meelissa Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Nå går jeg på Yasminelle, men synes de er så dyre! Er under 20 år, så får enda med rabatt.. Så da blir de jo enda dyrere når jeg blir eldre. Hva betaler du for dine, og hvilket merke er det? Litt irriterende, for er veldig fornøyd med p-pillene ellers.. Usikker om jeg bør bytte.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Loette 28 - betaler rundt 250 kr for 3 brett (ikkje inkludert hva det koster for resepten).
Hette Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Loette 28 - betaler rundt 250 kr for 3 brett (ikkje inkludert hva det koster for resepten). det samme bruker jeg . og jeg er fornøyd med dem Endret 5. juni 2010 av Hette
Shopoholiker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Jeg bruker yasminelle og er veldig fornøyd med de. Vil ikke bytte pga prisen. Vil ikke bli super billig uansett... Men en annen over her sa at det ikke var inkludert prisen på resepten. Jeg har aldri betalt for min resept
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Med eller uten rabatt? Bruker yasminelle og det har jeg gjort i åtte år nå. Veldig fornøyd med dem. Betaler 228 kr for 3 mnd. Ikke såå dyrt da, noen og 70 kr i måneden det
meelissa Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2010 Bruker yasminelle og det har jeg gjort i åtte år nå. Veldig fornøyd med dem. Betaler 228 kr for 3 mnd. Ikke såå dyrt da, noen og 70 kr i måneden det Hvaa? Jeg betaler nesten 200 med rabatt :S
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Med eller uten rabatt? Uten. Jeg blir snart 20 og de nye p-pillene mine kostet 242 kroner eller noe slikt, en hundrelapp mer enn før...
Gjesten Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 Bruker yasmin og betaler i overkant av 200 kr uten rabatt
Gjest canvas Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Det er jo bare å gå til legen og spørre om et merke som for deg nå er gratis (altså koster under 100 kr). Uten rabatt blir det jo ikke mer enn 30 kr mnden.
meelissa Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2010 Det er jo bare å gå til legen og spørre om et merke som for deg nå er gratis (altså koster under 100 kr). Uten rabatt blir det jo ikke mer enn 30 kr mnden. Ja, er det jeg vurderer.. Men litt teit å bytte bare pga prisen når de fungerer såpass bra. Er usikker.
Gjest canvas Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 Ja, er det jeg vurderer.. Men litt teit å bytte bare pga prisen når de fungerer såpass bra. Er usikker. Er nok mange som gjør det, spesielt når man er ung går forresten på loette selv, og betaler 150 kr etter fratrukket rabatt. Opplevde ingen bivirkninger så selv er jeg veldig fornøyd med de! Alikevel vurderer jeg det samme som deg - bytte til det merket som jeg nå får gratis. Er ikke såå mye penger, men om det merket fungerer ok også, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal betale for noe jeg kan få gratis
Hinata Skrevet 6. juni 2010 #13 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg går på Diane(fungerer som p-pille, men brukes for akne), men pleier å kjøpe billigutgaven som koster 120 ca. Da jeg gikk på mercilon tror jeg at jeg betalte rundt 100 kr Dette er uten rabatt Endret 6. juni 2010 av Hinata
Gjest SmallTalk Skrevet 6. juni 2010 #14 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg går på Yasmin 21, og mener at jeg betaler ca 225 kr for ei pakke. Dette er uten rabatt. Synes ikke dette er dyrt, og ville aldri i livet byttet dem bort til fordel for annen prevensjon/andre p-piller. Endret 6. juni 2010 av SmallTalk
Topplue Skrevet 6. juni 2010 #16 Skrevet 6. juni 2010 Men en annen over her sa at det ikke var inkludert prisen på resepten. Jeg har aldri betalt for min resept Du betaler for legetimen når du får resepten.
marylinm Skrevet 6. juni 2010 #17 Skrevet 6. juni 2010 jeg tar p-sprøyte, og det er tydeligvis billigere! visste ikke at p-piller kosta så mye jeg.. 70/90 kr for inholdet i sprøyta/ m sprøyte. og 40 kr for at hu på legekontoret setter den,ny resept ol..
meelissa Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #18 Skrevet 24. juni 2010 Nå når jeg blir student får jeg jo enda mindre penger å rutte med.. Og 300 kr hver 3.mnd blir jo endel. Ville dere byttet? Det kan jo hende jeg må lide med mange bivirkninger osv.. Og det er jo leit, når Yasminelle fungerer så bra for meg.
Hette Skrevet 24. juni 2010 #19 Skrevet 24. juni 2010 Nå når jeg blir student får jeg jo enda mindre penger å rutte med.. Og 300 kr hver 3.mnd blir jo endel. Ville dere byttet? Det kan jo hende jeg må lide med mange bivirkninger osv.. Og det er jo leit, når Yasminelle fungerer så bra for meg. det må jo du bestemme selv .. det er klart ei krone og ei krone der blir fort mye penger... Jeg bruker loette28 og jeg har ikke merka noen bivirkninger på den... å jeg kommer ikke til å bytte..
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #20 Skrevet 24. juni 2010 jeg bytta til microgynon når jeg gikk på videregående og bodde for meg selv kun pga prisen. betaler ca 79 kr for 3 mnd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå