Gå til innhold

Hvordan oppnå en emosjonell tilstand?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hello everyone,

Jeg praktiserer en form for meditasjon som er mer effektiv om jeg greier å bli emosjonell. Gjerne rørt til tårer. Gledestårer er kanskje det ultimate.

I begynnelsen fikk jeg til dette ved å se diverse videoer på youtube hvor jeg ga slipp på all logikk og hemninger, men nå får jeg det ikke like lett til lenger.

Noen tips? :)

Mvh

Mann 23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli sammen med ei jente som behandler deg som dritt. Helst ei med et gjennomsnittlig utseende, som oppfatter seg selv som en nier eller tier. :popcorn:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Bli sammen med ei jente som behandler deg som dritt. Helst ei med et gjennomsnittlig utseende, som oppfatter seg selv som en nier eller tier. :popcorn:

:ler: Ja visst.

Skrevet

å bli emosjonell. Gjerne rørt til tårer. Gledestårer er kanskje det ultimate.

Litt av grunnen til at det skjer er vel at man er uforberedt på det, sånn er det for meg ihvertfall. Så nei, ingen tips..

Blir vel ikke helt ektefølt hvis man prøver å provosere det frem, kanskje derfor du ikke får det til lengre?

Skrevet

Interessant at du blir rørt til gledestårer av sånt :popcorn:

Hadde vel heller gått for et vantro are-you-f'ing-kidding-me? - latterutbrudd :fnise:

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet
Blir vel ikke helt ektefølt hvis man prøver å provosere det frem, kanskje derfor du ikke får det til lengre?

Korrekt. Det er ikke helt lett og jo mer man "prøver", jo vanskeligere er det.

Jeg hadde en periode nå i 2-3 uker hvor jeg ble relativt emosjonell hver gang, men nå er jeg helt ubeveget uansett hvor mye jeg prøver.

Emosjonell og vakker musikk hjelper, men jeg er litt lei av det jeg har nå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg tenker på min farfar som døde for mange år siden, får jeg til å grine ganske fort hvis jeg vil, samme hvis jeg går inn på youtube og ser på minnevideoer som folk har laget til avdøde venner og lignende... Men det er jo ikke gledestårer!

Men man finner jo også lykkelige videosnutter på youtube da! Folk som frir, gifter seg, har overlevd noe tøft eller når noen får barnet sitt i armene for første gang osv=)

Skrevet

Vis meg en fødsel og jeg er i gang! :ler:

Kan også fremkalle en sånn emosjonell tilstand ved å sette meg i sofaen under et pledd med en kopp te, tenne stearinlys, sette på stemningsfull musikk og samtidig lese (triste/ensomme/tunge) dikt. Men det siste er jo på ingen måte gledestårer, da. Bare jeg som er en sucker for melankoli.

Skrevet

Jeg kan bli rørt av cheesy, tåpelige tv-programmer, f.eks. på TV3, slik som programmet om fattige familier som får seg nye hjem, osv.

I går så jeg på Luksusfellen Sverige og ble rørt av han gutten som hadde rotet seg inn i masse lån, og hvordan han klarte å komme seg ut av det. Programlederne skrøt og skrøt av hvilken god gutt han var, og hvilken fantastisk innsats han gjorde for å få økonomien sin på rett kjøl, og jeg syntes det hele var rørende :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...