Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurte på et par ting om p-piller :-)

Jeg har hørt at man egentlig skal begynne på p-piller den første dagen man har fått mensen, men jeg begynte litt over en halv dag senere. Spiller det noen stor rolle? :/

Og så har jeg lyst til å hoppe over mensen de neste to mnd (ikke ta "sukker"pillene på brettet). Gjør det noe om jeg hopper over mensen to ganger etter hverandre? Jeg har hatt mensen sammenhengende i 1,5 år nå, så det kan vel ikke ha så mye å si? :-)

Jeg har nemlig ikke lyst til å ha mensen i sommerferien...

Og så lurte jeg på p-piller og vektøkning. Jeg har akkurat gått ned over 10 kilo, og vil nødig gå opp igjen noen kilo pga pillene. Jeg har gått på p-piller før og da syns jeg at jeg gikk litt opp i vekt, men da spiste jeg en del godteri + at jeg trente svært lite. Nå spiser jeg lite godteri og trener mye. I tillegg har jeg hørt at det med vektøkning bare er en myte. Men er det noen andre som har noen erfaringer med dette? :-)

Takk for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest wahaj
Skrevet

Det er vel lurest å gå på pillene i 3-4mnd før du utsetter mensen, iallfall det jeg har hørt, hvis ikke ender du opp med å få små blødninger hele tiden.

Det med vektøkning er en myte, ja man kan få mer matlyst, men alt i alt har det kun noe å si på hvor mange kcal man får i seg kontra det man forbrenner.

Skrevet

Det er vel lurest å gå på pillene i 3-4mnd før du utsetter mensen, iallfall det jeg har hørt, hvis ikke ender du opp med å få små blødninger hele tiden.

Det med vektøkning er en myte, ja man kan få mer matlyst, men alt i alt har det kun noe å si på hvor mange kcal man får i seg kontra det man forbrenner.

Man kan få ødem av p-piller, som vil si en opphoping av vann i kroppen, som igjen kan gi noen kilo ekstra, men det er bare vann ;)

Jeg har brukt mange forskjellige p-piller og mini-piller og aldri fått ødem.

Skrevet

Man kan få ødem av p-piller, som vil si en opphoping av vann i kroppen, som igjen kan gi noen kilo ekstra, men det er bare vann ;)

Jeg har brukt mange forskjellige p-piller og mini-piller og aldri fått ødem.

Så man ser ikke de ekstra kiloene på kroppen? ;)

Blir det noe sånt som muskler veier mer enn fett opplegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...