Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Yaaaay! Gratulerer! Masteren min søkes internt, og den er fortsatt under behandling. Men jeg har kommet inn på historie årsstudium, da, så jeg er sikret om jeg ikke kommer inn på master.

Gratulerer masse! :strix:

Kawaiiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

De er herved onde!

Du får

svar på søknaden

per e-post 19. juli. Du må registrere svaret ditt via Søknadsweb innen 26. juli.

Hvorfor må de holde meg på pinebenken? Jeg vil jo bare inn på master! Ikke ta over verden eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ARIGATO GOZAIMASU!!!! (tusen takk!!!!!!!)

:grine:

:bolledeig:

Tekola: Ikke SPØR engang....:daane:

Kokos: HURRA for J!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent om jeg får fullt lån/stipend fra Lånekassa, siden jeg har samboer som tjener bra? Bør det egentlig ha noe å si for om jeg skal få fullt lån? De kan vel ikke regne med at han skal forsørge meg? Eller? Noen som har erfaringer med dette?

At foreldrestønaden blir mindre pga samboers inntekt, skjønner jeg...men selve lånet....?

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Jeg har ikke helt peiling på det der, men trodde ikke at hans inntekt hadde noe å si for ditt lån? :klo: Står det noe om det på Lånekassens sider?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei....men jeg tror heller ikke det spiller inn på lånet...det har vel mest med foreldrestipendet å gjøre, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt i orden med Lånekassa! :happy: Ordnet det seg for deg, Al? :)

I dag feirer jeg og samboer'n at vi har vært sammen i 7 år! Ost, kjeks og rødvin står på menyen....:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Gratulerer! :blomst:

Ja, det ordnet seg for meg også :hoppe: Nå venter jeg bare på semesteravgift-giroen så er jeg good to go! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...