Camber Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Hvordan skal dere sette bordene til middagen? Hestesko, en "E" eller små border. Hva er mest vanlig, praktisk?
nessi Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Jeg tror vi skal ha E, men lurer litt på småbord også.... *tenke* *tenke*
April Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Er vel forskjellig praksis her.. Vi skulle egentlig ha E, men så har jeg alltid ønsket å ha runde bord og det ville stefaren min ordne for meg! Det eneste jeg er usikker på er om vi og våre foreldre og besteforeldre skal ha et vanlig firekantet hovedbord og ikke rundt, er jo litt dumt at noen av oss blir sittende med ryggen til gjestene...
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Hva som er mest praktisk kommer vel an på lokalet. Denne diskusjonen har vært oppe før og da tror jeg konklusjonen ble at alle de ulike typer bordplasseringer hadde vært suksessfulle, bare det var godt gjennomtenkt hvem som sitter hvor.
monja Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Vi hadde hestesko til middagen og 8 manns bord til kaffe/fest. Det fungerte kjempegodt i det lokalet vi leide....
Pip Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Vi hadde E-bord til middagen, og småbord til kaffen, med plass til *tenke tenke*... 8 eller 10 stk. ved hvert... Det var veldig fint i forhold til utnyttelse av lokalet, taler etc...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå