Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tekola

Jeg er innmari klar for at det skal bli 20. juli nå! Tviler på at instituttet får ut finger'n før det og vi overtar den nye leiligheten da! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innmari klar for at det skal bli 20. juli nå! Tviler på at instituttet får ut finger'n før det og vi overtar den nye leiligheten da! :strix:

Hurraaaa for ny leilighet!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, for et vær. Og rotehus som jeg ikke GIDDER å fikse opp i. Ingen energi til overs. Vil bare krype under dyna og bli der. Ikke så lett når man er i full jobb! :gjeiper: Full UTENDØRS jobb, for å være eksakt. BLÆH!!!

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og to mystiske anonyme brukere! Dere kan også få være med i Blæhrekoret! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, KOOOOOKOOOOOS!! Vil du være med i Blæhrekoret mitt? :ler:

:fnise: Tatt på fersken! JA, jeg blir med. For et drittvær, NÅ er det vel lov å klage på været? "Heldigvis" sitter jeg på jobb resten av uka (inne!), så om det blir fint vær fra helga så skal jeg være strålende fornøyd. Yr.no sier riktignok at det ikke ser så lovende ut, med flomvarsel og hele pakka. :rolleyes:

Ikke lenge til 20. juli nå :hoppe: Brodern venter også på svar og er ganske spent, så jeg krysser fingre for alle som venter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Å, har J søkt, også? På hva da? Spennende tider!! Flere "gæmliser" som velge å begynne studiene seint, skjønner jeg! :strix: Eller er det fortsettelse av studier for hans vedkommende, kanskje?

Er det til neste hælj dere skappå hytta, eller var dere der denna hælja?

:regn:

Og YR!!!! :kjefte: Kaller det bare for Pålitelig.no...............MØKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØKKING HELL! Jeg innså plutselig noe: på grunn av jobbens natur, er det sosiale livet mitt foreløpig redusert til.....KG.....:daane:

VIL komme inn på skole. VIL gjøre noe nytt! VIL blir kjent med mange fantastiske nye mennesker som skal studere det samme som meg! JA TIL ET SOSIALT LIV!!

*drikker en slurk kaffe og flytter på snusen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det er på vei til å tørne for meg....nå brølte jeg plutselig ut i sang: "black veeeelvet", og et fortumla bikkjehue spratt opp og så på meg med deeeet blikket.......:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han håper å komme inn på et ingeniørstudie i Oslo og ble ferdig med forkurs nå i vår. Ikke fortsettelse av studier, det blir noe ganske nytt, men relatert til det han begynte med på VGS. :)

Vi var på hytta denne helga, koselig. :happy: Hørte noen rykter om at dine foreldre kanskje hadde planer om å se på hytta til mine foreldre og at C er hos dem? Det blir koselig for "gamlingene" ;)

Er det 3-årig studie du begynner på forutsatt at du kommer inn? Blir sikkert deilig å få noen nye impulser :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det! C er på ferie hos mormor og morfar! :nigo:

Så spennende for J!! Håper han kommer inn! :jepp:

Det er i første omgang et tre-årig studie, men jeg kommer nok til å ta master'n etter det, også...(det er vaffal planen!)

Det er veldig rart å ikke ha C her, forresten......... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Han storkoser seg nok, men skjønner det må være kjemperart, litt stille og trist. Jeg får jo klump i halsen bare jeg skal borte fra voffsen mer enn jeg er vant til. :sjenert:

Når får dere han hjem igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...