedre enn man tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. oktober 2010 #677 Del Skrevet 11. oktober 2010 Naturfag. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. oktober 2010 #678 Del Skrevet 11. oktober 2010 Språkfag er min greie. Ja, sånn utenom tysk da Relativt god i matte og biologi, suger i fysikk. Misliker samfunnsfag, det er så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. oktober 2010 #679 Del Skrevet 11. oktober 2010 Åh! Biologi! Og.. KJEMI! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. oktober 2010 #680 Del Skrevet 12. oktober 2010 Veldig enig med Wind, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå