Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Jeg er litt sur og grinete akkurat nå, så dette skal være min lille sutre tråd. Feel free to stop by, hvis du er grinete også....
Væren Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Jeg kan sutre og grine litt sammen med deg, for jeg skulle ha bestilt time hos gynekologen og bare utsetter og utsetter og utsetter... Vil ikke!!! *sette seg ned sammen med Tex og sture og synes synd på både seg selv og Tex*
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Akkurat nå er jeg litt grinete fordi tiåringen min "glemte" å fortelle meg at de skulle på tur idag. Hun skulle hatt med seg en hel haug stæsj, men å klare å gi mamma lappene vi får på skolen, det er vanskelig det...
Væren Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Ja, det hørtes jo bare ut til å være hakket bedre enn å få vite det når man er på vei ut dørene om morgenen: "Mamma, vi skal på tur i dag, så jeg må ha med kakao, kjeks og sjokolade...!" :x Men vi kan saktens sitte her og sure oss sammen vi! Vil du ha litt "m"? Jeg har en pose i kjøkkenskapet som jeg prøver å glemme ut...
Gjest Lea Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Jeg er også sutrete i dag! Sutrer for alt! Er skikkelig irritert etter en dum tur på Rimi, der alle brukte midtgangene til å skravle i, slik at jeg ikke kom forbi. Du skal ikke se bort fra at jeg klarte å kjøre på noen med vogna mi . *sutrer* :x
Væren Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Kan jeg få sitte oppi, Lea? Men ikke kjør meg til gynekologen!!! :o
Gjest Lea Skrevet 22. september 2003 #7 Skrevet 22. september 2003 Jepp.. du kan sitte oppi og tuppe skravlekjerringene i rumpa! Og så kan du dutte vekk viognene til de som står fremst i køen (i kassa) og plutselig kommer på at de har glemt noe. Så løper de rundt hele butikken og kommer ikke tilbake før vogna står rett forran kassa. Etterpå kan du dirigere bilene på parkeringsplassen, slik at de ikke lager kaos og hindrer meg i å kjøre ut.
Bertha Skrevet 22. september 2003 #8 Skrevet 22. september 2003 Jeg er hverken furten eller sutrete i dag, men regelrett grinete og litt smådeppa. Den største grunnen er at det er mandag og jeg har mensen. Dernest forbannede mannfolk som ikke holder hva de lover. :evil: Skulle gjerne hatt en sånn liten woodoo dukke her... og et par nåler. Javisst, ja.
Gjest Lea Skrevet 22. september 2003 #9 Skrevet 22. september 2003 Kanskje vi kan kjøre på det dumme mannfolket med handlevogna??
Væren Skrevet 22. september 2003 #10 Skrevet 22. september 2003 *sitter i handlevogna og grabber med seg et par voodoo dokker og noen nåler fra håndarbeidsavdelingen i det Lea suser forbi hyllene* She-devils er i farta!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #11 Skrevet 22. september 2003 jeg vil også være med og stikke dumminger i rumpa!! Vet akkurat hvem jeg skal stikke også.. Ble i litt bedre humør av bildene i hodet nå....... Ellers er jeg grinete for atte jeg holder på å pakke åsså har jeg ikke flere pappesker :-?
Væren Skrevet 22. september 2003 #13 Skrevet 22. september 2003 OG FORBANNEDE UNDERLIV OGSÅ, FORRESTEN! :evil:
Bertha Skrevet 22. september 2003 #14 Skrevet 22. september 2003 Er det plass til meg også i den handlevogna, på bagasjebrettet under selve korga for eksempel? Føler sterkt for å kollidere med noe(n) nå..... Hardt!
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #15 Skrevet 22. september 2003 For ikke å snakke om gynekologer!! Eller flyttefolk og husentreprenører!!!!!
Gjest Tristessa Skrevet 22. september 2003 #16 Skrevet 22. september 2003 Di dumme kjerring! Du er såååå ufattelig, ufattelig teit! Patetisk er du! Skjerp deg, og stick to the straight and narrow! Og sov litt mer om natten og drikk litt mindre kaffe og gjør det du skal og hold kjeft og spis maten din. :evil:
Væren Skrevet 22. september 2003 #17 Skrevet 22. september 2003 Kjære vene! Du skal da slippe å sitte under!!! Kom oppi her, det er plass ved siden av meg. Ta på deg hjelm! *flytter seg og gjør plass til Bertha* Forresten; jeg har funnet disse voodoodokkene til deg! Kan de brukes? *klart de kan*
Væren Skrevet 22. september 2003 #19 Skrevet 22. september 2003 Sjefer kan være noe makkverk!!! :evil: Ikke min, da... *Sparker sjefen til Lea i ræva i det vi raser forbi i handlevogna*
Gjest Madley Skrevet 22. september 2003 #20 Skrevet 22. september 2003 Se om du finner den sure assistenten i barnehagen min som gjør alt for at jeg skal mistrives på jobb...Og gi henne et tupp i ræ##a så hun fyker inn i brusautomaten... :evil: :evil: :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå