Gjest ingrid Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Er ei jente på 20 år som går på p-piller og jeg skal derfor ikke ha mensen i disse dager. Allikevel har det kommet noe brunt i trusa i snart to dager. Er litt bekymret for hvorfor jeg blør når jeg ikke har mens. Det er riktignok veldig lite som kommer, men nok til at det synes hver gang jeg skal på do. Er dette vanlig? Håper det ikke er noe tegn på graviditet? (kan ikke så mye om symptomer på graviditet ). Kan vel nevnes at jeg går på rensekuren "Kuren" for tiden, hvis det kan ha noe med det å gjøre.. Håper på svar fra noen med lignende erfaringer, eller andre som vet noe om hvorfor det kommer en bitteliten blødning utenom mensen.. Har eksamen i morgen og onsdag, så trenger virkelig ikke mer å tenke på for tiden..
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jeg får nesten alltid mellomblødninger når jeg er på p-pille. Ganske vanlig tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Ja, det kan være et tegn på graviditet. Ja, om du har fått løs mage av rensekuren kan det skyldes den. Opptaket blir dårligere, og du risikerer både blødninger og graviditet i mye større grad enn vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå