Gå til innhold

Hår på puppene!

Fremhevede innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

For det første, eg er fullstendig klar over at man har små hår nesten over hele kroppen, men ikke så store og synlige som dette.

Bilder:

12001s.th.jpg

12002h.th.jpg

Jeg har i det siste lagt merke til hår på puppene mine, og da mener jeg hele området.

Det samme kan jeg si om hele brystkassen min, bare at de er mindre.

Det er masse store 'porer' eller hva det er på dem, de ser ut som store prikker, og der vokser det små hår ut av dem!

De fleste er lyse og noen mørke. Hvis jeg går ut i dagslys syns det. Hvis jeg går ut og det er sol, så lyser dem opp! (Kan forestille deg lyse armhår på brun hudfarge)

Hva i all verden kan dette være? Først merket jeg disse prikkene, uten hår, men så kom håret, i en periode på 1-2 år! Dette er flaut, sommeren er her og jeg må dra å handle klær som skal skjule hele øvre kroppen min.

Jeg er i begynnelsen av 20 årene og har gått på p-piller i 2 år ca, og det er etter jeg started med dem at dette startet tror jeg.

Jeg har søkt litt og lurer på om dette kan være lanugo hår? (bivirkning av anoreksi), som jeg har hatt for noen år siden. Eller Hirsutisme?

Noen som har opplevd det samme? Noen som har noe råd eller peiling? Føler meg helt jævlig. Hjelp

Videoannonse
Annonse
Gjest nr 75474
Skrevet

Du er ikke 15 lenger, så enkelt er det.

Mange kvinner har hår på brystet, de fleste napper dem ell, uten noe om og men.

Gjest fortvilet
Skrevet

Det er ingen i familien min som har noe lignende, og jeg har ikke sett en annen person som har dette i hele mitt liv. Sier du at tilfellet mitt er normalt? Har vanskeligheter for å tro det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er ikke dette veldig vanlig? Tror ikke dette tyder på sykdom av noe slagJeg må stadig vekk nappe vekk slike hår, men er da frisk:) Hva det skyldes vet jeg imidlertid ikke

Gjest Gjest
Skrevet

Det der er jo ingenting.. Da skulle du sett mine sorte hår rundt brystvortene hehe. Jeg er 26 år, og begynte å få hår der for 3-4 år siden. Irriterende ja, men ganske naturlig tror jeg nok.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen i familien min som har noe lignende, og jeg har ikke sett en annen person som har dette i hele mitt liv. Sier du at tilfellet mitt er normalt? Har vanskeligheter for å tro det.

Hvordan vet du det? De sier vel ikke alt til deg? Hva vet du om hva de gjør på badet egentlig?

De fleste har litt mørkere/lengere/stivere hår der hvor "det egentlig ikke skal være", f.eks på brystene.

Bare napp dem ut med en pinsett, for gjort og nesten smertfritt.

Gjest fortvilet
Skrevet

Jeg er veldig fristet til å vokse/epilere området, vil ikke nappe for det ville tatt mange timer. Hvis jeg tar dem bort kommer det ikke stubber innen 1 dag? Sånn som hvis man barberer leggene.

Hårstubber på puppene er ikke noe særlig..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stive hårstubber kommer stort sett når man barberer eller på andre måter kutter av håret, ikke når man napper det ut. Barberhøvelen skaper nemlig en skarp kant på håret, og da føles det stivere når det vokser ut igjen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fristet til å vokse/epilere området, vil ikke nappe for det ville tatt mange timer.

Hvis det ville tatt mange timer så høres det ikke helt normalt ut. Har selv noen mørke hår rundt brystvortene i likhet med mange andre, men da snakker vi ti-tjue napp med pinsett så er det borte. Kanskje du skulle høre med legen, få sjekket hormonbalansen din? Unormal hårvekst kan i mange tilfeller ha noe med det å gjøre, og det kan isåfall behandles.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg strever veldig med å se noe spesielt på bildet du la ut. Vi har jo små tynne hår over hele kroppen, det er helt normalt.

For øvrig vil jeg anbefale deg å gå opp en BH-størrelse!! ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

nå får du slappe av litt,det der er vanlig og alle har små hår på brystet,synes du er gal som egentlig tenker på det i det hele tatt.Sett heller pris på det du har du gale mennesker aldri fornøyde og klager på alt og ingen ting

Skrevet

hvis du mener det er ment enn normalt burde du kanskje ta en tur til legen?

Gjest Micka
Skrevet

jeg så ingen hår på det bildet. Bare til info.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Hei!

Jeg strever veldig med å se noe spesielt på bildet du la ut. Vi har jo små tynne hår over hele kroppen, det er helt normalt.

For øvrig vil jeg anbefale deg å gå opp en BH-størrelse!! ;)

Det var akkurat det eg hadde tenkt å skrive også :fnise:

Skrevet

Det der er bare dun, hehe.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det som er på bildet er jo helt normalt, jeg ser ikke noe hår i det hele tatt bare pittelitt ddun. Jeg har langt mer enn det rundt brystvortene og må nappe litt hår der, likevel har mannen min aldri lagt merke til disse hårene en gang, så selv om de er noe annet enn dun og er mørke så er de likevel så små at han ikke legger merke til dem en gang. De er nok langt mørkere i mitt hode enn det de faktiks er. Men uansett er det i alle fall mer enn det du viser på bildet, og som sagt legger ikke mannen min en gang merke til dette.

Skrevet

Herregud, det der er jo helt normalt. Ser ut som meg selv :P Hvis det plager deg veldig er det bare å ta laserfjerning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...