Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Å, dere flotte jentene som kommer på besøk og møter lukket dør gang på gang.....Jeg har hatt litt KG-pause, og har trengt det. Begynner å kjenne at KG-hungeren begynner å melde seg litt igjen, så muligens blir jeg litt mer å se her inne igjen....OG dere kan komme på besøk i dagboka mi, OG få nytrakta kaffe og sjokoladeboller! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en artikkel på VG-nett her om dagen, og ble skikkelig inspirert til å lage en morsom bursdagkake til C! Man steiker sjokoladekaka som vanlig i langpanne, og deretter skjærer man ut "byggeklosser" og bygger det man vil. At jeg ikke har tenkt på det før?? Lurer på om jeg skal lage et fint sjokoladetog, eller traktor...(traktor er helt topp...:ler:) Hva tror dere? Noen som har "bygd" kake før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nå har jeg bakt "lørdagsgodis"...."hasteboller" fra Det søte liv....minus 50 gram smør, erstatta av sojaolje...hmmm...ble helt ok, men C syns de smakte litt rart....:hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, Al! ;)

Da har a mor tatt kvelden...solbærtoddy med en splæsj vodka og en snus under leppa. God helg!! Noen som husker hvordan det var å feste på lørdagene? :klo:

:kristin:

-Skåååååål, Sequax!! - Neimen....skål, a, Kvaksen!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

Ååååååå! :bond: Jeg hater StudentWeb (eller rettere sagt, det faktum at jeg ikke har brukt det tidligere år og ikke skjønner noen ting!! :sjenert:)

Hvem snakker man med om man ikke vet om man har meldt seg opp på riktig eksamen?? :sjenert: Jeg følger ikke den vanlige prosessorienterte ett-eller-annet og skal ha 2 eksamener i stedet for en. Fant ut at jeg kunne melde meg på en "alternativ eksamensform", men ble så i stuss om dette er riktig

:sur: Og jeg som hater å snakke med folk jeg ikke kjenner. Ihvertfall på telefon. Kanskje jeg får spørre i resepsjonen så kan vel de guide meg til riktig person :pls:

Dagens rant. Beklager at det ble i din bok :kose:

Håper studiene går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Tror kanskje det er riktig for under "vurderingsmelding" nå kom det opp to datoer!! :hoppendeglad: Hurra!

Ha, ha, dagens utbrudd var kanskje ikke nødvendig :fnise: jeez, jeg blir så panisk noen ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg skjønner det så godt, Al! Det er akkurat sånne sider ved studielivet som er så innmari GØRR!! Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men det ser ut som du fikk det til? :) Jeg har en fryktelig mølle som skal settes igang før Japan-turen, jeg også.....:daane:

Tekola!! Hvordan går det med japanskkurset? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konbanwa, Kvaksen! :nigo:

Det er gøy! Og alt for mye å lære! Jobber hardt med å lære meg hiragana. Skjønte systemet med klokka kjapt, da. Stolt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...