Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har gått på yasmin i mange år og har vært strålende fornøyd. For omtrent et år siden begynte jeg å få brun utflod, hvilket selvfølgelig er kjempeupraktisk. Jge tenkte jeg skulle vente litt og se om det gikk bort av seg selv, men det gjorde det ikke. Eller, det kommer i bøler, er som regel ca 1-2 uker i måneden med brun utflod. Jeg ble til slutt ganske lei, så jeg sluttet på pillene i et par måneder. I disse månedene fikk jeg aldri mensen, men hadde heller ikke problemer med brun utflod. Jeg fikk derimot så vanvittig mye kviser at det ikke var til å leve med, så jeg måtte begynne på pillen igjen og dermed er utfloden tilbake. Jeg lurte på om det er noen som vet hva dette kommer av, eventuelt hva som kan hjelpe mot det? Det er utrolig slitsomt, nesten som å ha en veldig mild mens hele tiden, så jeg har veldig lyst til å bli kvitt problemet. Å slutte på pillen er tydeligvis ikke et alternativ, siden huden min eksploderte, men vil det kanskje hjelpe å bytte merke? Takker for alle tilbakemeldinger!
Avalon Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Kjenner til flere som har fått brun utflod som varer lenger etter lang tid på p-piller. Det var av et annet merke, men da kan det kanskje være en senbivirkning av p-piller? De jeg kjenner til byttet merke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå