Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2010 #161 Del Skrevet 16. juni 2010 Man får de forholdene man fortjener! Hva har vi da gjort for å fortjene det? Jeg har aldri vert annet enn den snille fyren jeg er oppdratt til å tro at en skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. juni 2010 #162 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har vært sammen med en del damer. Jeg har ligget med mange stygge jeg aldri kunne vært sammen med, men som funker greit når man er fyllesjuk og føler behovet for å nedgradere seg selv litt, - fordi destruktiv brunst er den sterkste brunst, den sexen man ikke vil vedkjenne seg kan også ofte være den beste. Men jeg har hatt forhold med allrighte damer også. Jenter som er antimaterialistisk nok for meg,- som er glad i å reise og nyte livet og som ser større belønninger i den gode samtalen enn den sløseri av forbruk og shopping som den eneste salige lykke- altså ikke tingene verdi i seg selv, - men selve kjøpet eller handelen er det som gir tenning. Den anerkjennelse man føler etterpå av misunnelige blikk er bare vissheten om at luksus er noe alle lengter etter. Kvinner som er seg selv og som tør spille på sine negative sider så vel som de positive, - gjerne kvinner som gjort feil i fortiden, ikke den dama som pulte en øst-europeer en dag typen hennes var sur på henne fordi hun hang for mye med øst-europeere. Eller damer som er altfor glad i rus, - det vil si de elsker å gjøre de handlinger på fylla de ikke tør tenke seg i virkeligheten, - det er defor 99% av gangene dere har sex med en fremmed så er det under rus. Derav ansvarskrivelsen etterpå og aldri erkjennelsen over at man gjør de handlinger man lengter mest etter når man ikke har hemmninger som forteller deg om den dydige og prektige jenta du pleide å være. Alle har en fasade, forskjellen er at menn innrømmer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 17. juni 2010 #163 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hva har vi da gjort for å fortjene det? Jeg har aldri vert annet enn den snille fyren jeg er oppdratt til å tro at en skal være. Dobbel Endret 17. juni 2010 av MikeWaters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 17. juni 2010 #164 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hva har vi da gjort for å fortjene det? Jeg har aldri vert annet enn den snille fyren jeg er oppdratt til å tro at en skal være. Vel, aldri regler uten unntak. Poenget er at man kan ikke klage over at se og hør eksisterer i all den tid man kjøper dritten På samme måte har vi en stor innvirkning på hvordan vårt forhold er, blir du behandlet som en dørmatte av alle kvinner du møter, så er du mest sannsynlig noe i nærheten av en dørmatte. Du som er brutal burde da vite dette! Endret 17. juni 2010 av MikeWaters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juni 2010 #165 Del Skrevet 17. juni 2010 Vel, aldri regler uten unntak. Poenget er at man kan ikke klage over at se og hør eksisterer i all den tid man kjøper dritten På samme måte har vi en stor innvirkning på hvordan vårt forhold er, blir du behandlet som en dørmatte av alle kvinner du møter, så er du mest sannsynlig noe i nærheten av en dørmatte. Du som er brutal burde da vite dette! Det finnes et interessant poeng her. Nå er jo riktignok ikke du ei dame selv, men hvorfor fortjener en mann å bli behandlet som en dørmatte selv om han tillater kvinner å behandle ham slik? Ser da mer enn gjerne svar fra kvinner på dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #166 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg spør heller ikke, fordi jeg ikke er interessert, og som du sier, fortid er fortid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 17. juni 2010 #167 Del Skrevet 17. juni 2010 Det finnes et interessant poeng her. Nå er jo riktignok ikke du ei dame selv, men hvorfor fortjener en mann å bli behandlet som en dørmatte selv om han tillater kvinner å behandle ham slik? Ser da mer enn gjerne svar fra kvinner på dette også. Ingen fortjener å bli behandlet som en dørmatte, men det er en kjensgjerning at kvinner og menn som lar seg behandle som dørmatter gjerne tiltrekker seg folk som liker å behandle dem som det og som bare blir verre hvis de får det som de vil hele tiden. Jo mer kjæresten godtar jo verre blir de, og det fortjener ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 17. juni 2010 #168 Del Skrevet 17. juni 2010 Nå er jo riktignok ikke du ei dame selv, men hvorfor fortjener en mann å bli behandlet som en dørmatte selv om han tillater kvinner å behandle ham slik? Det er steinarlogikk, fiffig? Sier du at du ser nyanser her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juni 2010 #169 Del Skrevet 17. juni 2010 Ingen fortjener å bli behandlet som en dørmatte, men det er en kjensgjerning at kvinner og menn som lar seg behandle som dørmatter gjerne tiltrekker seg folk som liker å behandle dem som det og som bare blir verre hvis de får det som de vil hele tiden. Jo mer kjæresten godtar jo verre blir de, og det fortjener ingen. Ja, det kan nok ofte være tilfelle tenker jeg. Og hva feiler det da slike individer som du beskriver her tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juni 2010 #170 Del Skrevet 17. juni 2010 Det er steinarlogikk, fiffig? Sier du at du ser nyanser her? Det er ikke den nyanse jeg ikke kan se Imidlertid hadde jeg aldri behandlet et annet menneske dårlig selv om dette tillot meg å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #171 Del Skrevet 17. juni 2010 Ja, det kan nok ofte være tilfelle tenker jeg. Og hva feiler det da slike individer som du beskriver her tror du? Blir litt som å kaste seg selv til haiene også klage på at man blir spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 17. juni 2010 #172 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Imidlertid hadde jeg aldri behandlet et annet menneske dårlig selv om dette tillot meg å gjøre det. Jeg får vondt i huet av gnålet ditt, så.......jeg vet ikke helt! Jeg får det jeg fortjener Endret 17. juni 2010 av MikeWaters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juni 2010 #173 Del Skrevet 17. juni 2010 Blir litt som å kaste seg selv til haiene også klage på at man blir spist. Aha, så du mener at alle mennesker i utgangspunktet er som haier? Ja, det kan nok være en sunn innstilling å ha det faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juni 2010 #174 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg får vondt i huet av gnålet ditt, så.......jeg vet ikke helt! Jeg får det jeg fortjener Hmmmmmmmm ..... da har du nok misforstått noe alvorlig. Livet er ikke rettferdig. Livet har aldri vært rettferdig, og livet kommer aldri til å bli rettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #175 Del Skrevet 17. juni 2010 Aha, så du mener at alle mennesker i utgangspunktet er som haier? Ja, det kan nok være en sunn innstilling å ha det faktisk. Alle mennesker er ikke som haier, men noen er som haier og de skal man passe seg for. Et lite tips: Når en dame begynner å behandle deg som en dørmatte er det på tide å innse at du har valgt feil dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juni 2010 #176 Del Skrevet 17. juni 2010 Alle mennesker er ikke som haier, men noen er som haier og de skal man passe seg for. Et lite tips: Når en dame begynner å behandle deg som en dørmatte er det på tide å innse at du har valgt feil dame. Den dama som kan behandle meg som en dørmatte er ikke født! Men det som er betydelig verre i livet er å (hel)gardere seg imot å bli utnyttet (i større eller mindre grad). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #177 Del Skrevet 17. juni 2010 Den dama som kan behandle meg som en dørmatte er ikke født! Men det som er betydelig verre i livet er å (hel)gardere seg imot å bli utnyttet (i større eller mindre grad). Man trenger ikke å helgardere seg mot å bli utnyttet, men det er greit å komme seg vekk når man har skjønt at man har blitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 17. juni 2010 #178 Del Skrevet 17. juni 2010 Hmmmmmmmm ..... da har du nok misforstått noe alvorlig. Livet er ikke rettferdig. Livet har aldri vært rettferdig, og livet kommer aldri til å bli rettferdig. Jeg noterer flittig, rettferdighet så du. Jawohl, du har vel ikke noen oppskrifter på smoothies mens vi er inne på goddagmannøkseskaftstien vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2010 #179 Del Skrevet 17. juni 2010 Vel, aldri regler uten unntak. Poenget er at man kan ikke klage over at se og hør eksisterer i all den tid man kjøper dritten På samme måte har vi en stor innvirkning på hvordan vårt forhold er, blir du behandlet som en dørmatte av alle kvinner du møter, så er du mest sannsynlig noe i nærheten av en dørmatte. Du som er brutal burde da vite dette! Jeg vet så, og meget mere! En utfordring er nok at jeg ikke baehndler folk som dritt, selv om de gir meg muligheten. Noe jeg, noe naivt muligens, forventer også fra andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2010 #180 Del Skrevet 17. juni 2010 Den dama som kan behandle meg som en dørmatte er ikke født! På hvilken måte ble hun skapt da, denne damen du stadig henger ved og aldri får satt ned foten for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå