Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ei drittbikkje. Ei tispe uten sidestykke! En møkkaschæfer av et drog!

Sånn! Måtte bare få sagt det....

God morgen, alle sammen!! :) Likin' the sunshine!!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faenskapet er jo ikke stabilt!! Hu er mer enn vanlig nervøs; er omplasseringsdyr som er mistenksom til alt og alle...( inkludert oss som har hatt a de siste 5 årene )Idag knurra jævelskapen til meg da jeg tok a litt hardt i halsbåndet......

Hu har bare å oppføre seg når lillemann kommer, altså...ellers.......... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, uff. Det er så vanskelig når hundene gjør sånt. :( Fortsetter det når babyen nærmer seg/kommer, så ville jeg omplassert henne igjen, tror jeg.. Synd, men det er vel gjerne sånn det må bli..?

Sier du at vi andre har gamle fjes? Kaller du oss gamle? :snurt:

:erter:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, uff. Det er så vanskelig når hundene gjør sånt. :( Fortsetter det når babyen nærmer seg/kommer, så ville jeg omplassert henne igjen, tror jeg.. Synd, men det er vel gjerne sånn det må bli..?

Sier du at vi andre har gamle fjes? Kaller du oss gamle? :snurt:

:erter:

Hello, Old Face!! :vinke:

En ting er sikkert angående bikkja: hu blir ikke omplassert igjen...til det er hu for aggressiv, ustabil og nervøs. Takler a ikke babyen blir det takk og farvel for hennes del....:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...:sukk:

Bikkja er ødelagt, har vært det siden vi fikk henne...stakkaren har vært gjennom mye dritt...men det føles så JÆVLIG UTAKKNEMLIG når vi som bare har vært snille med henne får sånn oppførsel tilbake!! Håper, håper hun oppfører seg greit når den lille kommer....Men det tror jeg hun gjør, faktisk! Hun er veldig beskyttende, så den lille blir nok passa på! ( antageligvis til den grad at vi ikke kan vente besøk på noen år....) :sukk:

Æsj, så kjipt humør jeg har idag!!! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker ihvertfall som dere har gjort det dere kan, om dere må gå til stykket å avlive henne. Ikke sikkert hun har det så godt heller, så da kan det være til det beste, desverre. Men nå har ikke jeg no særlig greie på bikkjer. Vet ikke hvor mye innsats som må til å avlære en slik adferd, eller til å få henne trygg igjen. Håper dere finner frem til en løsning dere er konfortable med.

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Nei det hørtes ikke noe enkelt ut. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd ihvertfall (men samtidig være realistisk. Vanskelig, I know).

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ihvertfall som dere har gjort det dere kan, om dere må gå til stykket å avlive henne. Ikke sikkert hun har det så godt heller, så da kan det være til det beste, desverre. Men nå har ikke jeg no særlig greie på bikkjer. Vet ikke hvor mye innsats som må til å avlære en slik adferd, eller til å få henne trygg igjen. Håper dere finner frem til en løsning dere er konfortable med.

Vi har kommet langt med henne, men hun har noe med psyken som dessverre er kronisk og ikke noe å gjøre med. Hun blir verre og verre med årene ( når det gjelder aggresjon, asosialitet og nervøsitet ) så det er som du sier; har hun det ikke bra lenger, får hun få slippe. Skal til veterinæren utpå høsten og høre hva hun sier...:sukk:

Oi. Nei det hørtes ikke noe enkelt ut. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd ihvertfall (men samtidig være realistisk. Vanskelig, I know).

:kose:

Nei...det skal ikke være lett. Liv og død-businessen er alltid hard! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...