Gå til innhold

~ Har du lest en annens dagbok? ~

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du noengang falt for fristelsen å lese en annens dagbok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mange ganger, det var liksom en familie-greie... å gå på jakt etter dagbøker... :roll:

Så lenge begge søstrene mine også gjorde det (vi skjønte jo selvfølgelig det) så... Det var ikke "greit" men det var bare noe vi ikke snakket om. Før nå de seinere åra og nå er det jo bare morsomt!

Skrevet

Ja, da jeg var 15 leste jeg i dagboken til en superrar utvekslingselev vi hadde boede noen uker. Jeg hadde vært så snille jeg bare klarte, men hun var bare sur og tverr.

Der stod det at hun mislikte hele familien min, og at jeg var sur og bortskjemt, det samme var min bror. ( :o )

Det var ikke så gøy å ha henne der de resterende ukene, og late som ingenting. Og jeg fikk meg en lærepenge- har aldir gjort det igjen.

Skrevet

Kan ikke huske å ha kommet over noen annens dagbok noengang.....Men jeg sjekker ikke mob'en til sambis el datteren min, og jeg leser aldri hennes skoledagbøker el snoker på rommet hennes el roter i hennes ting, så jeg tror nok ikke jeg hadde falt for fristelsen.....Da hadde jeg vel allerede benyttet anledningen.....

Skrevet

Det gjør jeg ofte! Her på KG, altså :sjarmor:

Har aldri lest noens dagbok IRL.

Skrevet
Det gjør jeg ofte! Her på KG, altså :sjarmor:

:Nikke: :Nikke: :Nikke:

Skrevet

Har aldri lest i andre dagbøker enn de her på KG, og har ikke vært fristet til det heller..... :riste:

Skrevet

Nei, jeg har ikke lest andres dagbøker hverken in Real Life eller her inne på KG. Jeg tror ikke jeg går glipp av noe, dagbøker er liksom private memoarer!!

Skrevet

Bare her inne, pluss en som pappaen min skrev da vi var små.

Men den var tilgjengelig for alle, da....

Gjest Leah Madeleine
Skrevet
Det gjør jeg ofte! Her på KG, altså  :sjarmor:  

:enig:

Gjest sunshine-t
Skrevet

De dagbøkene jeg har lest her på KG, har jeg lagt igjen en liten hilsen i. Sånn for respektens skyld, kan man kanskje kalle det. Folk må gjerne lese min dagbok og det er seff hyggelig med noen nye hilsner. ikke dumt det :P

Skrevet

Innimellom på kg.

Huff min søster sin har jeg faktisk sneket i :oops:

Min søster leste også i min da jeg var rundt 15-16. Jeg straffet henne med noen dagers taushet - den mest effektive straffen jeg har klart å gi noen, hun angret som bare fy :kul:

Skrevet

En gang da jeg var liten og syntes storesøsteren min hadde vært kjempeslem mot meg, fant jeg dagboken hennes og skrev i den :roll: Jeg skrev noe sånt som "Kjære dagbok, i dag har jeg vært så slem mot stakkars lille Kaja. Jeg angrer meg så fryktelig, håper hun kan tilgi meg en dag"

Det var ikke lurt. (Å lese i andres dagbøker kvalifiserte til 1 ukes innestraff i min familie) :roll:

Siden har jeg hatt stor respekt for andres dagbøker, lommebøker, mobiler, jakkelommer, tanker og privatliv. Har ikke lyst til å få vite noe jeg ikke er ment å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...