Gå til innhold

Stjålet motorsykkel


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Da har det skjedd.. Motorsykkelen til samboeren min ble stjålet i Gøteborg, fra en garasje som tilhører et hotell. Han hadde lås på og alt.

Han er på vei hjem nå i buss og han har anmeldt saken og Securitas skal se over overvåkningskameraene.

Uheldigvis hadde han bare ansvarsforsikring, så han får jo ikke noe igjen for dette.. :(

Hvor stor er sjansen for å få sykkelen tilbake og hvordan gjør vi det siden dette skjedde i Sverige? Hadde nesten vært bedre hvis den hadde blitt stjålet i nærområdet for da kunne vi tittet litt rundt, men dette er jo forferdelig langt unna :(

Synes forferdelig synd på han, han kjøpte jo sykkelen i april!

Tusen takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håpe hann ikke batelte for mye da, uten tyveriforsikring er det ikke mye å hente.

litt rart at folk ikke tar delekasko i steden, det koster ikke så mye ekstra, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt rart at folk ikke tar delekasko i steden, det koster ikke så mye ekstra, men men

Risikerer jo bare at det mer enn dobler prisen, pyttsann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Risikerer jo bare at det mer enn dobler prisen, pyttsann.

Jepp, han betalte 7000 i året for kun ansvarsforsikring, men måtte ut med over 20 000 i del-kasko ..

Det er lett å være etterpåklok da...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg hadde sykkel betalte jeg 1200 ekstra for delekasko, derfor syntes jeg ikke det var så ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjønner jeg, men når sykkelen kostet 37 000 så følte han at det ikke var verd det. men han sier at han aldri skal kjøpe sykkel igjen uten tyveri-forsikring...

Det var profesjonelle som hadde stjålet sykkelen også, så var sikkert en bande som var på ferde. Det verste er at ingen blir tatt eller straffet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest AnonymBruker

stjelte sykler og biler pleier og dukke opp like før man får tilbake pengene for sykkelen/bilen i stedet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...