Gå til innhold

SK '10


meelissa

Anbefalte innlegg

Tenker treningsdagbok kanskje er noe for meg! Sliter veldig med motivasjon, så kanskje greit å få skrevet ned på et offentlig sted for mye jeg får trent og så videre. Nå er altså sommerkropp '10 igang! Alt for seint å starte jakten på bikinikroppen nå, det vet jeg jo. Vekt er helt ubetydelig for meg, egentlig. Jeg vil bare stramme opp rumpe og lår! Cellulitter har jeg fått meg, og de er ikke velkommen. I tillegg vil jeg at "mageflesket" skal bort. Det er ikke så mye å ta i, men det må likevel bort! :)

Så here we go.

Torsdag 02.juni 2010:

I dag har jeg bare trent 25 minutter på ellipsemaskinen med tungt belastning. Ble ikke så veldig kondisjonstrening, men kjente det tok veldig i rumpe og lår. Deilig! Ble svett da, så noe må jeg jo ha gjort riktig, hehe. Har ikke spist noe usunt heller! (Klapp på skulderen). Får håpe jeg ikke sprekker utover kvelden, det ville være typisk meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag 04.juni 2010:

Eksamen... Var dermed ikke noe sunn i det hele tatt. Fy, fy, fy. Etter eksamenen hadde vi feiring, dvs mye alkohol. Ikke bra.

Lørdag 05 + søndag 06. juni 2010:

Storebror kom hjem denne helgen. Mye god mat, brus, vin, kaker og kos. Ikke noe alkohol da, grunnet fredagens utskeielse.. Uff.

Mandag 07. juni 2010:

Klar for en ny uke! Nå skal jeg være flink. Har trent 20 minutter på ellipsemaskinen (bedre enn ingenting..) Og bestemt fiskegrateng til middag! Dette blir godt. Håper jeg klarer å være flink med treningen hele denne uken, selv om jeg fortsatt har noen eksamener igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 08.juni 2010:

I dag sto jeg opp tidlig og kom meg på skolen. Ble overlykkelig da jeg fikk vite at vi hadde fri! Dro på kafe med en venninne og kjøpte en kaffe latte og vafle... :nei: Har heldigvis bare vært sunn og frisk ellers i dag! Har fått i meg mye god mat som avokado, havregrynsgrøt og masse vann. Har også fått trent 30 minutter på elipsemaskinen (i dag også!), i tillegg til lett styrketrening hjemme. Håper jeg ikke kjører for hardt nå i begnnelsen og mister motivasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tirsdag 29.juni 2010:

Jovisst hadde jeg rett, jeg mistet motivasjonen heeeelt. Men nå er jeg i det minste litt igang igjen. Ble kun 10 minutter på ellipsemaskinen i dag, og etter dette var jeg dødssliten.. Uff og uff, Meelissa! Neste økt skal vare 20 minutter, minst :nei: Sommerkropp blir det nok ikke, men kanskje finere kropp til høsten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...