Gjest Lea Skrevet 22. september 2003 #21 Skrevet 22. september 2003 SOLO 1.5 liter kr 7.90. Ikke så rart at de kan ha sånne tilbud når hylla har vært tom i en uke :evil:
Bertha Skrevet 22. september 2003 #22 Skrevet 22. september 2003 Det er lenge siden jeg har kjørt handlevogn med sykkelhjelm. Hopla, Væren!
Gjest *Kaja Skrevet 22. september 2003 #23 Skrevet 22. september 2003 Hurra, en skikkelig sutretråd!! Ble nesten i godt humør av å finne denne tråden jo! Jeg vil bare si :-? :evil: :cry: :veldigsur: Fy fader for en dum dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x
Væren Skrevet 22. september 2003 #24 Skrevet 22. september 2003 Klart de kan selge så billig brus, de tar bare inn 12 flasker og går tom etter 3,4 sekunder! Der er den suppegjøken av en barnehageassistent! Var du slem med Leya? Lær å oppføre deg fint, hører du! Her kommer førskolelærersauen og trøkker deg inni TOMRA automaten... Hei, hva er galt? Det piper og blinker "ikke gyldig, ta tilbake!" Å, kanskje hun skal inn med bunnen først? *assistenten inn med ræva først* Hold deg fast, Bertha! Hei, hvor det går! Hold på hjelmen! Hallo i luken, se der: de har bind på tilbud! Kun 27.90 for Libresse uten vinger! Stopp, Lea! Stoooooppppppp!!!! :o :o :o *KRÆÆÆÆÆÆÆSJ*
Bertha Skrevet 22. september 2003 #25 Skrevet 22. september 2003 Auda..... :oops: Hva er forresten den rare lyden som kommer fra Libresse-hylla? Synes jeg hører litt svak breking...?
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #26 Skrevet 22. september 2003 Det er så mye ELENDIG på TV!!!!! *sutre og furte*
Gjest *Kaja Skrevet 22. september 2003 #27 Skrevet 22. september 2003 Det er så mye ELENDIG på TV!!!!! *sutre og furte* Bra vi kan være her istedenfor da *klapper Tex på hodet*
Gjest Lea Skrevet 22. september 2003 #28 Skrevet 22. september 2003 *børster støv av buksa* At de aldri kan klare å holde butikkene sine rene :evil:
Væren Skrevet 22. september 2003 #29 Skrevet 22. september 2003 *stikker hodet ut mellom OB og libresse uten vinger* Der borte er gynekologen min! Nå skal han få igjen for forrige besøk!!! *gjør klar en kobberspiral og sikter seg inn* :evil: Opp med farten!!!
Gjest Madley Skrevet 22. september 2003 #30 Skrevet 22. september 2003 Der fikk du din dusteassistent!!!! Og den gynekologen kan bare prøve å gjemme seg bak godtehyllene...vi finner han nok! :evil:
Labella Skrevet 22. september 2003 #31 Skrevet 22. september 2003 :evil: Hvorfor må jeg alltid få den handlevogna med deformerte hjul? :evil: Hvorfor må Væren minne meg på at jeg skulle hatt en gyn.time? :evil: Har vondt i hodet :evil: OG en diger oppvask som venter :evil: OG masse tøy som skulle vært vasket Men ble i litt bedre humør nå likevel :blunke: Godt å vite at man ikke er alene...
Gjest Tex Skrevet 23. september 2003 #32 Skrevet 23. september 2003 Det er så innmari lite hyggelig å være hjemme nå, alt står på hodet og alle stearinlysene er pakket ned. Jeg hater inderlig disse teite husbyggerne som ikke klarte å legge skikkelig gulv med en gang!!! :-? Er ordentlig sur, jeg liker ikke å pakke og jeg har sovet grudårlig i natt.
Gjest Tex Skrevet 23. september 2003 #33 Skrevet 23. september 2003 Kveldsvisitt er slem mot meg......
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 23. september 2003 #34 Skrevet 23. september 2003 ....og Tex er slem mot meg......
Suzy Skrevet 23. september 2003 #35 Skrevet 23. september 2003 Jeg vil også surve!!! Møkkavær ute og jeg kjenner at jeg snart kommer til å bryte ut i en guffen og ekkel forkjølelse - sjøl om jeg har vært flink og spist vitaminer og tran... Grrr!!! :evil: Gidder ingenting i dag... Suz
OppNed Skrevet 23. september 2003 #36 Skrevet 23. september 2003 :o :lusker ut: fant ingenting å rynke på nesa over i dag. Bortsett fra å se så mange furtne kvinnfolk samlet på ett sted da
Quinden Skrevet 23. september 2003 #37 Skrevet 23. september 2003 Unnskyld at jeg ødelegger den dårlige stemningen, men jeg er i godt humør og ble enda bedre humør av å lese gjennom dette, prøv dere også, så kommer humøret og livslysten tilbake, vodoodukker, nåler, gynekologer, handlevogn med alle oppi ser det for meg
Gjest Lea Skrevet 23. september 2003 #38 Skrevet 23. september 2003 Di dumme kjerring! Du er såååå ufattelig, ufattelig teit! Patetisk er du! Skjerp deg, og stick to the straight and narrow! Og sov litt mer om natten og drikk litt mindre kaffe og gjør det du skal og hold kjeft og spis maten din. :evil: Jeg føler meg truffet... Lite søvn.. Mye kaffe... Ikke gå gjort det man skal.. Var det meg du kalte dumme kjerring Tristessa? :evil:
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #39 Skrevet 23. september 2003 Jeg føler meg truffet... Lite søvn.. Mye kaffe... Ikke gå gjort det man skal.. Var det meg du kalte dumme kjerring Tristessa? :evil: Slapp av Lea, dette høres ut som et vanlig PMS symptom
Gjest Lea Skrevet 23. september 2003 #40 Skrevet 23. september 2003 Jeg er ALLTID sånn jeg.. hele året. Jeg er en tikkende PMS-bombe.... *Tikk-takk tikk-takk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå