Sequax Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #4721 Del Skrevet 5. februar 2013 テーコラさん!こんばんは!じょうずになったとおもいます。Si ifra hvis jeg kan hjelpe deg med noe! Hiragana sitter sikkert snart! Og deretter er det vel katakana som skal pugges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. februar 2013 #4722 Del Skrevet 5. februar 2013 Tror det ordnet seg ja Har fått bekreftet to eksamensdatoer nå og da burde alt være greit Mye papirarbeid? Det er så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2013 #4723 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg begynte forrige mandag! Har fått inn a til ko. Jobber med resten. Og etter det blir det katakana, ja! Ferdig 8. april, så får vi se hvor mye jeg får inn på den tiden! (Og så satser jeg på at vesla holder seg til termin ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #4724 Del Skrevet 5. februar 2013 Uff, som jeg prokrastinerer nå....Pingting ville vært stolt! Nei, みんなさん, nå skal jeg sette i gang med lekser og forbereding til time i morgen....Hvorfor er fingrene mine svarte?! Å......Null maskara igjen på øyenvippene=smudge på fingertuppene....er så deilig å pirke av maskaraen noen ganger....hmmm.....nuh: vask av hender, vekk fra deilige, varme teppet mitt, og deretter benke seg til med japansken. God kveld, alle sammen! (før maskaraen ble revet av...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #4725 Del Skrevet 5. februar 2013 Flink, Tekola!!! Hva skal du bruke kurset til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2013 #4726 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er mest som en grunnleggende innføring. Har planer om å skrive en masteroppgave om religion i japansk populærkultur, så da er det fint med bittelitt språkforståelse tenkte jeg Men det er 48 timer fordelt på ca. åtte uker, så det blir nok ikke den grundigste innføringen. Men artig er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4727 Del Skrevet 8. mars 2013 God helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. mars 2013 #4728 Del Skrevet 12. mars 2013 Synes du er så tøff som studerer japansk! Koser du deg med studiene og føler at det går greit? Håper alt står bra til med deg og gutta + voffsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. mars 2013 #4729 Del Skrevet 20. mars 2013 Konbanwaaaa! Watashiwa eestaa ni shokorato o tabemasu (Tror det fortsatt sitter bedre med hiragana, men men, gidder ikke lete opp en site med det ) Klar for påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2013 #4730 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan går det med studenten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. april 2013 #4731 Del Skrevet 11. april 2013 Er på Fairy Tail-kjøret igjen, og tenker på deg hver gang jeg setter på ny episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. april 2013 #4732 Del Skrevet 16. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. mai 2013 #4733 Del Skrevet 26. mai 2013 Klar for det O store utland om en stund eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. mars 2014 #4734 Del Skrevet 2. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. april 2014 Forfatter #4735 Del Skrevet 23. april 2014 God kveld, alle sammen! Leeenge siden jeg har vært her nå! Hvem av "mine" er her fremdeles, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2014 #4736 Del Skrevet 23. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. april 2014 Forfatter #4737 Del Skrevet 23. april 2014 Status Sequaxius: Har kommet hjem etter et halvt år i Japan, har nok å henge fingra i med treåring, skole og jobb, prøver å slanke meg (og sitter derfor i skrivende øyeblikk og tygger så det knaser mellom kjevene av påskegodt som (enda) ikke er fortært, kjenner jeg får litt vemodige barndomsnostalgiske minner av å spise non-stop og skolekritt, litt ensom for tiden...Det blir liten tid sammen med samboer, og når vi først har litt tid, går det gjerne i å sitte med data/TV. MEN: bortsett fra at jeg er feit og litt ensom, har jeg det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2014 #4738 Del Skrevet 23. april 2014 Ååh, hvordan var Japan? Og hvordan er minien? Og studiene? Og sånn ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. april 2014 Forfatter #4739 Del Skrevet 23. april 2014 Japan var....ubeskrivelig! Fantastisk vakkert...sydende av en kultur som er så fremmed at den trenger seg inn i porene med et sukk. C elska å være der, og spør stadig etter når vi skal dra til Japan. Akkurat som man bare *knips* er der... Studiene går bra, de...litt lite motivert for tia. Syns det rett og slett er bedre å drive ute i hagen i solskinnet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. april 2014 Forfatter #4740 Del Skrevet 23. april 2014 Nei, man får vel finne køya! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå