Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2010 #581 Del Skrevet 3. oktober 2010 Psj, klart vi gjør. Vi er dialekteksperter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #582 Del Skrevet 3. oktober 2010 Psj, klart vi gjør. Vi er dialekteksperter. Ok! Hva mener du er hovedforskjellen, da.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2010 #583 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det kan jeg jo naturlig nok ikke vite uten å ha hørt de to først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det kan jeg jo naturlig nok ikke vite uten å ha hørt de to først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2010 #585 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nå begynner det å lukte fårikål her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #586 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nå begynner det å lukte fårikål her! Nam!! Det er det beste jeg veit! Hadde det i forrige uke........ Jeg skal ha frossenpizza ikveld, jeg...gubben jobber seint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2010 #587 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror dere fårikålpizza ville være godt? :klø: *går og dør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #588 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror dere fårikålpizza ville være godt? :klø: *går og dør* Hadde sikkert vært dritgodt, det er det verste!! Hmmm, sitter og tenker på om det kan være farlig for fosteret at jeg sitter med laptop i fanget ? Men da hadde vel jordmor sagt noe om det, får'n tru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2010 #589 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så lenge du ikke brenner deg, kan jeg ikke tenke meg at det skulle være farlig. Men om du er bekymra kan du jo legge en pute under? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #590 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så lenge du ikke brenner deg, kan jeg ikke tenke meg at det skulle være farlig. Men om du er bekymra kan du jo legge en pute under? Njei, jeg er ikke bekymret, for jeg har jo ikke laptopen på magen, heller Jeg skal en tur til jordmor i morgen, så jeg kan jo høre med henne, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 3. oktober 2010 World Games Kentucky på Eurosport igjen!! I kveld er det min favoritt: SPRANGRIDNING!!! Utrolig mange gode ryttere og fabelaktige hester!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2010 #592 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Det kan vel ikke være farlig, babyen ligger jo ikke i fanget (enda!) Syns egentlig ikke at fårikål er sånn supergodt, men sambo elsker det. Det er jo godt da, bortsett fra poteten. Neste gang skal jeg sprite den litt opp med gulrøtter tror jeg. Endret 3. oktober 2010 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. oktober 2010 #593 Del Skrevet 3. oktober 2010 *titte innom* Ikke hestesnakk, nei. Phew. Liker ikke fårikål, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #594 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hmm..smart å sprite opp fårikålen med gulrot! Enig i at poteten er litt unødvendig til...er jo kjøttet og kålen som er godt!! Fy fader, han som vant dressur, terreng OG sprang.....RESPECT!! Way to go, Michael Jung fra Tyskland!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. oktober 2010 #595 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, det var jo greit gjort.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. oktober 2010 #596 Del Skrevet 3. oktober 2010 Åh! hestesnakk igjen. Og det etter at jeg har lest meg igjennom 3 sider siden jeg ikke har vært kg-aktiv på en søndag! Jeg hører forresten ikke forskjell på lillestrømling og eidsvoll, eller hører at det ene er mer utpå landet enn det andre, men kan feks blandet eidsvoll og bjørkelangen og det er jo på hver sin side. Og jeg er både oppvokst og bor på romerike altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. oktober 2010 #597 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sequax!!! Du har jo vært på Island! (Leste i en tråd på reiseliv) Vi skal til Island i slutten av mnd Så alle tips mottas med stor takk! Planen er som følger: Shopping, har planlagt Kringlan og hovedgata, den blå lagune, Lækjarbrekka (ja eller noe sånt, en restaurant), og den ene dagen leier vi bil og kjører til Geysir og Gullfoss og alt det der. Så vil jeg gjerne se noe lava, altså Jeg vil jo på ridetur også, men spørs om vi får tid, jeg har jo en tendens til å gå litt bananas med shoppingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. oktober 2010 #598 Del Skrevet 4. oktober 2010 Her var det mye skravling Aner ikke så mye om hester, så kan ikke bidra noe med hesteprat dessverre Og når det gjelder dialekter og slik er jeg heller ikke noe flink å lokalisere hvor folk hører til ut i fra hvordan de snakker. Jeg er født og oppvokst nord for Bergen, og siden jeg bor på østlandet nå har jeg blitt veldgi vandt til østlandsdialekt. Så hver gang jeg drar hjem til vestlandet med fly for eksempel og overhører en bergenser prate holder jeg på å få anfall :dåne: Jeg takler ikke disse bergenserene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. oktober 2010 #599 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg vil også til Island, det har vært en stor drøm lenge. Skulle gjerne hatt en blå lagune i kjelleren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. oktober 2010 #600 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sequax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå