Gå til innhold

DermaSeta

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Satt og surfet litt på nettet med TV`n på i bakgrunnen, og en reklame for DermaSeta ble sendt (Tvshop greier).

Uansett, jeg ble veldig facinert og fikk lyst til å bestille en slik til bruk på legger og lår for å fjerne hår, samt på føttene slik at jeg kan få bort all den harde huden.

Noen som har testet denne og kan si litt om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt og surfet litt på nettet med TV`n på i bakgrunnen, og en reklame for DermaSeta ble sendt (Tvshop greier).

Uansett, jeg ble veldig facinert og fikk lyst til å bestille en slik til bruk på legger og lår for å fjerne hår, samt på føttene slik at jeg kan få bort all den harde huden.

Denne kunne jeg også tenke meg å vite mer om, fra virkelige mennesker som har prøvd den, og ikke fra betalte skuespillere ;)

Jeg har prøvd Velvet Touch, som er en lignende teknologi der man sliper bort hårene med en slags hanske. Det kan jo være et sted å begynne, så får du prøve hvordan det føles til en mye billigere penge. For meg er det ikke helt smertefritt, men det er mulig jeg har tatt for hardt i. På den positive siden blir huden virkelig glatt og myk. Jeg kjøpte min pakke på Vita til 79,- kroner.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oj, takk for tipset =)

Skal kjøpe meg en slik en, frem til jeg har hørt fra, som du sier, virkelige mennesker ang DermaSeta :fnise:

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt jeg, kunne gjerne tenkt meg å hørt litt fra noen som har testet denne DermaSeta

Gjest Gjest
Skrevet

Ser aparatet selves på ebay til en 50 lapp, men hvor får en kjøpt nye slipeplater?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lurte på det samme selv når jeg så reklame for denne maskinen, men tenkte at det må jo være mulig å bestille det fra leverandøren av produktet om man tar kontakt med dem.

• 2 uker senere...
Gjest *Twinklestar*
Skrevet

dytter i denne tråden jeg

• 1 måned senere...
Skrevet

så nettopp på dette produktet på tv-shop programmet, "tvins". føler jeg bare MÅ ha det! jeg skulle også gjerne hørt folk som har prøvet det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser ut som ingen "vanlige mennesker" har erfaring fra Dermaseta? :(

Skrevet

Med tanke på hvor mye de skryter seg selv til himmels og deres produkter og så mye redigering som er med i bildet på reklamene deres kommer jeg aldri til å handle ifra TVINS. Jeg er skeptisk til deres produkter da jeg har søkt opp en del av produktene deres som faktisk har fått slakt fra flere kanter om at de ikke fungerer og iallefall ikke som lovet. Jeg skal ikke si at dette produktet ikke fungerer, men har søkt på produktet deres og var innom et Svensk forum der ei som var veldig i "forsvar" av produktet og nektet at hun jobbet for Tvins noe hun uansett ikke kunne innrømmet på forumet som vil gå under reklamering for produktet. Der var iallefall ei som hadde kjøpt produktet og sendt den tilbake til TVINS og mente det ikke fungerte og som svar fra den jeg misstenker jobber for TVINS mente at hun hadde feil "hudtype" og at den iallefall fungerte på henne selv. Til nå bør det være kjent at slike steder ikke alltid har kvalitetsvarer noe som også har kommet opp i feks TV2 hjelper deg for en tid tilbake. Jeg holder meg unna selv om produktet fristet VELDIG ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

JAJA SÅÅÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...jeg har bestilt herfra og jeg er fornøyd !! Jeg bestilte den instyler og den er drit bra !!! Tusen ganger bedre enn vanlig rettetang.

Skrevet

Ser ut som ingen "vanlige mennesker" har erfaring fra Dermaseta? :(

Ingen vanlige (normale) mennesker som handler på tvins.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg har Prøvd derma seta, og er kjempe fornøyd:)

Aldri mer flau over sprukkne heler, da den er super lett og bruke og fungerer:)

Fjerner hår som en drøm når man får teken på hvor mye trykk og hvor lenge på hvert sted:)

Super bra:)

Tilbehør får kjøpt på www.twins.no

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg fikk Magic Bullet fra Tvins av min far. Og den er bare helt super. Bruker den ofte til å lage smoothies og milkshakes. Men også til supper. Tror det er det apparatet jeg har som blir brukt mest hjemme hos meg. Kan vaskes enkelt i oppvaskmaskinen. Bladene knuser også is til drinker. Kjempefornøyd, og anbefales:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ser at dette er en gammel tråd, men kommenterer likevel. Jeg har en dermaseta som jeg har hatt i bruk i litt over ett år nå. I starten var jeg litt usikker på kjøpet mitt, men med litt trening oppdaget jeg at den fjernet hårene på leggene mine like bra som barberhøvelen min. I tillegg til at huden ble peela.

Nå har jeg nokså kraftige hår, og det er mulig at den virker annerledes for folk med tynne hår. Det vet jeg ikke. Men jeg er i alle fall fornøyd, og har ikke rørt barberhøvelen siden!

Når det gjelder det andre utstyret som følger med så har jeg knapt brukt det og kan derfor ikke uttale meg om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...