Sequax Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #4481 Del Skrevet 1. juni 2012 Tusen takk, Neala!! Nå er jeg også ferdig!! Og her blir det intet nynorsk å spore mer fra denne skribenten! Tusen takk til dere alle for støtten; oppmuntringa deres og troen på meg gjorde at jeg dro til eksamen med hevet hode og godt mot i dag! Supre KG-jentene.... Nå tar jeg meg en velfortjent øl! Er dønn sliten, for jeg sov omtrent ikke i natt! C er blitt lagt, kjæresten er på jobb, så nå er det MEEEEEEE-TIMEEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 1. juni 2012 #4482 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer med overstått eksamen! Hvordan følte du at det gikk? En øl og alenetid høres heeelt perfekt og utrolig velfortjent ut! Kos deg masse! PS: Den guttungen din er så usannsynlig sjarmerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. juni 2012 #4483 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer Må vel være ganske så deilig å ha alle eksamenene unnagjort ja (jeg syns ihvertfall at det var deilig i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #4484 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer med overstått eksamen! Hvordan følte du at det gikk? En øl og alenetid høres heeelt perfekt og utrolig velfortjent ut! Kos deg masse! PS: Den guttungen din er så usannsynlig sjarmerende! Takk! Han er en go'klump! Har lyst til å se en film...veit du om no'n gratis filmstreaming-sider, Kokos? Gratulerer Må vel være ganske så deilig å ha alle eksamenene unnagjort ja (jeg syns ihvertfall at det var deilig i dag) Taaaaak! Gratulerer right back at ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2012 #4485 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer med vel overstått eksamen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #4486 Del Skrevet 1. juni 2012 Tusen takk, Al!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2012 #4487 Del Skrevet 1. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #4488 Del Skrevet 1. juni 2012 Stakkar C har fått eksem over hele kroppen... Legetime på mandag. Røde og tørre flekker over alt, og dermed en urolig og litt småtrist guttemann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2012 #4489 Del Skrevet 1. juni 2012 Oi, hva kan det være for noe da? Det er ikke kjekt med sånt. Begynner og klø bare jeg tenker på eksem. Håper de finner ut hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #4490 Del Skrevet 1. juni 2012 Oi, hva kan det være for noe da? Det er ikke kjekt med sånt. Begynner og klø bare jeg tenker på eksem. Håper de finner ut hva det er Har lest litt på nettet, og jeg tror det er såkalt "atopisk eksem" han har. Han våkna nettopp nå og var helt fra seg....stakkars! Nå er jeg straks på vei i seng...er dødssliten etter denne dagen! God natt, mine søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2012 #4491 Del Skrevet 1. juni 2012 Sov godt, søte Kvaksen! Dakar C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #4492 Del Skrevet 2. juni 2012 God morgen! Sola skinner! Ingen eksamen å lese til! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #4493 Del Skrevet 2. juni 2012 Hmmm, lurer på om "eksemen" til C er en bivirkning av MMR-vaksina, jeg...får høre hva legen sier på mandag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2012 #4494 Del Skrevet 4. juni 2012 Gratulerer med vel overstått eksamen! Håper du finner ut av det med C, det er ikke noe gøy når disse små har det vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. juni 2012 #4495 Del Skrevet 4. juni 2012 Håper legen finner ut av hva som feiler C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4496 Del Skrevet 8. juni 2012 Hei, jenter! Det var antageligvis bivirkning av vaksinen, eller kanskje ikke. Kjempeflott at vi har disse legene som gjør alt så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #4497 Del Skrevet 19. juni 2012 Akkurat nå sitter jeg her og føler meg ganske venneløs. Jeg er ikke det, men nå føles det slik. Man blir spredt for alle vinder, man får barn, man får et annet liv, og vennene passer ikke like godt inn som før. Barndomsvenner man gjorde alt med; som man verket etter om man var adskilt i bare noen timer. Venner. Hva er en venn? Hvorfor blir man venner? Hvordan forblir man venner? Hvorfor føler man seg av og til venneløs, selv om man har venner? Er det fordi hverdagsgapet blir så stort at det blir for mye å ta igjen når man endelig møtes? Jeg lurer litt på om Kvaksen er i det filosofiske hjørnet i dag... God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. juni 2012 #4498 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg kjenner følelsen, kvaksemor! Man har jo venner, men ikke alltid venner.. Sender en god klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #4499 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg kjenner følelsen, kvaksemor! Man har jo venner, men ikke alltid venner.. Sender en god klem til deg Ja, det er noe i det. Men jeg har et par skikkelige venne-venner, også. Det jeg tror jeg prøver å få sagt, er at jeg savner den tia da vennene var en mer selvfølgelig del av livet, om du skjønner hva jeg mener? God klem til deg også, Gabs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. juni 2012 #4500 Del Skrevet 19. juni 2012 Den tia før familien og hverdagen kom og overtok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå